Nyt on outo juttu kun ohjelma mollaa. cd-polttoa yrittäessä että valitettavasti olet lisännyt vähintään yhden yli 2gtavun tiedoston. Levylle ei voida tallentaa niin isoa tiedostoa! Sekä dvd-lle tiedosto on suurempi kuin 2gt ja eikä sitä tämän vuoksi voida tallentaa iso-tiedostojärjestelmään käytä udf-tiedostojärjestelmää, näin isojen tiedostojen kirjoittamiseen. Tämä voidaan tehdä valitsemalla toisenlainen kokoelma tyyppi!!!Gurut kiitos tiedoista etukäteen.
Outoa Nerolla poltto ei onnistu!!!
4
769
Vastaukset
- 2 GT:n tiedostoja
Johan sen nyt järkikin sanoo, kokeilepas polttaa se dvd:lle.
- mmono
Mietis tarkkaan! Lues koko juttu. Ei onnistu myös dvd levyllekään. Eikä cd-lle.
- neroko
katos tarkkaan siinä vikassa vaiheessa ennen kun klikkaat sitä "polta" namiskaa et sulla on valittuna se oikea cd/dvd asema mihin sitä olet polttamassa ja missä se tyhjä levy,ettet vaan ole yrittämässä "polttaa" sitä .iso tiedostoksi kovolle ? tuohon ongelmaan olen muutaman kerran törmänny kun on joillain ollu samaa ongelmaa.kun jostain syystä se nero ei automaattisesti aina tarjoa sitä sun levy asemaa vaan kovalevyä tai virtuaali asemaa(jos semmonen on)
- samaa
Kun alan: lisää tiedosto. tulee ilmoitus. Yksi lisättävistä tiedostoista on yli 2gt kokoinen. Jos lisäät tämän tiedoston levyä voidaan lukea vain 98:n 2000:n ja xp alaisuudessa (UDF-tiedostojärjestemä. Löysin netistä tälläsen voiko tämä olla totta ettei nerolla onnistu? Kun ISO-tiedostojärjestelmän tarpeet eivät enää riittäneet, kehiteltiin UDF (Universal Disc Format). UDF kehiteltiin suuremmille tietomäärille ja helpommaksi muuttaa eri järjestelmien välillä.
UDF on tarkoitettu lähinnä DVD-käyttöön, mutta ymmärtääkseni se toimisi jollakin tapaa myös CD-poltossa, mutta CD-levylle ei UDF-järjestelmällä ole kuitenkaan mitään järkevää käyttöä. DVD-levyt kannattaakin polttaa UDF-tiedostojärjestelmään.
Muuta eroa poltossakaan ei taida olla, kun että ainakaan Nero ei osaa polttaa UDF-järjestelmällä multisessio-levyjä.
(Lähde: Nero Burning Rom -manuaali)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486