kuului oikein selvästi kaikki mitä sanoit. Kenelle sinä muuten siellä puhut itsellesikö vai onko siellä joku muukin? Ps. Älä ota elämää niin raskaasti ja raivoamalla saat muutkin naapurit huonolle tuulelle.
Naapurin
4
793
Vastaukset
- sä olisit voinnut
kaiken?
- kähän
Kerrostalos, rivitalos ?
Maalla, kaupungil ? - -----------------------
Asutko itse petolinnun perseessä? Suosittelen lämpimästi sonera oy:n liittymiä ja työttömyyttä.
- raivotautisesta
Maalla asustelen omakotitalossa naapurissa on vanha mökkirötiskö josta kuoli vanha pariskunta pois ja siihen tukkeusi heidän jälkeläisensä ikämies ukko jonkin hutsun kanssa.
Joka viikonlopun ajan oli hirveä juopottelu ja kovaääninen mekastus ja soittorallatus muina päivinä äijä kävi tontillani rapuloissaan soittamassa suuriäänisesti päätään keksien aiheen vaikka mistä ja kun koetin pitkän ajan suhtautua vain välinpitämättömästi ukkoon kuitenkin varoin kaikin tavoin loukkaamasta sitä vaikka hermo oli monesti sen huutamisen ja nyrkkien puistelun takia pinnalla.Ukkeli oli aina hyvin voimainsa tunnossa kun on iso ukonkolsu minä taasen mitoiltani pienenlainen, mutta satun olemaan entinen taistelulajien harrastaja. Kerran se taasen uhosi ja riehui minun tontillani eikä suosstunut käskystäni poistumaan, sattuipa päreeni palamaan vaikka ei olisi tietenkään pitänyt, tuli minulle maksamaan käräjillä 2500 euroa mutta kyllä olen saanut olla hyvin rauhassa,taisi sittenkin kannattaa maksaa niin paljon helpotti kaikin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774