♥
miten paljon kyyneleitä
olenkaan vuodattanut
polullani kotia kohti
ne kimaltavat
tähtinä taivaalla
koristaen polkuamme
yhteisiin loputtomiin
onnen hetkiin
näetkö, tuo kaunein
on yhteiset lapsemme
ja sen vieressä on
tuuheat hiuksesi sormieni
pörröteltävänä nuoruuden
kiihkossa
tuo loistava tähtisumu
on täynnä kyyneliä
menetetyistä suudelmista,
kiihkeistä kosketuksistasi
katsellaan niitä lämpimässä
kesäillassa vierekkäin
pihkantuoksuisessa metsässä
pehmeillä sammalilla tunnelmoiden
ne ovat arvokas
osa meidän tarinaamme
rakastan Sinua
tänäänkin
♥
kyynelten polku
19
316
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Sydän sykkyrällä tänään luin runoasi,,ja kuitenkin - se on todella kaunis!
Tässä minusta katsottiin soraan silmiin ja 'puhuttiin' aikuisten oikeesti 'rakastan Sinua
tänäänkin'.
Pidin todella, upeeta luettavaa het aamuuni! :)
Pyyhitään nyt kuitenkin kyyneleet ja mennään kohti viik.lop. tehdään siitä hyvä sellainen! :)- padme_amidala
..otpas taas ihanan palautteen sipaissut tänne, kovin paljon kiitoksia. Tässä ihan suu hymystyy taas sun kirjoituksen kanssa. Kyllä ne silmäkulmat pian kuivaa muutoinkin arjen raskaassa raadannassa. onneksi on tuo viikonloppu edessä : )
Mukavaa perjantain jatkoa sinulle : )
Sille mahtunnu kaikki - lapset
kasvannu kyynelten - meri
rakkaudella saada muistella - katsella
padme amidala
lauluus kiitos yhdyn mi kantaa tänäänki
ilo kuulla rakkauden ihmetöistä
Tässä uuden päivän valontiellä kiitoskukkasia
runossas näin niin paljon kaunista..Liisa- padme_amidala
..kylläpä löysit viisaita ja kauniita sanoja palautteeseesi. "Kasvualustaa", sitähän tämä elämä on kasvamista koko ajan.
Oikein mukavaa perjantain jatkoa sinulle : )
- lindalinda1
tämä runo on todella kaunis, ihan erilaista Si-
nua mielestäni kuin aiempasi. Yleensä olet ru-
noissasi huumorilla liikkeellä, mutta tämä on
hirmuisen herkkä. Kaikki kuvaukset tähdistä,
tähtisumusta ja sitten vielä tuo kesäinen metsä -
upeaa !
Lisää tällaista, tässä viihtyy.- padme_amidala
..tätä kirjoittelin, ei silloin pysty huumorirunoa tekemään. Kun kirjoitan tunteen pohjalta, niin se mielentila väkisinkin tulee runossa näkyviin.
Puolustukseksi sanoisin, että tuossa alempana on tuo eeva ja aatami runo. Siinähän mulla on iloisempi ote.
Kiitokset taas kannustavasta palautteesta, joka ilahdutti : )
- Dallailija
runo, rakkaita muistoja ja toiveita.
Hyvä paketti, kiitos!- padme_amidala
..tulevan odotusta ja muistoja. Mitä kaikkea rakkauteen kuuluukaan. Ja erossa ollessa haikeutta ja surumielisyyttä kaipauksen johdosta. Mutta silti on ihana tietää, että Hän on siellä jossakin. Päivääkään en vaihtaisi pois vaan pidän kaikkea kokemaani arvokkaana, toivottavasti sekin näkyy runossani : )
kiitokset positiivisesta palautteestasi : )
- padme_amidala
♥
luulitko mun olevan nyt mustasukkainen,
miten minä nyt sellaiseksi
osaisin yhtäkkiä muuttua?
