Pattayalla 1:n ja viimeinen

Kerrta kun olin

Olin Joulukuussa siellä hälinässä 2vk ja en enää ikinä lähde sinne! Siis aivan kauheeta minkälaista menoa. Valitsen seuraavaksi vakiopaikkani eli Rhodoksen. T. Saara

109

8498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirhettä

"Valitsen seuraavaksi vakiopaikkani eli Rhodoksen"

tarkoitat varmaan vakioPANOSI...

• hyvä (: )

Kiitos ja vielä KIITOS,yksi paikka enemmän tilaa
      koneessa,vai veitkö kenties kahden tilan,kuten
      norsut yleensä?

• Minna43

4 Kertaa Pattayalla käyneenä naisena voin sanoa seuraavaa:Aikaisemmin vannoutuneena Kreikkafanina voin sanoa että, eka kerran Thaimaassa käytyäni ei ole enää tarvinnut Kreikkaan haikailla.Ensinnäkin Thaimaassa ei ole sosiaalietuja,joten leipä on jotenkin ansaittava.Jos ei muuten niin myymällä itseään.Katselisitko Saara mieluummin tyttöjä kadulla kerjäämässä?Saan kulkea aivan rauhassa.Itse en tuota ammattia harjoita,mutta olen kuitenkin tutustunut useisiin sitä ammattia harjoittaviin tyttöihin siellä,ja he tekevät työtään koska heillä voi olla isokin perhe elätettävänään.Kummasti leipä pistää tekemään sellaista mitä välttämättä ei halua.Ymmärrän täysin miehiä jotka käyvät Pattiksella naisissa,kun ajattelee kuinka umpimielisiä suomalaiset naiset ovat.Onhan Pattayalla muutakin,halvat hinnat,takuulla aurinkoa,hyvää ruokaa ja koeteliaita ja ystävällisiä ihmisiä.Eikun viidettä matkaa varaamaan,neljäksi viikoksi.Moikkaamaan tuttuja tyttöjä!Saapahan olla neljä viikkoa pois näitten "sitruunoita" syöneitten ihmisten keskuudesta!

• rivalinda

Pattaya on paljon muutakin, kuin seksiturismia. Olen siellä käynyt yli 10 kertaa aviomieheni kanssa (olen siis nainen. Ensinnäkin läheisyydessä on runsaasti sopivia retkikohteita. Ostosmahdollisuudet ovat monipuoliset. Edullista hierontaa (en tarkoita seksihierontaa) on runsaasti tarjolla. Ravintoloita on joka lähtöön. Vielä niistä tyttöbaareista, tytöt ovat todella ystävällisiä myös naisasiakkaille, mikäli olet itse. Pattayan keskusta-alue on mielestäni kuitenkin aikuisten lomapaikka, lapsiperheille sopii Jomptienin alue.

• rivalindan--kanssa
        rivalinda kirjoitti:

Pattaya on paljon muutakin, kuin seksiturismia. Olen siellä käynyt yli 10 kertaa aviomieheni kanssa (olen siis nainen. Ensinnäkin läheisyydessä on runsaasti sopivia retkikohteita. Ostosmahdollisuudet ovat monipuoliset. Edullista hierontaa (en tarkoita seksihierontaa) on runsaasti tarjolla. Ravintoloita on joka lähtöön. Vielä niistä tyttöbaareista, tytöt ovat todella ystävällisiä myös naisasiakkaille, mikäli olet itse. Pattayan keskusta-alue on mielestäni kuitenkin aikuisten lomapaikka, lapsiperheille sopii Jomptienin alue.

olen täysin samaa mieltä,on pattayalla todellakin paljon muuta kuin sexiturismi,hyvät ja halvat ostos ja harrastusmahdollisuudet ja lämmintä, maassa maaan tavalla ystävälliset ihmiset,tosi paljon nähtävää,itse matkustelen yksin mutta mulla on pattayalla paljon ystäviä,on pariskuntia ja yksin olevia miehiä ,naisia ,kaikenlaisia olevia ei kaikki ole siellä sikailemassa.

• huorakaupallaan
        rivalinda kirjoitti:

Naisturistina toki haluan asiallista asiakaspal-
        velua enkä mitään eräälle munalliselle ryhmälle
        yksinoikeudella tarkoitettuja baareja.Ai, ystävällisiä naisasiakkaille.Hah hah haa.Raha ui
        kuitenkin liiveihin äijiltä, ei naisilta.

• mainostaa
        huorakaupallaan kirjoitti:

Naisturistina toki haluan asiallista asiakaspal-
        velua enkä mitään eräälle munalliselle ryhmälle
        yksinoikeudella tarkoitettuja baareja.Ai, ystävällisiä naisasiakkaille.Hah hah haa.Raha ui
        kuitenkin liiveihin äijiltä, ei naisilta.

itseään lesboturisteille sopivaksi kohteeksi. Jopa sinne...

• kudee

minna 43...osuit naulankantaan...
        olen täysin samaa mieltä kanssasi....
        ps..sinä et varmaan kuulu niihin sitruunan syöneisiin.....heh...heh..
        tv..kudee 43v.pum pui sexy man....

• ei huvita
        kudee kirjoitti:

Fiksut naiset joka tapauksessa ottaa kantaa
        ja heillä on tervettä asennetta moiseen huoraukseen.

• aineissa...

Ei uskoisi naisen kirjoitukseksi, vaan jonkun ihan täysin kahelin ämmän. Voiko kukaan täysijärkinen nainen suosia huoraamista rahan hankkimiseen kuin täysin tyhmä ja aivoton ihminen.

Tiedoksi vaan sinullekkin, että näille maailman vanhimman ammatin harjoittajille on tarjottu koulutusta, mutta mieluummin juoksevat turistimiesten perässä kaiken maailman helyjen ja rahan perässä. Kukaan kunniallinen nainen ei ala huoraamaan, vaikka mikä olisi. Suurin osa näistä tekee sitä omasta halustaan, koska oikea ja realistinen elämä ei kiinnosta. Kyllä pitää olla kusta päässä sinulla ja paljon!!

• hah hah haaa
        aineissa... kirjoitti:

Ei uskoisi naisen kirjoitukseksi, vaan jonkun ihan täysin kahelin ämmän. Voiko kukaan täysijärkinen nainen suosia huoraamista rahan hankkimiseen kuin täysin tyhmä ja aivoton ihminen.

Tiedoksi vaan sinullekkin, että näille maailman vanhimman ammatin harjoittajille on tarjottu koulutusta, mutta mieluummin juoksevat turistimiesten perässä kaiken maailman helyjen ja rahan perässä. Kukaan kunniallinen nainen ei ala huoraamaan, vaikka mikä olisi. Suurin osa näistä tekee sitä omasta halustaan, koska oikea ja realistinen elämä ei kiinnosta. Kyllä pitää olla kusta päässä sinulla ja paljon!!

Juu vissiin Suomessa, muttei ainakaan missään thaikkulassa,
        jossa monella on juuri ja juuri luku-ja kirjoitustaito.

• oliko tuo
        hah hah haaa kirjoitti:

Juu vissiin Suomessa, muttei ainakaan missään thaikkulassa,
        jossa monella on juuri ja juuri luku-ja kirjoitustaito.

97 prosenttia, muistaakseni, eli siinä taas SIKA- AMALIAn Thaimaa tietoutta.

jk. Miehesi vaikuttaa erittäin onnelliselta uuden vaimonsa kanssa, nuorentunutkin paljon, kun on saanut kunnon piparia!

• heh heh heee
        oliko tuo kirjoitti:

97 prosenttia, muistaakseni, eli siinä taas SIKA- AMALIAn Thaimaa tietoutta.

jk. Miehesi vaikuttaa erittäin onnelliselta uuden vaimonsa kanssa, nuorentunutkin paljon, kun on saanut kunnon piparia!

ja Amaliaahan ei ex-miehensä onnellisuus harmita yhtään, ei.
        Ihan muuten vain on kirjoittelemassa matkailuun liittyviä sivistyneitä
        kommenttejaan täällä aina ja joka päivä aamusta heti herättyään
        ilta myöhään.

• Paul Inkaserm
        kudee kirjoitti:

Saaralla on harvinainen ominaisuus, joka suomalaista puuttuu taysin tai sita on niukasti.
        Avarakatseisuus.
        Asun Thaimaassa ja kirjoittelen tanne, etta en unohtaisi suomen kieltani. Oireita on jo kovasti.

Itse en Pattayasta erityisesti valita, mutta siella on hyvia ravintoloita jokaisesta maailman kolkasta. Olen siella pari kertaa vuodessa piipahtanut. Lahinna ruokailemassa.

• sama asia nykyisin
        Paul Inkaserm kirjoitti:

Saaralla on harvinainen ominaisuus, joka suomalaista puuttuu taysin tai sita on niukasti.
        Avarakatseisuus.
        Asun Thaimaassa ja kirjoittelen tanne, etta en unohtaisi suomen kieltani. Oireita on jo kovasti.

Itse en Pattayasta erityisesti valita, mutta siella on hyvia ravintoloita jokaisesta maailman kolkasta. Olen siella pari kertaa vuodessa piipahtanut. Lahinna ruokailemassa.

Avarakatseinen ihminen ei paljon aivojaan käytä. Kaikki menee läpi. Seksiturismi, pedofiliat, hyväksikäytöt...
        Todella aivojaan käyttävä ihminen kantaa omalla mielipiteellään ja asenteellaan terveesti kantaa esim. välttämällä kokonaan matkustamista seksistiseen kotimaahasi.

• ihan toinen juttu
        sama asia nykyisin kirjoitti:

Avarakatseinen ihminen ei paljon aivojaan käytä. Kaikki menee läpi. Seksiturismi, pedofiliat, hyväksikäytöt...
        Todella aivojaan käyttävä ihminen kantaa omalla mielipiteellään ja asenteellaan terveesti kantaa esim. välttämällä kokonaan matkustamista seksistiseen kotimaahasi.

Kukahan se ei aivojaan käytä, vai sanottaisiko että sulla niitä ei ole ollenkaan. Todella aivojaan käyttävä ihminen nimenomaan MATKUSTAA THAIMAAHAN, mutta terveasenteiset eivät matkusta seksistiseen matkakohteeseen Turkkiin, johon sinä huora matkustat.

• 65646557
        heh heh heee kirjoitti:

ja Amaliaahan ei ex-miehensä onnellisuus harmita yhtään, ei.
        Ihan muuten vain on kirjoittelemassa matkailuun liittyviä sivistyneitä
        kommenttejaan täällä aina ja joka päivä aamusta heti herättyään
        ilta myöhään.

reilusti yli 10 on sairas ja säälittävä Amaliamme täällä roikkunut

• ihmettelen vaan

ei sun kannata pattayalle palata,jos et tykkää

• so long

Paljon reissanneena thaikkulan naisten alentaminen
        oli kyllä karmeaa. "Maassa maan tavalla".Juupa juu.

• tuomitsemaan
        so long kirjoitti:

Paljon reissanneena thaikkulan naisten alentaminen
        oli kyllä karmeaa. "Maassa maan tavalla".Juupa juu.

Suomi taitaa olla ainoa maa joka verovaroin mainostaa itseään seksikohteena.

Helsingin sanomien mukaan viranomaiset haluavat lisää homo- ja lesboturisteja Helsinkiin.

Kuulemma pinkkiraha olisi tervetullutta. Törkeää lesbo- homopalveluiden markkinoimista.

En ole nähnyt yhtäkään mainosta missä Thaimaa olisi houkutellut sinne seksituristeja.

Mitä sitten yksityiset turistit siellä tekevät sitä en tiedä. Luultavasti katselevat nähtävyyksiä, käyvät syömässä, uivat, sukeltavat jne jne...

• vielä jotain

Amalian kaveri ja saman femakkoclubin jäsen...

• amalian kaveri
        vielä jotain kirjoitti:

Amalian kaveri ja saman femakkoclubin jäsen...

Nehän itse loi markkinat äijille.Siitähän ne nykyisin tunnetaan.

• todellinen "amalian ka...
        amalian kaveri kirjoitti:

Nehän itse loi markkinat äijille.Siitähän ne nykyisin tunnetaan.

