Onko teillä koskaan sellaista, että on joku tietty henkilö, jota tekisi aina mieli halata, ilman että siihen liittyy mitään sen kummempaa ihastumista tai muuta?
Olen vähän kummastunut, kun yksi tytteli aiheuttaa aina tuollaisen awww... halaamisvietin. Kaikki asiat murteesta lähtien on tuossa tytsyssä niin söpöä.
En ole mitään halailevaa sorttia, enkä harrasta edes kavereiden kanssa halailua. Jos joku tulee halaamaan, tunnen oloni kiusaantuneeksi. Siksipä tämä onkin niin outoa. :)
HaliHaliHali...
7
1350
Vastaukset
- oo?
Ooksä miettinyt mistä moinen kauhee olotila saattais johtua? Ymmärrät siis jopa sen murretttakin? En halua huolestuttaa mutta jos sulla on ollut haaveita että joskus säkin kuulut ns eurooppalaiseen ihmistyyppiin, niin voit haudata ne ajatukset. Halailu on kauheeta ja murteet on kaikki turkua.
- ::Miau::
Huono päivä vai vittuiletko vittuilemisen ilosta? Keskieurooppalaista ei tämmösestä savolaisesta juntista saa mitenkään, mutta murteet ovat aivan ihania.
- taidat
nyt olla kuitenkin ihastunut!Ei kai sitä muuten se tyttö tunnu susta söpöltä!?
Mulla on ystävä joka sanoo ettei pidä myöskään halailemisesta,mutta hän sitten tykkää paljon kuitenkin pitää kädestä ja itse nojailee olkapäähän kun istuu vieressä.
Olenkin tullut siihen tulokseen,että kun hän itse saa kontroloida miten lähelle häntä saa tulla,kaikki on hyvin.Mutta jos häntä lähestyy esim.just halaamalla,hän jäykistyy ja suojamuuri tulee eteen. - kurr kurr
tiedän tunteen :) en itsekkään ole halaus tyyppiä mutta tämä ihminen..voih voisin halata koko ajan häntä..
- on! :)
Jotkut vain näyttävät niin halattavilta. Eikä pelkästään naiset, joskus myös ihan ystävällinen hali tekisi mielei antaa jollekin miehelle tai lapselle. Useimmiten kuitenkin ne herttaiset halattavat tuppaavat olemaan naisia.
- johanna555
Kunpa mullakin olisi oma kullanmuru halattavana...
- surkuyhyy
Noku mä en uskalla halata sitä, jota haluaisin halata ku tykkään siitä liikaa ja kutistun sen seurassa ku se on niin ihana. Ja vihaan itse kosketusta, mutta koko ajan tekis mieli mennä syliin kun kerran siinä sain olla ja se ei ollut yhtään inhottavaa. Joskus se tulee halaan mua, mut se on sellasta vitsailua vaan, ei sellasia oikeita lämpöhaleja vaan enemmän just kaverimielistä kiusaamista kun en läheisyydestä perusta. Tai sit vittuilua siitä, et tykkään siitä vaik en tulis kysymykseenkään sen ihmismaussa tai jotain.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928