Hyvänen aika, en mä nyt sentään
joka asiassa rupea pillisi
mukaan tanssimaan
vaikka nöyränä rakkauden edessä
taivunkin mitä ihmeellisimpiin
solmuihin, niin luonnettani
en voi muuttaa
♥ - padme_amidala
♥
sanokoon Käytöksen Kultainen
kirja mitä hyvänsä, niin
minä pläjäytän suoraan
päin sun komeaa naamaa
mielipiteeni
en puhu selän takana,
pidit sitten tai et
jos loukkaan Sinua
niin sano vaan suoraan
aloitan heti lepyttelyn
vaikkapa vilauttamalla
paljasta po.. polvea
♥- H. Ali Pula
Vilauttelu yleensä tepsii kaikkiin kolotuksiin..
- padme_amidala
H. Ali Pula kirjoitti:
Vilauttelu yleensä tepsii kaikkiin kolotuksiin..
..eläkeläisrunoni palautteisiin vastaamani huono vitsi:
luuvalon kanssa säästää sähköä, kun ei tartte sytytellä lamppuja
Kiitokset kommentistasi, jota jäin pohtimaan : )
- padme_amidala
♥
pääsiäisherkut
veden nostattavat
kieleen
sensuroitu
sensuroitu
sensuroitu
saanhan nuolaista
suupielestäsi
suklaamurut
hieroa poskeani
ajamattomaan
parransänkeesi
..uuuh
olen myyty...
SENSUROITU
...huoh
♥- siniristilippu!
..herkkusuu, ja murut gurmeemunista. Toivottavasti niiden valmistus on kotimaista;-)
- padme_amidala
siniristilippu! kirjoitti:
..herkkusuu, ja murut gurmeemunista. Toivottavasti niiden valmistus on kotimaista;-)
..täytyy tosiaan suosia näinä aikoina, ettei ruoki talouslamaa. Kiitokset sinulle palautteestasi : )
- Mysteriet
Joinain päivinä Sinä tulet ja kaadat mut kumoon runollasi!
Jumalattoman kaunis tämä!!!- padme_amidala
..kirjoittaa vain niinä joinain päivinä. Tämäkin on silleen haikeudessaan tavallaan koominen. Näet ei kukaan muu varmaan ole tälleen pöllö, kuin minä. Niin että kun rakastuu aikuisiällä, murehtii kyynel silmäkulmassa sitten niitä hetkiä milloinka toinen ei ole ollut vierellä. No minä yritän kestää itseni kanssa, pienenä apuna nämä runontapaiset varoventtiilinä.
Kiitokset kommentistasi, arvostan sanojasi paljon : ) - geriatri
padme_amidala kirjoitti:
..kirjoittaa vain niinä joinain päivinä. Tämäkin on silleen haikeudessaan tavallaan koominen. Näet ei kukaan muu varmaan ole tälleen pöllö, kuin minä. Niin että kun rakastuu aikuisiällä, murehtii kyynel silmäkulmassa sitten niitä hetkiä milloinka toinen ei ole ollut vierellä. No minä yritän kestää itseni kanssa, pienenä apuna nämä runontapaiset varoventtiilinä.
Kiitokset kommentistasi, arvostan sanojasi paljon : )...on se paljon ilahuttavampaa ja elämänlaatua kohottavampaa, että pääsiäispyhien hankintalistassa lukee jotain muuta(kin) kuin mämmiä. (Jota olen itsekin joskus talkoilla itse tehnyt).
- padme_amidala
geriatri kirjoitti:
...on se paljon ilahuttavampaa ja elämänlaatua kohottavampaa, että pääsiäispyhien hankintalistassa lukee jotain muuta(kin) kuin mämmiä. (Jota olen itsekin joskus talkoilla itse tehnyt).
..mukava kuulla, että pieni pääsiäisrunoni ilahdutti lukijaansa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158