A.) Yrität käyttää nimimerkkiäni, väärin, miksi?
        B.) Tarinasi on pelkkää pahantahtoista paskaa.

C.) Mitä vielä ajattelit tehdä tyhmästi ettei
        sinua tunnistettaisi?

• miksei koulussa
        todellinen "amalian ka... kirjoitti:

A.) Yrität käyttää nimimerkkiäni, väärin, miksi?
        B.) Tarinasi on pelkkää pahantahtoista paskaa.

C.) Mitä vielä ajattelit tehdä tyhmästi ettei
        sinua tunnistettaisi?

Ihmetyttää ihan että toi pentu saa roikkua koko
        päivän netissä, vaikka muut lapset käy koulua.

• rivalinda

Meillä jokaisella on omat suosikkikohteemme ja kunnioitetaan toisten tykästymisiä. Jos jollakin nousee karvat pystyyn puhuttaessa Pattayasta, niin so what. Ei sinne pidä silloin mennä, vaan kannattaa todella valita matkakohteeksi vaikka Rhodos. Olen minäkin siellä pari kertaa käynyt ja ihan mukiinmenevä paikka mielestäni kuten kaikki Kreikan paikat, joissa olen käynyt.
        Se mikä minua eniten huvittaa tuossa Pattayan mollaamisessa on, että ne, jotka siellä eivät koskaan ole käyneet, tuomitsevat sen kuulopuheitten perusteella, mutten tätä kohdetta suosittelekaan tällaisille tyypeille. Olen käynyt aika monessa maassa ja paikassa. Yksi on sellainen, jonne en missään tapauksessa mene toista kertaa, (huom. taas subjektiivinen mielipide) Portugalin Praya Rocha. Mielestäni tylsin loma, minkä olen koskaan viettänyt. Joku toinen taatusti on eri mieltä ja tykkää tästä paikasta. Sikäli on hyvä asia, että jokaiselle löytyy sopivia mieluisia lomapaikkoja, joten, jos esim. Pattaya on myrkkyä, kannattaa valita se mieluinen kohde. Minä kuitenkin menen elokuussa Pattayalle kahdeksi viikoksi.

• ei matkajutut
        rivalinda kirjoitti:

Meillä jokaisella on omat suosikkikohteemme ja kunnioitetaan toisten tykästymisiä. Jos jollakin nousee karvat pystyyn puhuttaessa Pattayasta, niin so what. Ei sinne pidä silloin mennä, vaan kannattaa todella valita matkakohteeksi vaikka Rhodos. Olen minäkin siellä pari kertaa käynyt ja ihan mukiinmenevä paikka mielestäni kuten kaikki Kreikan paikat, joissa olen käynyt.
        Se mikä minua eniten huvittaa tuossa Pattayan mollaamisessa on, että ne, jotka siellä eivät koskaan ole käyneet, tuomitsevat sen kuulopuheitten perusteella, mutten tätä kohdetta suosittelekaan tällaisille tyypeille. Olen käynyt aika monessa maassa ja paikassa. Yksi on sellainen, jonne en missään tapauksessa mene toista kertaa, (huom. taas subjektiivinen mielipide) Portugalin Praya Rocha. Mielestäni tylsin loma, minkä olen koskaan viettänyt. Joku toinen taatusti on eri mieltä ja tykkää tästä paikasta. Sikäli on hyvä asia, että jokaiselle löytyy sopivia mieluisia lomapaikkoja, joten, jos esim. Pattaya on myrkkyä, kannattaa valita se mieluinen kohde. Minä kuitenkin menen elokuussa Pattayalle kahdeksi viikoksi.

Halutessasi voit tehdä seuraa noita thaihuorajut-tujaan jauhaville äijille mutta meitä muita ei
        täällä kiinnosta lukea jatkuvasti huorajuttuja.
        Yksintein ne jo kertoo paljon matkakohteesta sel-
        laisille, jotka edes matkaa sunnittelee. Minäkin
        olen reissannut ton puolen Aasiaa ja sama seikka
        eli ne thaihorot ärsytti.

