herätä aamulla aikasin,ja mennä kauppaan työntämään kärryjä klo 8..minä nukun yleensä noin klo 11-12 ja kk tulot n.1000 nettona on aika hyvin,siihen nähden,että te puherratte kärryjenne kanssa ja saatte saman verran noin..ja tuo tonni vaan minun virallinen tulon lähde;-)on se juu..ei sitä nytkään tiiä,et meniskö nukkumaan vai kattoisko jonkun leffan viel..tai jos polttelis vähän kukkaa..?on se niin rentoa tämä elämä..toisin kuin teillä=naama kurtussa vihasen näkösenä työnnetään kärryjä ja jahdataan&kytätään pikkupoikia ja tyttöjä mahd.karkkivarkaissa,hahahah..aika nöyrää hommaa varmasti..
heippa vartijat
12
1676
Vastaukset
- Vartija.
Hahahahhah!
Oletko se potkut saanut Tomra-vartija vai joku niistä huonojen perheiden kakaroista, jotka notkuskelee ja häiriköi ostareilla?
Homma mikä hyvänsä, tonni on kyllä aika vähän käteen, eikä siitä kannattaisi ääneen huudella. - alkaa klo.16.00
työssä ei tarvitse kuin pari puolen tunnin rauhallista lenkkiä tehdä ja vartti tunnissa olla puhelimen ääressä, katselen yleensä tv:tä kaikki kanavat ollaan työkaverien kanssa otettu kun aika tulee pitkäksi muuten, meillä on pleikkarit ja pelit, palkkaa saan nyt n.1870€ kk:ssa käteen, kyllä se tällaisesta työstä välttää, muitakin etuja on mutta menee liian yksityiskohtaiseksi, tässä nytkin nettiä työaikana selailen ym. autoni pesin tuossa työaikana ja aamulla lähden puhtaalla uudella autolla kotiin nukkumaan ja 5pv:n vapaalle, en taitaisi vaihtaa osia kansasi.
- .piirivartija
Lopetin äsken 12 tunnin piirivuoron. Ajoa 280 km.
Kengät läpimärkinä vaikka vaihdoin sukat ja kengät kerran vuoron aikana. Loskaa ja paskaa monessa paikassa. Mutta kyllä se kotiolot voittaa. Kuukaudessa nettoa 1400-1600. Että silleen. - kyllä kateeksi käy teitä
.piirivartija kirjoitti:
Lopetin äsken 12 tunnin piirivuoron. Ajoa 280 km.
Kengät läpimärkinä vaikka vaihdoin sukat ja kengät kerran vuoron aikana. Loskaa ja paskaa monessa paikassa. Mutta kyllä se kotiolot voittaa. Kuukaudessa nettoa 1400-1600. Että silleen.vartija tuskin saa 1800e käteen mistään työstä,ja ei kyllä kateeksi käy tollanen työ missä ei tarvii tehdä mitään,paitsi välillä..niin kuin itse sanoit.
ja piiri vartiointi,hahahahahahahah.....ei prkl...kyllä mä tyydyn 1000e VIRALLISTA TULOA ja olen hörhelö häirikkö vaikka sitten. - frrff
kyllä kateeksi käy teitä kirjoitti:
vartija tuskin saa 1800e käteen mistään työstä,ja ei kyllä kateeksi käy tollanen työ missä ei tarvii tehdä mitään,paitsi välillä..niin kuin itse sanoit.
ja piiri vartiointi,hahahahahahahah.....ei prkl...kyllä mä tyydyn 1000e VIRALLISTA TULOA ja olen hörhelö häirikkö vaikka sitten.peruslaskuoppia viime kuun vika päivä 980 näppiin ja nyt 13 päivä jäi 940 näppiin eli taitaa yhteensä tulla hiukan yli sen 1800 ekee , eli vedö pilvihippi ittes jojoon niin eipähän teidänkään idioottisuku jatku
- katsos
kyllä kateeksi käy teitä kirjoitti:
vartija tuskin saa 1800e käteen mistään työstä,ja ei kyllä kateeksi käy tollanen työ missä ei tarvii tehdä mitään,paitsi välillä..niin kuin itse sanoit.
ja piiri vartiointi,hahahahahahahah.....ei prkl...kyllä mä tyydyn 1000e VIRALLISTA TULOA ja olen hörhelö häirikkö vaikka sitten.kun liitto on paperi ja vuorotyö, ota selvää, 18v vartijana.
- veronsa maksava
kaikki luuseri pummit ne tänne kirjoitteleekin.häpeä jos osaat sossupummi.
- se tietysti
hyvä jos joku oikeesti tykkää istua/tai seistä kokopäivän paikallaan,kyttää monitoreja,työnnelläkärryjä,ottaa kerran viikossa yks pikku näppäri kiinni...ja kaiken tämän luultavasti kurjuuden lisäksi saa 8e/h.ja palkankorotusta tuskin on luvassa.onneksi maastamme löytyy kuitenkin näitä nöyriä ihmisiä jotka tätä vartijan hommaa tekevät.mitä siitäkään muuten oikeesti tulis jos kärryt ei olisi järjestyksessä.?
- tiedä
siitä työstä oikeasti mitään joten olisitko hiljaa jos pitää tommonen olla?
Kerran viikos yks näppäri kiinni? hah hah...salli mun nauraa.
Kyllä pahasti nyt erehdyt jos luulet että kärrynlykkijöitä tai seisoskelijoita ovat..ja palkka alakanttiin arvattu.Sori vaan sulle. - oikeeseen?
tiedä kirjoitti:
siitä työstä oikeasti mitään joten olisitko hiljaa jos pitää tommonen olla?
Kerran viikos yks näppäri kiinni? hah hah...salli mun nauraa.
Kyllä pahasti nyt erehdyt jos luulet että kärrynlykkijöitä tai seisoskelijoita ovat..ja palkka alakanttiin arvattu.Sori vaan sulle.kun noin alkoi harmittamaan.Tiedötkö paljon tavaraa lähtee kaupoista sillä aikaa kun te otatte kiinni yhden pikkupojan tikkarin varastamisesta,hahahahahah..vois sanoa että paljon..mutta kivahan se on elää varmaan siinä toivossa,että ei sieltä kaupasta lähde kun niitä tikkareita..;-)
- vartijan
rääpäleillä kyllä järki vähän hakusessa..vittu kun pelotta jos joku kalju ja jopa vähän tatuoita kaveri tuijottaa"pahan näkösenä"sit kun menee stevarii vähän lähemmäks niin alkaa jalat yleensä tutisee ja ne kysyy,että voinko olla avuksi?hahahah..se on niin hauskaa aina!
- tatskat
ja kalju vielä kovaa kaveria tee kenestäkään,lähinnä naurettavan pelle,jolla on helvetin huono itsetunto ja pätimesen tarve.varsinkin kun kyse on vartijoista,niin tiettää,että ne yrittää "piiloutua" "Ulkonäkökoviksen"varjolla pois oikeesti pahojen tyyppien käsistä..säälittävää.
mutta kyllähän se tollaset 12v kakarat saa jotenkin kuriin,ehkä...en ole siitäkään niin varma,olihan youtubessakin yksi hieno video siitä..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994