Elikkä vuosi yliopisto-opintoja kohta takana enkä enää jaksa jatkaa samaa rataa. Ala ei kiinnosta tippaakaan mutta en ole löytänyt muutakaan. Siispä olen alkanut miettimään olisiko välivuosi tarpeen. Onko muita jotka ovat viettäneet välivuoden kesken opintojen? Tuntuu että pakko päästä ulkomaille, mutta töihin vai opiskelemaan? Tuun hulluksi jos jatkan opiskelua joka ei kiinnosta.
Välivuosi-kokemuksia
kesken opintojen?
1
1864
Vastaukset
- tälläinen__
Mulla tuli välivuosi ajankohtaiseksi kun opinnot junnasi paikallaan ja taloudellinen tilanne oli heikko. eli vajaa vuosi ammattikorkeakoulu opintoja takana. Pidin väli vuoden ja olin koko vuoden töissä. Nyt toisessa työpaikassa ollut reilun vuoden ja eronnut jo koulun kirjoilta ,mutta päivääkään en VIELÄ ole katunut. Rahaa kertynyt mukavasti ja huomannut että toiset alat saattaisi kiinnostaa enemmän.
T: Nuori lomautettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838