• thaitytöt
        ei matkajutut kirjoitti:

Halutessasi voit tehdä seuraa noita thaihuorajut-tujaan jauhaville äijille mutta meitä muita ei

ärsyttivät sinua?siksikö kun he nauroivat ja hymyilivät lähes kokoajan vaiko se että he näyttivät hyviltä sinuun verrattuna??

• mielistelyn maassa
        thaitytöt kirjoitti:

ärsyttivät sinua?siksikö kun he nauroivat ja hymyilivät lähes kokoajan vaiko se että he näyttivät hyviltä sinuun verrattuna??

Siitä voidaankin olla montaa mieltä, onko
        marakatin näköinen sitten hyvännäköinen vai ei.

• kukkuruu
        mielistelyn maassa kirjoitti:

Siitä voidaankin olla montaa mieltä, onko
        marakatin näköinen sitten hyvännäköinen vai ei.

Taas sama pakolaisavun nettipoliisi, joka IL:n palstoilla puolustaa muslimeja, haukkuu täällä thaipimuja. On suomalainen akka uskomaton olio.

• vanhan akan

tilitystä heh heheee..

• äitinsä ikäisillä
        vanhan akan kirjoitti:

tilitystä heh heheee..

Muslimimiehiähän tänne nyt lähinnä otetaan pääsääntöisesti pakolaisiksi.Nuoria miehiä siis.

• ikä on mennyt
        äitinsä ikäisillä kirjoitti:

Muslimimiehiähän tänne nyt lähinnä otetaan pääsääntöisesti pakolaisiksi.Nuoria miehiä siis.

jo aikoja sitten..joo lisää pakolaisia vaan tänne raiskaamaan teitä tyhmiä amalioita =)

• turhauttaa
        ei matkajutut kirjoitti:

Meitä muita? Kun nyt muutaman keskustelun olen lukenut läpi niin minusta jotenkin tuntuu, että juuri sinä olet se joka turhauttaa muita. Juuri sinä nostat näitä pillu ja huora juttujasi esiin. Vastaat vain pillu ja huorajuttuihin, matkajutut sinua ei näytä kiinnostavan. Aloitat itse nämä pilluhuorajutut keskusteluissa missä niitä ei ole mainittu. Tässä on taas jotain mitä en oikein ymmärrä?

• loogisuutta

Tuolla toisessa ketjussa kerroit että naureskelit thaihorolle joka oli työkkärissä hakemassa työtä. Et siis siedä thaihoroja missään muodossa? Jos marketissa näet thain kassana niin vaihdatko kassaa?

• taas..
        äitinsä ikäisillä kirjoitti:

Finninaaman ei siis tulisikaan hakea seuraa, miten se meni, viattomista ja kunnollisista tytöistä... vaan äitinsä ikäisistä? Tuhannelle perXXX XXXXXXX ( en viitsi toistaa ja nostaa rumuuksia esille, jätän kirjoittamatta)
        Ovatko nämä nuoret muslimiehet siis niitä finninaamojasi? Kyllä on taas sekavaa? Älä nyt vaan seuraavaksi sano että et siedä pakolaisiakaan vaan olet karkoittamassa heidätkin Suomesta!

• prikulleen
        loogisuutta kirjoitti:

Tuolla toisessa ketjussa kerroit että naureskelit thaihorolle joka oli työkkärissä hakemassa työtä. Et siis siedä thaihoroja missään muodossa? Jos marketissa näet thain kassana niin vaihdatko kassaa?

Thaimuijia kielipuolina ja kouluja käymättöminä harvemmin näkee työelämässä, siis kunnollisissa
        töissä.

• mitäs luulet
        turhauttaa kirjoitti:

Meitä muita? Kun nyt muutaman keskustelun olen lukenut läpi niin minusta jotenkin tuntuu, että juuri sinä olet se joka turhauttaa muita. Juuri sinä nostat näitä pillu ja huora juttujasi esiin. Vastaat vain pillu ja huorajuttuihin, matkajutut sinua ei näytä kiinnostavan. Aloitat itse nämä pilluhuorajutut keskusteluissa missä niitä ei ole mainittu. Tässä on taas jotain mitä en oikein ymmärrä?

