Eikö ryystäminen ja hörppiminenkin ole huono tapa? Olen huomannut, että monet vanhemmatkin ihmiset harrastavat sitä ja näyttävät huonoa esimerkkiä.
Ryystäminen
12
3442
Vastaukset
- Jotkut väittävät,
että siitä saa jopa taudin. Puhutaan hiljaisesta helvetistä.
- maiskutuskin
tekee pahaa. Esim. kuurot vanhukset harrastavat sitä. Ehkä se johtuu siitä, kun eivät kuule omaa ääntään ja lisäksi vielä haukottelevat suureen ääneen ja kuiskivat itsekseen sängyssä hävyttömyyksiä.
- se on.
Jumalakin rankaisee sellaiseen ryhtymisestä.
- ja lisäksi
Onhan se vastenmielistä, mutta lisäisin vielä muutaman itseäni erityisesti ärsyttävän tavan, joihin silloin tällöin törmää...
- puhutaan ruoka suussa, mössötetään suu auki
- ei käytetä servettiä muutoin kuin nenäliinana, eikä käydä pesemässä käsiä sen jälkeen
- hammastikun tuotokset esitellään koko pöytäseurueelle
- juodaan viinilasista ennenkuin isäntä/emäntä on kehottanut maistamaan
- ahmiminen, ruuan mättäminen ilman pienintäkään sivistystä
- lihaa ja kalaa samalle lautaselle (noutopöydät esim. laivalla tai hotelleissa)
Noita voisi listata vaikka miten pitkästi, tuossa päällimmäiset.- ja lisäksi
ok,
- Anonyymi
Minulle tekee pahaa kun aikuiset ihmiset mättävät ruokaa suuhunsa pelkällä haarukalla ja sekoittelevat sitä ja nokkivat sitten haarukalla parhaat palat suuhunsa.Veistä ei tarvita.Ryystämiselle on sentään selitys sekoittaa kylmempää ilmaa tulikuuman nesteen joukkoon jos vaikka jostain syystä täytyy tehdä ruokailu esim sotatilanteessa mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Hyvät perusohjeet. Niiden noudattamisella olisi suuri merkitys.
- se on
moukkamaista. Mutta niin on myös käyttää sellaista sivistymätöntä, alatyylistä kieltä, jota sinä käytät tuossa aloituksessasi. Eli et ole itse yhtään vähemmän moukka kuin ryystäjämoukat.
Häpeä! - mutta esim.
Kiinassa ryystäminen kuuluu hommaan, kun syödään niin maiskutetaan ja ryystetään kun koirat, eikä se siellä ole huono tapa, päinvastoin.
Etiketti vaihtelee eri kultuureissa. - kahvin kanssa
horia sumpit tassilta ryystäen sokeripalan läpi
- Igor1234
Ruustaminen olla huva tapa,
- Anonyymi
On huono tapa. Kertoo juntista jos harrastaa sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1758517KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633786Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään702967Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211891