Mitähän hyppimistä siellä tapahtuu. Viereisen kaksion nuoripari, joilla ei ole lapsia, on ollut melko hissuksiin kaiken aikaa. Tämän viikon aikana ovesta on ravattu enemmän kuin koskaan. Nainen on se joka siinä juoksee, miestä ei ole näkynyt.
Hirveällä kiireellä menee hissiin.
Naapuri ramppaa
19
7054
Vastaukset
- aika!
Varmaankin jotain ihan kamalaa. Kyllä sinun pitää nyt soittaa poliisille ja ilmoittaa asiasta isännöitsijälle, ettei vain olisi jo liian myöhäistä. Ps. Aina kannattaa pelätä pahinta, eikö?
- ioewioew
Hehe...sitäpä juuri...ihme kyylän pöpejä koko Suomi täynnä!
- on kyllä
Viimekin yönä katselin televisiota ja ovi kolahti. Oven raosta katsoin niin nainen meni taas hissiin. Kello kävi yhtätoista. Saapas nähdä mitä nyt viikonloppuna tulee. Enteileekö tuo jotakin, nähtäväksi jää.
- öööo
Onks tää täti nyt ihan oikeesti tosissaan?
- ---------------------------
öööo kirjoitti:
Onks tää täti nyt ihan oikeesti tosissaan?
tuli hissistä, se oli siellä monta tuntia
- miestä
--------------------------- kirjoitti:
tuli hissistä, se oli siellä monta tuntia
samaan aikaan. melkosta touhua.
- valoja ,,,aivoihin
miestä kirjoitti:
samaan aikaan. melkosta touhua.
Eikös jokainen saa asunnossaan,elää ja olla ,niin kuin haluaa ja haloo,elä ja anna toistenkin elää!!!!
- 22vkrstalos
valoja ,,,aivoihin kirjoitti:
Eikös jokainen saa asunnossaan,elää ja olla ,niin kuin haluaa ja haloo,elä ja anna toistenkin elää!!!!
...mitä sun naapuris touhuaa.
Kunhan niinä aikoina,jolloin on sääntöjen mukaan oltava hiljaista,myös on hiljaista.
Enkä silloinkaan ihan joka pikku narahduksesta itke!
Kyllä ihmisen pitää sopeutua ääniin,jos kerran kerrostalossa asuu.
Ei se mikään hautakammio ole!
Halooo!!! - vähästä sitä
22vkrstalos kirjoitti:
...mitä sun naapuris touhuaa.
Kunhan niinä aikoina,jolloin on sääntöjen mukaan oltava hiljaista,myös on hiljaista.
Enkä silloinkaan ihan joka pikku narahduksesta itke!
Kyllä ihmisen pitää sopeutua ääniin,jos kerran kerrostalossa asuu.
Ei se mikään hautakammio ole!
Halooo!!!onnellistuu, en muistanutkaan, mitä murheita kerrostalossa voikaan olla.
Olen entistä onnellisempi rauhallisen naapuruston omakotitalossa, kiitos siitä teille kärsiville lähimmäisilleni, toivon että tekin pääsette rauhallisempiin asumisympäristöihin. - jakuvaa..
Mailläkin oli jatkuvaa rampaamista yöaikaan naapurissa, korkokengät kopisten paukkui betonniportaat. Auto ajettiin rapun eteen ja taas lähdettiin ja sita rataa koko yö.Ulkomaalaisia ovat, ketutti välillä minkä kellon mukaan elävät. Itse aamulla töihin.
- on meneillään
ja nahkaruoska soi....
- Sosiaaliset Taidot
Vastausta voi kysyä kohteelta itseltään. Itse epäilen syyksi, että hänen ystävänsä elävät vielä, mikä toki on äärimmäisen epäreilua.
- opettelevat
pianonsoittajat! Vttu riittää joka taloon, jos asuu maalla joku harjottelee Tuubaa!!!!
Mitä teet jos et valitat, jos teet tulee joku saatanan pölkkyporulkka haasteen kanssa, jolle
nauraa käräjäoikeus ja mä häviä homman, väitän
että tulos heikkenee kohta 1000000000000000000%
ja häivyn vittuun ja kai parasta.
PS: Lääkäri ei tarvitse unta, parkuvat lapset ja TUUBA! - --------------
toisin kuin sinä.
- .............
Asunnossa on tupakointi kielletty sisällä, sehän piipahtaa röökillä. Eikö tuota ole muutenkin suunniteltu, parvekkeella tupakointi kielletään?
- tutulta.
Samaa tapahtui aikoinaan omassa naapurissa. Suoraan sanottuna ärsytti meikäläistä melkoisesti.
Sitten myöhemmin selvisi että mies oli juonut itsensä hengiltä, ja nainen oli hermoromahduksen partaalla. Hävetti. - bebe
Kannattaskohan vetää pyssy suuhun jos ainoa tekeminen on kytätä naapureitten kulkemista omaan kämppäänsä...
- Häiritty naapuri
Sympatiani, jos ärsyttää. Tosin jos huolissasi olet, niin kysy naapurilta itseltään, onko kaikki kohdallaan. Itse veikkaisin röökiteorian puolesta. Ehkä tupakkalakko on pettänyt, jos mies on lähtenyt. Etenkin jos asunnosta ei outoja ääniä kuulu, niin tuskin siellä bordelia pidetään. Voit laskea päässäsi, montako röökiä ihminen voi raflaavassa elämäntilanteessa polttaa, eli ovi kolahtaa kaksinkertaisen määrän.
Ihan samantekevää ei ole, miten naapurit elää. Minulla on levoton yläkerran asukas, jonka jokainen askel kuuluu asuntooni. Asukas kävelee edestakaisin, itse en siinä ajassa ennättäisi tehdä mitään. Eli ravaa vaan levottomasti. Jopa hyppii, tömistelee ja juoksee. Levottomuus ja rauhaton ilmapiiri tarttuu. Onneksi muutan pian pois.
Itse arvostan rauhallisuutta ja hiljaisuutta. Olen altistunut työssä melulle, ja kotona en halua avata edes TV:tä tai radiota. Siedän paremmin alaviistosta kuuluvia juominkeja ja soraäänikaraokea, kun yläkerran neuroottista edestakaisin juoksentelua.
Aikasemmissa kämpissä vastaavaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Koska naapurilla ei ole lääkitys kohdillaan, niin minä muutan. Edellinenkin asui asunnossani vain pari kuukautta, niin todennäköisesti seuraavakin. Näistä asioista kun ei voi oikein valittaa, jokainen kun voi tehdä asunnossaan mitä haluaa. Häiritsevää käytöstä on vaikea todistaa todeksi. (Vaikka jokainen vieraani on häiriintynyt yläkerran norsun hyppelystä.) Kunnollisilla sisätossuilla, vaikka Crocs-tyyppisillä, ongelma poistuisi. Mutta kun naapuri haluaa tömistellä kantapäitään tauotta, ei sille voi mitään. - nortti kake
Täällä ainakin hissi vinkuu ja rappuset kolisee ympäri vuorokauden, kun kiinteistöyhtiössä kiellettiin asunnoissa polttaminen, parvekkeillakaan kaikki eivät viitsi savutella, kun naapurit narisee, tupakoitsijat ravaavat kellon ympäri lähes tauotta pihalla savuttelemassa, natsoja piha-alue täynnä, että tehtiin kiinteistöyhtiössä sellainen hieno uudistus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928