Pikainen vilkaisu tietokonepöydälle, mitä löydät?
Minulta löytyy joulukuusenkoriste, taskulaskin, pyykkipoika, kolme kahvimukia, yhdessä kylmää kahvia, pullasuti, lääkepurkki, viisi teippirullaa, ilmapallopumppu, laskuläjä, sukkapari, kaksi vaateripustinta sekä kolme kenkäparia pöydän alla.
Tietokonevarustuksen lisäksi
6
348
Vastaukset
- tretori
korttipakka
ajopäiväkirja
kynäpurnukka
tyhjä vesilasi
kameran piuhat
kirjoja
aamulehti
kännykkä
jätsipaperit ja -tikku
karttapallo
ja näytön takana näkyi olevan villakoiria
-pöydän alta löytyi pitkään hukassa ollut liikennelaitoksen matkakortti!! Kiitos sinulle zepponen - nyt sekin löytyi:) - Oltsu.L
sä oot rikas silleen, mulla on tää Suomi24Jä ja 24jä tuntia vorokaudessa ruokapöydälläkin ja pöytälamppukin mis on lamppukin palanu ja hyllyjä ootelen, mut sen varmaan järjetää Suomi24:jä :))
Sängyssäkin on Suomi, mut eise oo 24:jä, pahus se onkin 46.. muteise haittaa kuse muistuttaa 24:jää :) - N-iCeFlower
sisältää kaikkea muuta, mutta ei tietokonetta. Ensinnäkin se on makkarissa ja sen päällä on tulostin, ompelutarvikelaukku ja ilmanpuhdistaja. Itse tietokone on mulla olkkarissa ja yleensä istun sohvalla kone sylissä samalla kun katselen telkkaa.
- ..ppö--.,-
Täällä mökillä on olkkarin pöydällä vain välttämätön. Läppäri, kännykkä, kolme kaukosäädintä, kaljatölkki, puhelinluettelo ja tupakat. Autossa ois iso monitori ja piirtopöytä, en ole viitsinyt roudata sisään.Ihan hyvin pystyy näinkin puuhastelemaan, kun ei ole mitään isompaa duunattavana.
Tuon pääkonttorin romumäärää en ole vuosiin edes pyrkinyt arvioimaan. Muutama vuosi sitten täällä oli samanlainen kysely, jonkin matkaa jaksoin kirjoittaa, sitten huomasin siihen menevän koko ilta...
=DW= - Rattus sp.
Eli ei ole vielä ehtinyt pöly eiku tavarat kerääntyä..
- kännykät
- laserprintteri
- kannettava tietokone
- paperipino
- teemuki ja alunen
- lukulasit
- lompakko
- kynä
- huulipuna
- hammaslankaa - Putkivalo
Joten ei löytynyt kun:
USBllä toimiva vilkkuva joulukuusi
USBllä toimiva kahvikupin lämmitin
(Sulta tuntuu nuo puuttuvan, ostatko halvalla?)
3 kynää joista en ikinä muista mikä niistä toimii
Tiliote
Leikkuulauta
Vicks VapoRub
Pomppupallo, keltainen
Miniskeittilauta mallia Duudson - isäntä
Pikku-Myy kahvikuppi, sekin muuten keltainen
Käsirasva
Huulirasva
Dedäliida
Tomua *häpee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872