Lätkän MM-kisat Alanyassa

Tönde

Onko jollain tietoa mahtaako Alanyassa olla baaria, missä näkyis lätkän MM-kisat? Kisojen aikaan ollaan paikanpäällä ja lätkää tahdottais nähdä!

12

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuotta

sitten ja taisi olla viime vuonnakin seurasimme loppuottelua Topin paikassa 25M kadulla hotelli Sifalaria vastapäätä. Varmaan näkyy muissakin "suomipaikoissa".

• lätkämimmi99

Olen useana vuonna ollut Alanyassa just mm-kisojen aikaan. Useissa paikoissa näytetään kisoja. Paras paikka tunnelmaltaan on tietenkin Heikin-baari. Täynnä suomalaisia lätkähulluja ja tarjoilijapojat yrittävät kannustaa mukana pelipaidat päällä. Tietävät muuten yllättävän hyvin SM-liigan tapahtumat.
      Kannattaa varata sinne pöytä jos on vaikka isommalla porukalla liikkeellä. On meinaan ihan täynnä noina iltoina.
      Toki on paljon muitakin ravintoloita missä kisoja seurataan. Ainakin kaikki suomi-baarit.
      Nähdään taas sitten siellä.

• Asunto Alanyassa

Suomen TV kanavat näkyivät Alanyassa kevääseen .09 asti Canal Digitalin satelliitin kautta. Kanavamuutosten yhteydessä satelliitin keilaa muutettiin niin, että entisellä vastaanotinpeilillä sitä ei enää näe.Olen kuullut että 3m peilillä kanavat näkyvät,joten Suomiravintoloiden on pitänyt vaihtaa laitteita saadakseen kanavat näkyviin. Kannattaisi kysyä heiltä suoraan näkyykö vai ei.

• ++00++

Hei voisko joku valaista koska on lätkän MM kisat? Kysyin tänään Aleksin baarin Mustafalta ja Kippiksen Pialta näkyykö suomi kanavat.Samoin oli puhe MM lätkäkisoista. Jotta vauhtia saa purjeisiin, niin pitäisi tietää koska ne kisat ovat,mitä haluatte katsella? Isoja antenneja on tilattu mutta vielä ei Suomen kanavia näy. Jotta asioihin saa vauhtia pitäisi tietää koska kisat ovat?
      Kun en ole lätkäfani.

• Tönde

Elikäs kisat olis 24.4.-10.5. Kiva olis, jos voisit vähän kysellä paikallisilta ravintolan pitäjiltä, että onko mitään mahdollisuutta katsella jääkiekkoa tuohon aikaan. Kiitoksia jo etukäteen sinulle!

• ++00++
        Tönde kirjoitti:

Elikäs kisat olis 24.4.-10.5. Kiva olis, jos voisit vähän kysellä paikallisilta ravintolan pitäjiltä, että onko mitään mahdollisuutta katsella jääkiekkoa tuohon aikaan. Kiitoksia jo etukäteen sinulle!

Kiitos vastauksestasi.Laitan sen tekstiviestinä Pialle ja Mustafalle. Kuullaan mitä he sanovat. Panen tekstiä kun kuulen että kanavat näkyvät.

• Matkoilla myös

Onko kenelläkään tietoa näkyvätkö kisat edes joltakin kanavalta hotellin satelliitti tv:stä, vaikka ei suomi kanavat näkyisikään?

• lätkämimmi99

Itse olen pyytänyt hotellimme baarimikkoja laittamaan lätkää näkymään. Useasti on hotellilla ollut ilmoitustaululla teidotteetkin asiasta, mitä tulee ja moneltako. Täytyy sitten muistaa, että jos hotellissa on paljon ruotsalaisia, hekin vaativat omia otteluita näkymään. Hotellin johtohan toki haluaa, että porukat pysyvät heidän omissa ravintoloissaan.

Mutta olen aivan varma, että suomi-baareissa on nimenomaan lätkää suomeksi :-)

• ++00++
        lätkämimmi99 kirjoitti:

Itse olen pyytänyt hotellimme baarimikkoja laittamaan lätkää näkymään. Useasti on hotellilla ollut ilmoitustaululla teidotteetkin asiasta, mitä tulee ja moneltako. Täytyy sitten muistaa, että jos hotellissa on paljon ruotsalaisia, hekin vaativat omia otteluita näkymään. Hotellin johtohan toki haluaa, että porukat pysyvät heidän omissa ravintoloissaan.

Mutta olen aivan varma, että suomi-baareissa on nimenomaan lätkää suomeksi :-)

Kyllä sa lätkämimmi olet varma asiastasi.Minä lupasin laittaa heti tietoa, kun tiedän Aleksin Baarista, Kippiksestä. Heikin Baari ei ole vielä auki, se perinteinen. Lapponian yhteydessä oleva on auki. Kävelin tänään läheltä sen ohi tänään mutta enpä muistanut kysyä sitä.Antennin koko pitää vaihtaa edelleenkin.

• lätkämimmi99
        ++00++ kirjoitti:

Kyllä sa lätkämimmi olet varma asiastasi.Minä lupasin laittaa heti tietoa, kun tiedän Aleksin Baarista, Kippiksestä. Heikin Baari ei ole vielä auki, se perinteinen. Lapponian yhteydessä oleva on auki. Kävelin tänään läheltä sen ohi tänään mutta enpä muistanut kysyä sitä.Antennin koko pitää vaihtaa edelleenkin.

En tietenkään voi olla. Mutta uskon vahvasti näin. Eiköhän baarinpitäjät ymmärrä busineksen päälle jotain ;-D
        Taitaa suomipojat ja -tytöt mennä kisojen aikaan jonnekin muualle, missä kanavat näkyy.
        Sorry jos hyppäsion "sun alueelle".

• Matkoilla myös
        lätkämimmi99 kirjoitti:

En tietenkään voi olla. Mutta uskon vahvasti näin. Eiköhän baarinpitäjät ymmärrä busineksen päälle jotain ;-D
        Taitaa suomipojat ja -tytöt mennä kisojen aikaan jonnekin muualle, missä kanavat näkyy.

Our hotel, eurosport, ntv and TRT has 3 sports channels. Noin vastasivat hotellilta kun kysyin, eivätkä osanneet sanoa lähettävätkö kanavat kisoja. Eli pikaisesti katsottuna ei varmaan noilla kyseisillä kanavilla taida olla oikeuksia lähettää matseja suorana?

• ++00++
        lätkämimmi99 kirjoitti:

Minä toivon Teidän kaikkien puolesta että suomikanavat tulevat. AInakin sen tiedän että isolla lautasella kanavat näkyvät.Siit jo kirjoitettu Alanyalaisten sivuilla. Jos kaikki tilaa antennin samaan aikaan, niin voi olla myös toimitusvaikeuksia ja siksi kestää ettei systeemi ole heti valmis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe