Kysymys Canim28lle

++00++

Jos mahdollisesti törmäät Alanyassa tai Antalyassa hyvään selän niksauttajaan tai jäsentenkorjaajaan tänä kesänä tai myöhemmin niin kerro siitä. Olisi itselle ja monelle muulle kovasti käyttöä sellaisesta tiedosta ja mahdollisesti missä ottaa vastaan ja puhelinnumerosta. Olen kysellyt itse Baskentista ja Canista sellaista mutta ei ole löytynyt mitään tietoa moisesta. Koska talvisin viettää suomalaisia tosi paljon Alanyassa väkeä, niin olisi töitä tiedossa suomalaisten, norjalaisten ,saksalaisten ja hollantilaisten parissa.Pelkkä hieroja ei riitä, vaan pitää pystyä korjaamaan nikamien virheitä kuten kiropraktikko.Jopa Istanbuliin voi lentää ko asian vuoksi. Googlella ei tule ainuttakaan kiropraktikkoa koko Turkista.

16

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ++00++

Kiitos linkeistäsi.Olen yrittänyt selvittää tänään osittain antamaasi tietoa, mutta seuraavaat kysymykset eivät ole tuottaneet tulosta. Kukaan näistä ei pysty niksauttamaan paikalleen vinoon mennyttä nikamaa! Fysioterapeutti voi antaa vain perinteistä fysiojumppaa.Tällaista kyseli joku muu täällä palstalla. Kun puhuit että tulet sairaalaan töihin niin siitä tämä alkuperäinen kysymys lähti. En uskalla ainakaan itse mennä muutakuin kiropraktikon käsittelyyn ja sellaista ei ole löytynyt. Istanbulissa oli aikoinaan mutta muuttanut Eurooppaan. Harmi. Hieroja ja fysioterapeutti eivät pysty niksauttamaan nikamia paikalleen ilman vaaraa. Täytyypi jatkaa kyselyitä ja toistaiseksi käydä Suomessa tai Kyproksella hoidoissa.Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi.

• canim28

Olet sairas, hae apua äläkä provoile täällä!!

• sivusta seurannut

Sun tiedot on ihan surkeita, eikä sulla ole edes kykyä vastata asiallisesti sulle esitettyyn kysymykseen...anna 00 :n hoitaa tiedotus, siltä tullut paljon asiallista kommenttia ja tietoa.

Jenny

• ++00++
        sivusta seurannut kirjoitti:

Sun tiedot on ihan surkeita, eikä sulla ole edes kykyä vastata asiallisesti sulle esitettyyn kysymykseen...anna 00 :n hoitaa tiedotus, siltä tullut paljon asiallista kommenttia ja tietoa.

Jenny

Hei ei riidellä! Muillakin on tietoa kuin minulla. Sulassa sovussa yrittäkäämme jakaa sitä kaikille siltä osin kuin jotain tiedämme! Minä en ole kaikki tietävä! On monta näkökulmaa asioihin ja paras on jos voimme avartaa uusien näkökulmaa. Kaikki pidämme Alanyasta ja Turkista. Tänä yönä pois lähtevien lämmin halaus tuntui mukavalta. Toivottavasti jokainen nauttii täällä olostaan yhtä paljon kuin nämä poislähtevät ja tulevat uudelleen!

• canim28
        ++00++ kirjoitti:

Hei ei riidellä! Muillakin on tietoa kuin minulla. Sulassa sovussa yrittäkäämme jakaa sitä kaikille siltä osin kuin jotain tiedämme! Minä en ole kaikki tietävä! On monta näkökulmaa asioihin ja paras on jos voimme avartaa uusien näkökulmaa. Kaikki pidämme Alanyasta ja Turkista. Tänä yönä pois lähtevien lämmin halaus tuntui mukavalta. Toivottavasti jokainen nauttii täällä olostaan yhtä paljon kuin nämä poislähtevät ja tulevat uudelleen!

Jätän tän palstan tuomaroimisen kokonaan 00 . Joten voitte kaikki rauhottua. Ehkäpä jokainen käydessään siellä tietää millasta se todella on tuolla turkkilassa... Kesää odotellessa!! Heippa ja hauskat lomat kaikille.

