J..lopetan Rs2 koska koko ajan muuttuu , ahh ku muistelee ennen ku olin aina viikonloppusin vildus pk:lla :) Mut voin antaa rune acconi nimi on sixtenz kattokaa scoret nii voin antaa sen jollekkii on 126 lvl kattokaa scoreista cb statsit jos ette usko.. mietin sit kelle annan. Ps. Rune loppuu vissii 2011 mod mark sanonu jtn tällästä ? sama se ei haittaa enää.
se on sitten loppu.
16
468
Vastaukset
- nikza97
eli voikko antaa mulle ton jos voit msn [email protected]
- niikuna43
mietin kelle annan vai pidänkö ittelläni taijan antaa silti kun rune vissii kaatuu muutamien vuosien päästä.
- kgbklj
niikuna43 kirjoitti:
mietin kelle annan vai pidänkö ittelläni taijan antaa silti kun rune vissii kaatuu muutamien vuosien päästä.
miks annat pois? miks et enää pelaa sillä?
- wee weeee
niikuna43 kirjoitti:
Msn\s-posti: [email protected]
- kh92
niikuna43 kirjoitti:
Antaa mulle? Oma ukko niin monta kertaa häksitty ja rahat menny ja kamat ( Arvo yhteensä joku 500m-700m?) Lisää kh92 rs ni sit voidaan vaikka jutella :)
- KUMMIII ANKKAA
whole 2 different teams working on runescape, and mechscape so no, runescape will not be ruined by mechscape and runescape will probobly be a lot better than it is right now. -Quote RSn Foorumeilta.
- Nimetön
Itse lopetin runen jo aikaa sitten. tarkalleen ottaen kun ensimmäinen grandmaster tuli, syynä se, että kun tein sen questin loppuun, palkinnoksi sain 13miljoonan arvoisen dragon platebodyn osan, unohtamatta 400k expaa. tämä oli todellakin viimeinen isku minun vyöni alle JaGexilta.
- vildu990
oot aika hyvä kun sai dragon platebodyn kauan sitten kun se on viel kumminkin aika uus juttu. d plate ei maksa 13 mill mistään questista ei saa d platee.. sanoisinko huono kusetus
- Nimetön
vildu990 kirjoitti:
oot aika hyvä kun sai dragon platebodyn kauan sitten kun se on viel kumminkin aika uus juttu. d plate ei maksa 13 mill mistään questista ei saa d platee.. sanoisinko huono kusetus
hohhoh mikä idiootti, en puhunut dragon platesta, VAAN SEN OSASTA, JOKA OLI 13mil KUN SE QUESTI TULI. quest on whi guthix sleeps. tommosena f2p nyyppänä en kauheena lähtis puhumaan.
Reward
http://www.zybez.net/quests.php?id=156&runescape_whileguthixsleeps.htm
- 5 Quest Points
- 5,000 GP
- 4 x 100,000 XP in any skill of choice over level 65.
- Lump of Dragon Metal.
- Ability to loot Movario's base.
Start PointStart Point
Speak to Radimus Erkle at the Legends' Guild
Members Only - vildu990
Nimetön kirjoitti:
hohhoh mikä idiootti, en puhunut dragon platesta, VAAN SEN OSASTA, JOKA OLI 13mil KUN SE QUESTI TULI. quest on whi guthix sleeps. tommosena f2p nyyppänä en kauheena lähtis puhumaan.
Reward
http://www.zybez.net/quests.php?id=156&runescape_whileguthixsleeps.htm
- 5 Quest Points
- 5,000 GP
- 4 x 100,000 XP in any skill of choice over level 65.
- Lump of Dragon Metal.
- Ability to loot Movario's base.
Start PointStart Point
Speak to Radimus Erkle at the Legends' Guild
Members Onlyvittu tollasii et ees maininnu missään siitä vitun osasta ja olen itsekkin tehny sen vitun questin.. tule ottaa matsii duel vastaa tähän viestii jos uskallat pelle ja olen p2p ja cb 115
- lulz
vildu990 kirjoitti:
vittu tollasii et ees maininnu missään siitä vitun osasta ja olen itsekkin tehny sen vitun questin.. tule ottaa matsii duel vastaa tähän viestii jos uskallat pelle ja olen p2p ja cb 115
Kyllä mainitsin, taitaa vain lapsosella olla lukihäiriö.
- ihembulii
Luuletteko oikeesti että tällä heebolla on tollanen accoa? Gl vaan.
- Nimetön
stekkaa ihan vapaasti statsit. acon nimi fro0o0o0o0b1.
- ihembulii
Nimetön kirjoitti:
stekkaa ihan vapaasti statsit. acon nimi fro0o0o0o0b1.
Mutta jo puheestasi huomaa, että et tuollaista accounttia omista, sinulla ei ole edes mitään todisteita että account olisi sinun? 3-0?
- jaa
ihembulii kirjoitti:
Mutta jo puheestasi huomaa, että et tuollaista accounttia omista, sinulla ei ole edes mitään todisteita että account olisi sinun? 3-0?
addi. nähdään jossaki free worldissa asap.
- Tonanz
Juu kyl mulle kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713