Huh, enpä hommaakaan

GSM-Suomen liittymää

noiden juttujen jälkeen mitä oon netistä lukenut...puhelimet "sim-lukittuja" juotoksilla tai kuumaliimalla, laskut miten sattuu ja firma ei maksele laskujaan...

Oikeastaan ainoa syy miks olis voinu harkita on se 1 euron hintainen kapula, hintataso ei ole halvempi kuin muilla oikeilla operaattoreilla joten se ei käy perusteeksi. Verkko on sentään hyvä mutta sitä kannattaakin käyttää mielummin dnan omalla liittymällä eikä GSM-Suomen liittymällä.

Toi GSM-suomi taitaa olla noita pyramidijuttuja.

8

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pahaa sanaa

      Olen ollut oikein tyytyväinen GSM-Suomeen. Subvent-puhelimet eivät todellakaan ole kytkyjä eikä SIM-lukittuja, tästä on levitetty valheellista tietoa. Luepa heidän sivuilta, niin tiedät enemmän!

      • ap.

        sen kun useilla eri foorumeilla on kerrottu että noissa on sim-kortti JUOTETTU tai LIIMATTU PUHELIMEEN KIINNI, en ole sanonut että se olisi ohjelmallisesti mitenkään lukittu.

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t518839,25
        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t518839,75
        http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=38555&page=11

        Myös Suomi24:llä on ollut juttua asiasta.

        Ehkä sinä olet tyytyväinen siihen, ehkä lienet GSM Suomen edustaja.

        Kyllähän heidän sivuillaan sanotaankin ettei puhelin ole sim-lukittu (sim-lukituksella tarkoitetaan ohjelmallista lukitsemista) mutta sim-kortin liimaamisesta ei puhuta mitään.


      • petetty
        ap. kirjoitti:

        sen kun useilla eri foorumeilla on kerrottu että noissa on sim-kortti JUOTETTU tai LIIMATTU PUHELIMEEN KIINNI, en ole sanonut että se olisi ohjelmallisesti mitenkään lukittu.

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t518839,25
        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t518839,75
        http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=38555&page=11

        Myös Suomi24:llä on ollut juttua asiasta.

        Ehkä sinä olet tyytyväinen siihen, ehkä lienet GSM Suomen edustaja.

        Kyllähän heidän sivuillaan sanotaankin ettei puhelin ole sim-lukittu (sim-lukituksella tarkoitetaan ohjelmallista lukitsemista) mutta sim-kortin liimaamisesta ei puhuta mitään.

        Älkää uskoko noita puhelinkauppiaita!

        Tuntuu et aina jokin koira haudattuna GSM-Suomella. Kerran petyin, en enää.

        Valitkaa mieluummin Saunalhti, DNA, Elisa tai Sonera.


      • ap.
        petetty kirjoitti:

        Älkää uskoko noita puhelinkauppiaita!

        Tuntuu et aina jokin koira haudattuna GSM-Suomella. Kerran petyin, en enää.

        Valitkaa mieluummin Saunalhti, DNA, Elisa tai Sonera.

        ottaakaan GSM-Suomea. Dna mulla on, on ollut jo vuosia ja se pysyy jokatapauksessa, Cubio on myös ja sekin pysyy. Mut aattelin vaan että josko kokeilis tuota GSM-suomea niinkuin rinnakkaisliittymänä mutta enpäs taida kokeillakaan kun noin menee että kortit on kuumaliimattu kiinni. Oikeastaan lukitushan se on sekin, kerrotaan jonkun hajottaneen jopa puhelimensakin yrittäessään saada sen kortin irti.


      • oletko pystymetsästä?
        ap. kirjoitti:

        ottaakaan GSM-Suomea. Dna mulla on, on ollut jo vuosia ja se pysyy jokatapauksessa, Cubio on myös ja sekin pysyy. Mut aattelin vaan että josko kokeilis tuota GSM-suomea niinkuin rinnakkaisliittymänä mutta enpäs taida kokeillakaan kun noin menee että kortit on kuumaliimattu kiinni. Oikeastaan lukitushan se on sekin, kerrotaan jonkun hajottaneen jopa puhelimensakin yrittäessään saada sen kortin irti.