• ++00++
        canim28 kirjoitti:

Jätän tän palstan tuomaroimisen kokonaan 00 . Joten voitte kaikki rauhottua. Ehkäpä jokainen käydessään siellä tietää millasta se todella on tuolla turkkilassa... Kesää odotellessa!! Heippa ja hauskat lomat kaikille.

Canim älä jätä palstaa!Sinulla on myös mielipiteitä.Se on tärkeää. Minä en halua riidellä kenenkään kanssa! Sopu sijaa antaa erilaisille mielipiteille. Se on arvokasta.Ei ruveta yhtä hassuiksi kuin Alanyalaisten sivut ovat menneet. Jokaisen mielipide on arvokas. Voitko hyväksyä sen? Jos olen loukannut sinua pyydän anteeksi sinulta.

• musliminrakastajat
        ++00++ kirjoitti:

Canim älä jätä palstaa!Sinulla on myös mielipiteitä.Se on tärkeää. Minä en halua riidellä kenenkään kanssa! Sopu sijaa antaa erilaisille mielipiteille. Se on arvokasta.Ei ruveta yhtä hassuiksi kuin Alanyalaisten sivut ovat menneet. Jokaisen mielipide on arvokas. Voitko hyväksyä sen? Jos olen loukannut sinua pyydän anteeksi sinulta.

Kuinka vanhoja te olette? 15v?

• tatteli

kysymys ei nyt sivua aihetta mitenkään, mutta voisitko siellä asuvana ( Alanyassa) kertoa mikä juhlapäivä niillä on huomenna 21.3? Ystäväni oli innoissan mutta en ymmärtänyt mitä juhlitaan? Täytyy perehtyä paremmin islamilaiseen kulttuuriin ja tapoihin kun näyttää niistä tulevan osa tulevaisuutta.

• sun ensin

• ++00++

Mun täytyy varmistaa asia huomenna.Muistaakseni nyt juhlitaan Canakkalen taisteluita. Siitä on ollut Tvssä filmejä. Lue netistä Canakkalesta.Jos meinaat Turkkilaisen kanssa olla, joudut kuulemaan joka kevät Canakkalesta. Sillä niemekkeellä turkkilaisten kimppuun kävivät englantilaiset, saksalaiset, ranskalaiset jne. Vaikuttava paikka kun siellä käy.Samoin lue Ataturkista.

• tatteli
        ++00++ kirjoitti:

Mun täytyy varmistaa asia huomenna.Muistaakseni nyt juhlitaan Canakkalen taisteluita. Siitä on ollut Tvssä filmejä. Lue netistä Canakkalesta.Jos meinaat Turkkilaisen kanssa olla, joudut kuulemaan joka kevät Canakkalesta. Sillä niemekkeellä turkkilaisten kimppuun kävivät englantilaiset, saksalaiset, ranskalaiset jne. Vaikuttava paikka kun siellä käy.Samoin lue Ataturkista.

täytyy lukea tarkemmin. Yritin eilen etsiä mutta olen huono netin käyttäjä.Ataturkista mä kyllä tiedän, kuka ja mitä teki, samoin ramada ja muut pyhät ja juhlat marras-joulukuussa on tuttuja, mut tää oli nyt uutta.

• jts
        tatteli kirjoitti:

täytyy lukea tarkemmin. Yritin eilen etsiä mutta olen huono netin käyttäjä.Ataturkista mä kyllä tiedän, kuka ja mitä teki, samoin ramada ja muut pyhät ja juhlat marras-joulukuussa on tuttuja, mut tää oli nyt uutta.

Kurdien "kevätjuhla" (Nevruz Bayram) oli 21.3.
        Canakkalen voiton 94.vuotispäivää juhlittiin 18.3.

• jts
        ++00++ kirjoitti:

Saksalaiset olivat kyllä turkkilaisten kanssa samalla puolella kuten Itävalta-Unkarikin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Gallipolin_taistelu

• +00++
        jts kirjoitti:

Kurdien "kevätjuhla" (Nevruz Bayram) oli 21.3.
        Canakkalen voiton 94.vuotispäivää juhlittiin 18.3.

Kiitos täsmennyksistasi. Kysyin siitä 21.3 muutamalta kaverilta mutta kukaan ei ole kurdi, joten asia ei liikuttanut heitä ja vastaus oli olankohautus.

• kysyn vaan

oletko entinen KEZBAN ??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe