näin minua huijattiin

pp0i

Minulla oli kytkypuhelin, jossa 24kk sopimus, 400min puhetta hintaan 17,90 per kk. Syksyllä määräaikainen sopimus sitten päättyi, ja asiakaspalvelusta soitettiin uusista tarjouksista. Minulle ehdotettiin seuraavaa, eli 700min/kk ja SAMAAN HINTAAN kuin 400min sopimus. Kysyin että en kai sitoudu mihinkään pidempään sopimukseen tai tule mitään lisämaksuja. Tähän asiakaspalvelija tyynesti vastasi että ei, kun se on samaan hintaan, kyllä se nyt vaan kannattaa ottaa. Niinpä sitten sanoin puhelimessa, että JOO OKEI, sama kai se sitten kun kerran samaan hintaan.

Elisan nettisivuilta sitten katsoin omaa tiliäni, ja kuinka ollakaan siellä keikkui 12kk määräaikainen sopimus, 700min/kk. Eihän tämä näin pitänyt mennä. Tosin samaan hintaan, mutta silti.

Annoin asian olla, kunnes tulin liittymänvaihtokuumeeseen, saunalahden eliitti :lla kun saisi ilmaiset puhelut vuoden loppuun asti, ja siitä eteenpäin 3,90 hintaan, halpaa siis. Soitin asiakaspalveluun, ja selitin miten sopimustani oli jatkettu, eikä mistään määräaikaisuudesta oltu puhuttu. Asiakaspalvelija mietti hetken ja sanoi että okei poistetaan sitten määräaikaisuus, mutta samalla poistuu sitten kampanja edutkin. Asia oli sillä ok.

Nyt minulle tuli sitten loppulasku 83 EUROA!!! Ei herranjestas.. Samaan hintaan edelleen 17,90 per kk, MUTTA MUTTA kampanja edut menetettiin, joita oli kertynyt 5:ltä kuukaudelta. 12,95 per kuukausi siis kampanja etua, josta ei minulle ole missään vaiheessa hiiskuttu yhtikäs mitään.

Näin elisalla huijataan, tai siis jätetään asioita kertomatta. Nyt minulle koituu kuitenkin maksettavaa reilu 30€ per kk. Vaikka luvattiin, että SAMAAN HINTAAN, ja ehdot jätettiin kertomatta.

Olenko maksuvelvollinen, koska ei ole kirjallista sopimusta, vain puhelimitse asiakaspalvelijan kanssa tehty?

Älkää hyvät ihmiset koskaan tehkö puhelimessa mitään liittymäsopimuksia tms. Ilman että saatte lukea kauppaehtoja itse. Kysyminenkään ei puhelimitse aina auta, jos asiakaspalvelija valehtelee.

Minulle tuli siis ylimääräistä maksettavaa 64,75 euroa, vain sen takia, että asiakaspalvelija huijasi minua. Kallis joomikässiinä -puhelu. Seuraava asiakaspalvelija saa kuulla kunniansa, jos uskaltaa minulle soittaa.

8

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeenuLii

      Tuliko kotiisi puhelun jälkeen jotain kirjettä, jossa määräaikaisuuden ehdot olisi selitetty? Lukiko jokaisessa laskussasi määräaikaisuudesta?

      • pp0i

        Ei tullut kirjettä, eikä muutakaan paperia. Laskut ovat ns nettilaskuja, jotka näkyy oma-elisa sivuilla. Määräaikaisuus selvisi jälkikäteen, kun klikkaili oma-elisa sivuilla aikansa, ja luki sopimusehtoja. Mutta se kaikki selvisi jälkikäteen.


    • se on kato

      elisa on pelkkä paskanpyröitys firma eikä anna minkäänlaisia oikeuksia ihmisille!! kokemusta on itselläni tuollaisista 80€ laskuista 24 kk kytkyn kaa.. vaikka piti olla kiinteä hinta 35€/kk eiku tollasii helvetin isoja summia vaan.. nykyään dna arvo latausliittymä mihin saa vanhan numeron siirrettyä.. helvetin kätevä! aina voi ladata sen muutaman kympin tuleval kk eikä tarvi pelätä megalaskui kk pääst kun laskui ei tuu kotiin! suosittelen! =)

      • ...pistää pois maailmankart...