        Olen aivan tavallinen nuorimies, enkä todellakaan GSM-Suomen enkä muunkaan edustaja, vaan vain tyytyväinen asiakas. Minulla on internet-yhteys Saunalahdelta. GSM-Suomelta minulla on Subvent-liittymä. Olen kokeillut sen toimivuutta monella eri operaattorin SIM-kortilla ja se toimii kaikilla. Eli GSM-Suomi ei myy mitään kytkyjä, SIM-lukittuja yms. Tuollaista kuumaliimaamista en ole mistään muualta kuullut, ellei se sitten ole oman mielikuvituksessi tuotetta.


      • liimattu
        oletko pystymetsästä? kirjoitti:

        Olen aivan tavallinen nuorimies, enkä todellakaan GSM-Suomen enkä muunkaan edustaja, vaan vain tyytyväinen asiakas. Minulla on internet-yhteys Saunalahdelta. GSM-Suomelta minulla on Subvent-liittymä. Olen kokeillut sen toimivuutta monella eri operaattorin SIM-kortilla ja se toimii kaikilla. Eli GSM-Suomi ei myy mitään kytkyjä, SIM-lukittuja yms. Tuollaista kuumaliimaamista en ole mistään muualta kuullut, ellei se sitten ole oman mielikuvituksessi tuotetta.

        Ilmeisesti GSM Suomi on myynyt myös sellaisia eriä kännyköitä, joihin heidän sim-korttiaan ei ole kuumaliimattu.

        Milloin muuten sinä hankit liittymän?


      • JJT
        liimattu kirjoitti:

        Ilmeisesti GSM Suomi on myynyt myös sellaisia eriä kännyköitä, joihin heidän sim-korttiaan ei ole kuumaliimattu.

        Milloin muuten sinä hankit liittymän?

        Tämän Subvent-liittymän Sony Ericssonin puhelimella sain 25.3.2008, eli huomenna tulee vuosi täytyy. Todennäköisesti vuoden päästä siirryn kokonaan Saunalahteen, koska tähänkin saakka olen käyttänyt em.puhelimessa heidän SIM-korttiaan puhelimen toimiessa kannettavan tietokoneen modeemina.

        GSM-Suomen kortin laitoin aikoinaan tavalliseen Motorolan puhelimeen ja se toimii peruspuhelimena.


      • muita palstoja?
        oletko pystymetsästä? kirjoitti:

        Olen aivan tavallinen nuorimies, enkä todellakaan GSM-Suomen enkä muunkaan edustaja, vaan vain tyytyväinen asiakas. Minulla on internet-yhteys Saunalahdelta. GSM-Suomelta minulla on Subvent-liittymä. Olen kokeillut sen toimivuutta monella eri operaattorin SIM-kortilla ja se toimii kaikilla. Eli GSM-Suomi ei myy mitään kytkyjä, SIM-lukittuja yms. Tuollaista kuumaliimaamista en ole mistään muualta kuullut, ellei se sitten ole oman mielikuvituksessi tuotetta.

        En todellakaan ole itse keksinyt tuota kuumaliimaamista vaan olen siitä lukenut mm. Matkapuhelininfon foorumilta.

        http://preview.tinyurl.com/mpinfo

        Pistin tuohon Tinyurl-linkin koska alkuperäinen linkki on niin pitkä että se katkeaisi täällä suomi24:ssä.

        http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=38555&page=11

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t518839,25

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t518839,75

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=595&posting=22000000030329950

        Ei ole minun vikani jos itse elät jossain pumpulissa etkä seuraa asioita ja syyttelet sitten muita tarinoiden keksimisestä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      121
      7910
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6638
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4755
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2744
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      107
      2256
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1885
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe