se on sitten loppu.

niikuna43

J..lopetan Rs2 koska koko ajan muuttuu , ahh ku muistelee ennen ku olin aina viikonloppusin vildus pk:lla :) Mut voin antaa rune acconi nimi on sixtenz kattokaa scoret nii voin antaa sen jollekkii on 126 lvl kattokaa scoreista cb statsit jos ette usko.. mietin sit kelle annan. Ps. Rune loppuu vissii 2011 mod mark sanonu jtn tällästä ? sama se ei haittaa enää.

16

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikza97
      • niikuna43

mietin kelle annan vai pidänkö ittelläni taijan antaa silti kun rune vissii kaatuu muutamien vuosien päästä.

• kgbklj
        niikuna43 kirjoitti:

mietin kelle annan vai pidänkö ittelläni taijan antaa silti kun rune vissii kaatuu muutamien vuosien päästä.

miks annat pois? miks et enää pelaa sillä?

• wee weeee
        niikuna43 kirjoitti:

Msn\s-posti: [email protected]

• kh92
        niikuna43 kirjoitti:

Antaa mulle? Oma ukko niin monta kertaa häksitty ja rahat menny ja kamat ( Arvo yhteensä joku 500m-700m?) Lisää kh92 rs ni sit voidaan vaikka jutella :)

• KUMMIII ANKKAA

whole 2 different teams working on runescape, and mechscape so no, runescape will not be ruined by mechscape and runescape will probobly be a lot better than it is right now. -Quote RSn Foorumeilta.

• Nimetön

Itse lopetin runen jo aikaa sitten. tarkalleen ottaen kun ensimmäinen grandmaster tuli, syynä se, että kun tein sen questin loppuun, palkinnoksi sain 13miljoonan arvoisen dragon platebodyn osan, unohtamatta 400k expaa. tämä oli todellakin viimeinen isku minun vyöni alle JaGexilta.

• vildu990

oot aika hyvä kun sai dragon platebodyn kauan sitten kun se on viel kumminkin aika uus juttu. d plate ei maksa 13 mill mistään questista ei saa d platee.. sanoisinko huono kusetus

• Nimetön
        vildu990 kirjoitti:

oot aika hyvä kun sai dragon platebodyn kauan sitten kun se on viel kumminkin aika uus juttu. d plate ei maksa 13 mill mistään questista ei saa d platee.. sanoisinko huono kusetus

hohhoh mikä idiootti, en puhunut dragon platesta, VAAN SEN OSASTA, JOKA OLI 13mil KUN SE QUESTI TULI. quest on whi guthix sleeps. tommosena f2p nyyppänä en kauheena lähtis puhumaan.

Reward

http://www.zybez.net/quests.php?id=156&runescape_whileguthixsleeps.htm

- 5 Quest Points
        - 5,000 GP
        - 4 x 100,000 XP in any skill of choice over level 65.
        - Lump of Dragon Metal.
        - Ability to loot Movario's base.
           Start PointStart Point

Speak to Radimus Erkle at the Legends' Guild

Members Only

• vildu990
        Nimetön kirjoitti:

hohhoh mikä idiootti, en puhunut dragon platesta, VAAN SEN OSASTA, JOKA OLI 13mil KUN SE QUESTI TULI. quest on whi guthix sleeps. tommosena f2p nyyppänä en kauheena lähtis puhumaan.

Reward

http://www.zybez.net/quests.php?id=156&runescape_whileguthixsleeps.htm

- 5 Quest Points
        - 5,000 GP
        - 4 x 100,000 XP in any skill of choice over level 65.
        - Lump of Dragon Metal.
        - Ability to loot Movario's base.
           Start PointStart Point

Speak to Radimus Erkle at the Legends' Guild

Members Only

vittu tollasii et ees maininnu missään siitä vitun osasta ja olen itsekkin tehny sen vitun questin.. tule ottaa matsii duel vastaa tähän viestii jos uskallat pelle ja olen p2p ja cb 115

• lulz
        vildu990 kirjoitti:

vittu tollasii et ees maininnu missään siitä vitun osasta ja olen itsekkin tehny sen vitun questin.. tule ottaa matsii duel vastaa tähän viestii jos uskallat pelle ja olen p2p ja cb 115

Kyllä mainitsin, taitaa vain lapsosella olla lukihäiriö.

• ihembulii

Luuletteko oikeesti että tällä heebolla on tollanen accoa? Gl vaan.

• Nimetön

stekkaa ihan vapaasti statsit. acon nimi fro0o0o0o0b1.

• ihembulii
        Nimetön kirjoitti:

stekkaa ihan vapaasti statsit. acon nimi fro0o0o0o0b1.

Mutta jo puheestasi huomaa, että et tuollaista accounttia omista, sinulla ei ole edes mitään todisteita että account olisi sinun? 3-0?

• jaa
        ihembulii kirjoitti:

Mutta jo puheestasi huomaa, että et tuollaista accounttia omista, sinulla ei ole edes mitään todisteita että account olisi sinun? 3-0?

addi. nähdään jossaki free worldissa asap.

• Tonanz

Juu kyl mulle kelpaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe