Onnea Riihimäki! Uusi pakolaiskeskus avataan vielä vuoden 2009 aikana!
Riksuun uusi
10
912
Vastaukset
- Ei ole varaa siihen
Jos niin kävisi että alettaisi paljon lisää pakolaisia elättämään, pitäisi Riihimäellä lomauttaa lääkärit, sairaanhoitajat, lastenhoitajat, opettajat, ym. "vähemmän tärkeät".
Yksi pakolainen maksaa kymmeniä tuhansia vuodessa. Valtio ei maksa kunnille loputtomiin kaikkia pakolaisten kuluja. Riihimäellä on jo ennestään säästökuuri, eikä siihen tarvita pakolaisia lisärasitteeksi.
Vastaanottokeskus ei tarkoita sitä että kaikki pakolaiset automaattisesti jäisivät Riihimäkeen oleskeluluvan saatuaan. Mihin ne riihimäeltä sen jälkeen haluaisivat lähteä jos olisivat pitkään tottuneet siihen että täällä saa hyvää palvelua? Riihimäki niiden sukset ja telkkarit sen jälkeen maksaisi.- riksu betalar
Kyllä opettajia ja lääkäreitä voi lomauttaakin jos ei rahat riitä. Tai vaikka irtisanoa.
Ota nyt huomioon että jokainen pakolainen tuo tullessaan yli 300.000 euron säästöt. Jotain kuluja toki tulee mutta ne maksaa valtio eli pakolainen ei oikeastaan maksa mitään. Lisäksi pakolaiskeskus tuo Riksuun jopa kymmeniä uusia työpaikkoja, verotulot lisääntyy ja elinkeinoelämä vilkastuu. - Ääliöt
riksu betalar kirjoitti:
Kyllä opettajia ja lääkäreitä voi lomauttaakin jos ei rahat riitä. Tai vaikka irtisanoa.
Ota nyt huomioon että jokainen pakolainen tuo tullessaan yli 300.000 euron säästöt. Jotain kuluja toki tulee mutta ne maksaa valtio eli pakolainen ei oikeastaan maksa mitään. Lisäksi pakolaiskeskus tuo Riksuun jopa kymmeniä uusia työpaikkoja, verotulot lisääntyy ja elinkeinoelämä vilkastuu.Miksi ottaa pakolaisia lisää kun omillekkaan ei löydy kotia/asuntoa eikä rahaa ruokaan.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos suomeen tulee ulkomaalaisia kunhan ne eivät jää tänne hillumaan vaan tekevät töitä.
Mutta tälläisenä aikana kun ei omillekkaan ole töitä niin en heitä täällä suvaitse.
Ja noista sinun KULUISTA JOTKA MAKSAA VALTIO!!!
VALTIO=SUOMEN KANSA eli siis veronmaksaja maksaa viulut.
Täytyy kyllä sanoa että olet hakoteillä.
Sitten tämä asia valtio syytää rahaa nyt että saataisiin luokka kokoja pienemmäksi
Koulutuksen/koulun käynnin parantaminen on tärkeämpää kuin pakolaisten majoittaminen.
Viitaten menneisiin hirviömäisiin tekoihin jotka ovat sanomattakin jokaisen tiedossa.
Pistäköön takaisin vaan sinne mistä ovat tulleet.
Kyllä säästyisi rahaa ei tarvitsisi kajota eläke ikään.
Joo hyvä idea tungetaan omat oppivelvolliset samaan kasaan oikeen ahtaalle luokka koko vähintään 50 hlö HYVÄ IDEA APLOODEJA.
Lisää Tämmöisiä ideoita
- ole aprillipäivä!
Hyvä yritys kuitenkin!! =)
- ollu
eilenkään!!!
- isännät
Kun somalit tulee, niin heitä pitää ruveta heti ”ymmärtämään”. Eli, kaikki petoni porsaat pois liikennemerkkien jalustoina. Nehän loukkaa syvästi harrasta islamilaista koska muistuttaa liikaa sikaa. Nainen ei voi olla esimiehenä jos joku sattuisi menemään töihin. Tästä tuskin pelkoa, koska näiden kulttuurina on laiskuus. Kun Suomalainen nainen kulkee kesällä vähissä vaateissa, on se islamilaisten mielestä yleistä tavaraa.
Ehkä joku toinen jatkaa somalien kuvauksia. - Muhamad
Minä tuntenut sinut monta vuotta. Minä sano nyt yksi asia luottamuksella:
"Minä tuli tämä maa viisi vuotta sitte. Kaikki naiset sano aina minulle: "Suomalainen mies huono mies, suomalainen mies on vaan hilja, suomalainen mies ei puhu se vaan mököttää".
Nelijä vuotta sitte minä tapasi minun vaimo. Hyvä nainen, minä rakasta sitä naista kovasti. Mutta ku meille tulee riita se yks helvetti. Jos minä sano niin, se sanoo näin. Jos minä sano että näin, se sanoo sinä sanoit äsken niin. Sanon minä mitä tahansa niin se pahenta asia.
Ja sitte vaimo kaivaa kaikki ne nelijä vuosi ajan vanha erimielisyys sama pöytä, vaikka meillä riita nyt tämä yks asia.
Minä oppinu yks asia, jos meille tule riita, niin minä sano vaan yks kerta minu mielipide, sitte minä olla hilja. Jos riita jatkuu, minä mene makuuhuone, pane ovi kiini ja istu hilja. Minä mököttä.
Minä oppinu, suomalainen mies on viisas mies." - Uramoon...
Kohta saa halvalla omakotitaloja Uramosta...
- asuakaan...
Kivasti vetää kaupunki maton jalkojen alta uramolaisilta. Ei ole ihan halpoja olleet talot siellä. Kohta kyllä on. Kiinteistön arvo saattaa laskea alle otetun velan..
- perättömien
juorujen levittäjä.Kai joku työtön mielenterveysongelmainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060