        Itekkin huomasin juuri että on erääntyvä vajaan 80e hintanen lasku oma elisassa, ja tekstari-ilmotusta ei ole tullut saapuneesta laskusta, vaikka vielä vuoden alussa tuli. Asetuksissa se on yhä päällä!!
        Jostain syystä ovat ympänneet edellisen kuukauden MAKSETUN laskun summan tämän uuden ja erääntyvän laskun mukaan.

        Ja huomenna saa taas soittaa elisaan ja kuunnella hissimusaa 2 tuntia, kunnes varmaan taas kertovat kuinka soitin mukamas väärään paikkaan ja siirtävät muualle. Ja saman sanovat siellä varmaan mihin puheluni uudelleenohjataan. Lopulta sanovat että homma on hoidossa mutta mitään ei loppujen lopuksi tapahtunutkaan ja saa TAAS aloittaa alusta ja kuunnella sitä nuorten krapulaisten asiakas-ämmien vittuilua.

        Huh huh...


      • Edellinen_kirjoittaja
        ...pistää pois maailmankart... kirjoitti:

        Itekkin huomasin juuri että on erääntyvä vajaan 80e hintanen lasku oma elisassa, ja tekstari-ilmotusta ei ole tullut saapuneesta laskusta, vaikka vielä vuoden alussa tuli. Asetuksissa se on yhä päällä!!
        Jostain syystä ovat ympänneet edellisen kuukauden MAKSETUN laskun summan tämän uuden ja erääntyvän laskun mukaan.

        Ja huomenna saa taas soittaa elisaan ja kuunnella hissimusaa 2 tuntia, kunnes varmaan taas kertovat kuinka soitin mukamas väärään paikkaan ja siirtävät muualle. Ja saman sanovat siellä varmaan mihin puheluni uudelleenohjataan. Lopulta sanovat että homma on hoidossa mutta mitään ei loppujen lopuksi tapahtunutkaan ja saa TAAS aloittaa alusta ja kuunnella sitä nuorten krapulaisten asiakas-ämmien vittuilua.

        Huh huh...

        Maksoin jo kerran edelliskuussa (luultavasti) 50e turhaan ton saman jutun takia! Uskomatonta paskaa..


      • itken
        Edellinen_kirjoittaja kirjoitti:

        Maksoin jo kerran edelliskuussa (luultavasti) 50e turhaan ton saman jutun takia! Uskomatonta paskaa..

        teidän kansssa... voi hyvä jumala.. ottakaa selvää ennen kuin rupeaa vesi tippasee silmistä. Jos joku on maksanut liikaa, niin kyl se hyvitetään pois seuraavassa laskussa, näin kävi mullakin. Ja mulla onnistui myös siirtää liittymä eliiti liittymäksi vaikka oli määräaikaisuus elisalla.. Kyllä hommat hoituu kun asiallisesti ne hoitaa. Anteeksi ettei alku ollut asiallinen, mutta johtuu siitä että niin monet itkee turhasta täällä, vaikka oikeista asioista ja palveluista olisi kiva kuulla tässä forumissa.


      • nallepuhveli
        itken kirjoitti:

        teidän kansssa... voi hyvä jumala.. ottakaa selvää ennen kuin rupeaa vesi tippasee silmistä. Jos joku on maksanut liikaa, niin kyl se hyvitetään pois seuraavassa laskussa, näin kävi mullakin. Ja mulla onnistui myös siirtää liittymä eliiti liittymäksi vaikka oli määräaikaisuus elisalla.. Kyllä hommat hoituu kun asiallisesti ne hoitaa. Anteeksi ettei alku ollut asiallinen, mutta johtuu siitä että niin monet itkee turhasta täällä, vaikka oikeista asioista ja palveluista olisi kiva kuulla tässä forumissa.

        elisa ei todellakaan mitään hyvitä.. ekaks se pistää jonottaa ihmiset asiakaspalveluun ja laskuttaa siitä ja sit lopujen lopuks se hyvitys on tyyliin 2€ eli ihan /-0 touhuu.. ja kuka jaksaa murehtii jostain hyvityksist kun helpommallaki pääsee.. kato kyl sen nyt järkikin sanoo et tollasest puljust kannattaa lähtee pois vaan :D


    • Rhinoman

      Näin ne siellä tekevät. Varastavat kaikin tavoin kuin vain pystyvät. Minulta varastettiin rahaa prepaid liittymän(lopetettu elisan toimesta) avulla. Älkää ostako mitään elisalta, varastavat kuitenkin teidän rahanne ennemmin tai myöhemmin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe