Oisko mitää konstii, jolla ufot kaapaisivat simin? Haluaisin, joskus omassa pelissä nähä sellasen. Ja, vaikka laitan teinin tai aikusen tihtamaan tähtii. Ainaki pleikkari versiossa simin sai melko usein kaappauksen kohteeksi, mutta ei sit pc:llä onnistu.
Ufot
15
684
Vastaukset
- Bibob
Niin, oikeastaan, pc:llä simin kaappauksen mahdollisuudet ovat huimat 5%, ja niitä tapahtuu suunnilleen joku 20 yö. Eli, mahdollisuudet ovat toodella pienet.
MUTTA mahdollisuuksia voi parantaa korkeilla paikoilla tiirailemisella ja korkeilla logiikka pisteillä.
Onhan myös tuttu koodi, BoolProp TestingCheatsEnabled true
Kun kirjoitat koodin naapurustossa (jossa sen aktivointi onnistuu parhainten) ja menet perheeseesi. Siellä, jos/kun sinulla on kaukoputki, painat shift-näppäin pohjassa kaukoputkea ja valitsen Get Alien-jotain :D
Huom. Kannattaa tiirailla mies simillä, sillä mieshän tulee avaruudesssa olessaan raskaaksi ja synnyttää alien vauvan :D- Simpsuli
tiiän koodin, mutta en oo koskaan käyttäny.
- S.I.M.I
Simpsuli kirjoitti:
tiiän koodin, mutta en oo koskaan käyttäny.
Tuo kikka ei toimi ainakaan minulla, olen ostanut kaikki lisärit paitsi Yliopiston. Eli jokin lisäri kumoaa k.o toiminnon. Mts2:ssa oli jokin kaukoputki jolla simin saa helposti kaapatuksi. Jos omistat vapaa-ajan, kehitä simisi tiedeinnostus 9 tai 10, sitten voit muistaakseni bongata/kutsua ufoja. Mahdollisuus napatuksi tulemiseen nousee reilusti ^^
- sassaas
S.I.M.I kirjoitti:
Tuo kikka ei toimi ainakaan minulla, olen ostanut kaikki lisärit paitsi Yliopiston. Eli jokin lisäri kumoaa k.o toiminnon. Mts2:ssa oli jokin kaukoputki jolla simin saa helposti kaapatuksi. Jos omistat vapaa-ajan, kehitä simisi tiedeinnostus 9 tai 10, sitten voit muistaakseni bongata/kutsua ufoja. Mahdollisuus napatuksi tulemiseen nousee reilusti ^^
Itselläni on kaikki lisärit, ja olen saanut simin kaapatuksi, joten ei mikään lisäri ainakaan kumoa tuota,siitä olen varma.
- S.I.M.I
sassaas kirjoitti:
Itselläni on kaikki lisärit, ja olen saanut simin kaapatuksi, joten ei mikään lisäri ainakaan kumoa tuota,siitä olen varma.
Voi kai olla pelipäivitys tai jokin mutta kun yritä tuota simit vain pomppaavat kauemmas putkesta...
- Simpsuli
S.I.M.I kirjoitti:
Voi kai olla pelipäivitys tai jokin mutta kun yritä tuota simit vain pomppaavat kauemmas putkesta...
ei mulla onnistunu se kaappaus juttu.
- Jadeleine
Simpsuli kirjoitti:
ei mulla onnistunu se kaappaus juttu.
Mulla on pelin uudelleen asennuksen jälkeen tullut se kaappaus juttu johonkin perheeseen melko pian. Mene vähän ennen puoltayötä, vaikkapa yhdentoista aikaan tiirailemaan, sillä minun mielestä ufot kaappaa aina klo 12 yöllä :).
- Chihiro--
1. Ostat kaliimman kaukoputken
2. Sijoitat kaukoputken 2. tai sitä korkeampaan kerrokseen.
3. Teet perheesi Outolaaksoon.
En osaa oikein muuten auttaa, mutta nämä auttaa ainakin vähäsen siihen. :) Mulla nappasi joskus ja tuli ufo vauveli :D- simpsuli
leutolaaksolla, koska se on isomman kokonen naapurusto. Kyllä kait se pitäs toimia muullakin naapurustolla, kuin outolaaksolla
- chihiro--
simpsuli kirjoitti:
leutolaaksolla, koska se on isomman kokonen naapurusto. Kyllä kait se pitäs toimia muullakin naapurustolla, kuin outolaaksolla
mutta outolaaksossa parhaiden. Itse käytän vain oma tekemiä naapurustoja ._.
Juu niin mä tein silleen että laitoin kaukoputken 2 kerrokseen, sitte laitoin mun tyypin tiiraileen kaukoputkella.Nopeutin aikaa ja käytin maxmotives koodia=täyttää kaikki tarpeet.
Sitte jossain vaiheessa mun sim rupes ihmetteleen jotain ja tuli semmonen video ja sitten mun simin tarpeet alko muuttuun huonommaks ja paremmaks. n. 2 päivän päästä sim tuli takas ja sitten se tuli raskaaks(se oli mies nainen ei tule avaruudessa raskaaksi)Silleen se meni ja mulla kesti tehä tota 5 sim päivää.- -n- 26
Asiaa helpottaa myös se, jos simillä on tietotavoite ja etupisteillä on "ostanut" itselleen sen aliensieppaus-kuvakkeen. Eikä kaukoputken tarvitse olla korkealla, mulla aina siepattu ihan maankamaralta.
- ??????????
Pc:llä saa ufon jos on Vapaa-aika. Sitten pitää hankkia harrastuksii jotakin siihen liittyvään aiheeseen ja logiikka pisteitä. näitä voi kehittää juuri kaukoputkella ja sitten kun niitä on tarpeeksi voi valita kaukoputkea painamalla kohdan:Bongaa ufoja.Toivottavasti tajusitte.
- -n- 26
Saa niitä alieneita sieppaamaan ilman tuota kyseistä lisäriäkin. Mutta kyllähän se helpottaa, jos ottaa similleen tietotavoitteen.
- Simpsuli
-n- 26 kirjoitti:
Saa niitä alieneita sieppaamaan ilman tuota kyseistä lisäriäkin. Mutta kyllähän se helpottaa, jos ottaa similleen tietotavoitteen.
se on, joskus tympeetä. Simillä on korkea logikka ja paras teleskooppi on käyny niin, että ufo sieppaa yöllä. Ja, joskus voinu olla peräkkäisiä yöinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938