Mies istui vaimonsa kanssa keskustellen niitä näitä ja jutun aiheeksi tuli jossain vaiheessa eutanasia.
Siihen varsin herkkään, elämän ja kuoleman rajamailla liikkuvaan aiheeseen mies totesi vaimolleen:
"Lupaathan ettet päästä minua sellaiseen vihannesmaiseen tilaan, jossa elämäni on riippuvainen jostain sähköisestä laitteesta ja
ravinnontarpeeni tyydytetään nesteillä. Jos näet minun olevan siinä jamassa niin lupaathan kytkeä elintoimintojani ylläpitävät laitteet pois päältä ja lopettaa nesteytyksen."
Sanomatta mitään vaimo nousi, otti kaukosäätimen ja sulki television, sammutti internetin sekä tietokoneen ja kaatoi kaljan viemäriin...
Keskustelua vaimon kanssa
7
1016
Vastaukset
- Yxitypy
Saipahan tällekin päivälle kunnon naurut :=)))
HYVÄ...sai todella naurun herskymään.. toiset kattoo hölmistyneenä,mitä ihmettä äiti höröttää:)
noista kitisijöistä,ainahan naiset jostain ovat tohkeissaan.
kirjoittele ihan mitä mielees tulee,hyvä maku muistaen.Minun täytyy olla nykyisin hyvin varovainen, etten vain tule raskaaksi.
Kuinka niin,eikö miehesi olekaan impotentti?
Kyllä on, siksipä juuri!- rairuoho
brutukseni, sinuunkin on kevään keijut iskeneet kirveensä ja mahla virtaa jo :-)
rairuoho kirjoitti:
brutukseni, sinuunkin on kevään keijut iskeneet kirveensä ja mahla virtaa jo :-)
asiaa kirjoitin:(
No kuitenkin, mahlaista kevättä ja mukavia haaveita sinnekin.:)
- O - Orvokki
taitaa lojua monellakin sohvalla.
Sairaus taitaa olla laadultaan tarttuva, enkä itsekään voi kieltää sitä ainakin hetkittäin potevani.
Yksi tuttu nainen valittaa, että hänen miesystävänsä käy potemassa ko. sairautta viikonloppuisin hänen sohvallaan ja odottaa naisen passaavan itseään siihen. Mies kuuluu omivan myös kaukosäädin-valtikat itselleen niin, ettei nainen näe edes haluamiaan televisio-ohjelmia. Pian en enää malta olla tarjoilematta naiselle ratkaisumalleja ongelmansa hoitamiseksi. Ehkä tämä "keskustelu" voisi toimia keskustelun avauksena.;))
Kiitos hauskasta jutusta.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187