Olis tosi kiva kuulla kommentteja, miten teihin on suhtauduttu odotusaikana lesboparina neuvolassa, lääkärin vast.otolla yms. Oletteko saaneet asiallista kohtelua, ajantasaista tietoa, ohjausta vertaistukitoimintaa antaviin tahoihin yms. Oletteko koneneet itsenne tasavertaisiksi neuvolapalvelujen käyttäjiksi?
Lesbopari neuvolassa
6
1524
Vastaukset
- tavallinen,
gyniksen vastaanotto oli niin jännä että mua kävi ihmettelemässä vastaanottohenkilökunnasta siivojaan kaikki.
- huh huh
menit sitten otsaan kirjottamaan, että lesbo menossa gynelle. Vai mistä ne tiesi tulla katsomaan.
- kun gyne
huh huh kirjoitti:
menit sitten otsaan kirjottamaan, että lesbo menossa gynelle. Vai mistä ne tiesi tulla katsomaan.
kysyi että mitä ehkäisyä käytät, sanoin etten mitään, ETTE MITÄÄN sanoi gyne, sanoin että, ei en mitään. MUTTA YHDYNTÖJÄ ON??- jatkoi gyne. Siinä vaiheessa kerroin että olen lesbo ja ollut samaisen naisen kanssa yhdessä 10 vuotta, että en käytä ehkäisyä en. Gyne meni hiljaiseksi ja teksi tutkimuksensa, jonka jälkeen hän sanoi että voinko odottaa hetken että hän tarkastaa minulle erään asian josta kysyin ja hän poistui huoneesta, pian siinä kävi vastaanottonainen, siivooja ja toinen naislääkäri, jonka jälkeen mun lääkäri palasi ja hän antoi pöydän laatikostaan minulle esitteen jota vissiin leikki hakevansa muualta. Saatan tietysti olla väärässä etteivät he minua, on vain suosittu huone muuten.
- gila
kun gyne kirjoitti:
kysyi että mitä ehkäisyä käytät, sanoin etten mitään, ETTE MITÄÄN sanoi gyne, sanoin että, ei en mitään. MUTTA YHDYNTÖJÄ ON??- jatkoi gyne. Siinä vaiheessa kerroin että olen lesbo ja ollut samaisen naisen kanssa yhdessä 10 vuotta, että en käytä ehkäisyä en. Gyne meni hiljaiseksi ja teksi tutkimuksensa, jonka jälkeen hän sanoi että voinko odottaa hetken että hän tarkastaa minulle erään asian josta kysyin ja hän poistui huoneesta, pian siinä kävi vastaanottonainen, siivooja ja toinen naislääkäri, jonka jälkeen mun lääkäri palasi ja hän antoi pöydän laatikostaan minulle esitteen jota vissiin leikki hakevansa muualta. Saatan tietysti olla väärässä etteivät he minua, on vain suosittu huone muuten.
... törkeä tapaus! Tuskin oli kyse siitä, että huone oli suosittu. Missä on lääkärin vaitiolovelvollisuus?
- ihan tarkalleen...
sanoa, josko käytätte kunnallisia palveluja, mutta me olemme nyt käyttäneet neuvolapalveluita yksityisellä puolella vajaa puoli vuotta. ja meillä palvelu on ollut hyvin asiallista ja puolisoni huomioon ottavaa. samaten lääkäreiden vastaanotoilla, esim ultrissa ym. ei koskaan ole ollut moitittavaa.
- tomotomo
En ole itse lasta odottamassa kenenkään kanssa, mutta olen kyllä ultrassa käynyt ystävän mukana ja kun läheisiä ollaan niin eipä meitä olisi lesboparista erottanut.
Asiallista kohtelua saatu, toki, eikä mitään valitettavaa. :P
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763