Onko Nha trangin rannoilla rottia? Ja muutoinkin millainen kohde olisi loman viettoon? Hotellit? Luin tietoja Vietnamista ja monessa kohdassa luki rotista joita lillui kuolleena meressä jne.
Rotat?
6
1341
Vastaukset
- -vietcongi-
rottia, miksei olisi? Tammi-helmikuun vaihteessa kun olin siellä niin rannan lähellä näin yhden kuolleen rotan, mutta ei niitä vedessä lillunut. Nha Trangin suurin ongelma ovat paikalliset älypäät, jotka heittävät roskansa mereen. Jos valtio ei puutu asiaan on ranta-alue uimakelvoton muutaman vuoden sisällä.
Pahimmat rotat ovat cyclokuskeja, niitä on syytä välttää.- Nha Trang
Pystyykö meressä uimaan/ viettämään päivää rannalla?
- noman
Nha Trang kirjoitti:
Pystyykö meressä uimaan/ viettämään päivää rannalla?
Nha Trangissa voi vallan hyvin uida meressä!
Hotellien ( Yasaka ja Sofitel )omilla rannoilla on tuolit ja varjot, muualla ei. Ei kaupustelijoita, aika isot mainingit, ei suihkuja.
Ranta oli nyt maaliskuun alussa lähes tyhjä!
Hauskaa matkaa!
- rottakammo
Itse paden rottakammoa ja nain saigonnin kalanmyynti&perkuu osastolla rottia,joten valta niita missakasitelaan kalaa yms taalla phan thietissa salodo viikonaikana yksi elava ja yksi kuollut rotta,,,ei hataa
- hämiksiä oli
Heippa, olin viime elo-syyskuussa Vietnamissa 4 viikkoa joista reilu viikko tien päällä Hanoi-Saigon ja loput noin 3 viikkoa lähinnä Haiphongin lähellä maaseudulla jossa majoituin vaimoni perheen luokse.
En nähnyt koko reissun aikana ainuttakaan rottaa, elävää tai kuollutta, eikä vaimokaan nähnyt. Jälkikäteen mietittynä vähän outoa ettei Vietnamin tyyppisessä maassa näe rottia, varsinkin kun maaseudulla kylässä asuttiin riisipeltojen ympäröiminä.
Torakoitakaan ei nähty... mutta näin maaseudulla muutaman kerran todella isoja hämähäkkejä jotka pistivät vähän kuumottamaan. Lisäksi paikalliset lehmät/härät olivat hullun kokoisia ja niitä käveli missä sattuu, myös ajoradalla tiellä. Kerran oli läheltä-piti-tilanne taksin kyydissä.
Että tämmöstä.- lue tästä
Niin ja Nha Trangissa oltiin kaksi sateista yötä, ei juurikaan päästy tutustumaan kaupunkiin, lyhyt 10 min kävely tehtiin rannan kupeessa, sitten taas sateensuojaan. Käytiin kuitenkin kastamassa itsemme sen verran että käytiin ravintolassa ja meriluonnontieteellisessä insituutiossa, ihan kiva. Vettä tuli kuitenkin kuin esterin takamuksista joten ehkä toisella kerralla päästään uimaan :D (aallot olivat parimetrisiä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016