Ihan samalla mitalla tulette saamaan kuin mitä tyrkytätte täällä baarityttöjänne.

• sinä tunget
        mitäs luulet kirjoitti:

Ihan samalla mitalla tulette saamaan kuin mitä tyrkytätte täällä baarityttöjänne.

huorajuttuja sellaisiinkin aloituksiin jossa niitä ei ole.

Kuten KAIKKI ovat huomanneet.

• eli matkailussa
        sinä tunget kirjoitti:

huorajuttuja sellaisiinkin aloituksiin jossa niitä ei ole.

Kuten KAIKKI ovat huomanneet.

Mikä onkaan oma ongelmasi?Terveydellinen? Etkö
        vähemmällä vieläkään tajua,että tämä on matkailupalsta, jossa ei baarihuorilla retostella?

• jo tuo
        eli matkailussa kirjoitti:

Mikä onkaan oma ongelmasi?Terveydellinen? Etkö
        vähemmällä vieläkään tajua,että tämä on matkailupalsta, jossa ei baarihuorilla retostella?

"pysytäänpä asiassa"olet saanut jo huomiosi..veikkaanpa että sinulla ei ole yhtään mitään keskusteltavaa pattayasta,kun et ole siellä käynyt ja etkä tiedä mitään koko paikasta..

• ei suositella
        jo tuo kirjoitti:

"pysytäänpä asiassa"olet saanut jo huomiosi..veikkaanpa että sinulla ei ole yhtään mitään keskusteltavaa pattayasta,kun et ole siellä käynyt ja etkä tiedä mitään koko paikasta..

Miten sanot naisturisteille, että yöelämä
        pattiksella on lähinnä miehiä varten?Ja jos väität
        muuta,todista.

• naiset...
        ei suositella kirjoitti:

muuta,todista.

voisivat yhtälailla juoda baareissa, tanssia ja kuunnella elävää musiikkia?ei sieltä ole pakko ottaa seuralaista,mutta ymmärrän kaikkia naisia ketkä valittavat moisesta touhusta,kun yleensä siinä on vaan se takana että näyttävät itse rumilta ja lihavilta thaityttöjen keskellä =)mutta onhan se totta että se on lähinnä miehille omistettu,mutta se on ihan naisesta kiinni tykkääkö bilettää ettei thaimaalaiset häiritse menoa..

• paikkoja riittää
        ei suositella kirjoitti:

muuta,todista.

missä sitä munaa tyrkytetään aivan tarpeeksi. Ei tarvitse yhteen pattajaan suunnata.

• Madonnaa
        paikkoja riittää kirjoitti:

missä sitä munaa tyrkytetään aivan tarpeeksi. Ei tarvitse yhteen pattajaan suunnata.

Tuleeko tuosta nuorena näyttelemisestä vanhempana sen sorttisia mielenhäiriöitä jotka altistavat häiriköintiin Thaimaan matkailu palstoilla?

Miksi muuten juuri Thaimaan matkailu palstoilla vai häiriköitkö muuallakin?

• heh heh hee
        Madonnaa kirjoitti:

Tuleeko tuosta nuorena näyttelemisestä vanhempana sen sorttisia mielenhäiriöitä jotka altistavat häiriköintiin Thaimaan matkailu palstoilla?

Miksi muuten juuri Thaimaan matkailu palstoilla vai häiriköitkö muuallakin?

Musiikkibisness luo paljon esikuvia nuorille. Itsekin ihailin nuorena Madonnaa ja otin käyttäytymismalleja mm. häneltä, mutta enää en: tuli takkiin, kun miehet vain käytti ja heitti pois kuin räkäliinan.

• Jalo Koskenkorva
        tuomitsemaan kirjoitti:

Suomi taitaa olla ainoa maa joka verovaroin mainostaa itseään seksikohteena.

Helsingin sanomien mukaan viranomaiset haluavat lisää homo- ja lesboturisteja Helsinkiin.

Kuulemma pinkkiraha olisi tervetullutta. Törkeää lesbo- homopalveluiden markkinoimista.

En ole nähnyt yhtäkään mainosta missä Thaimaa olisi houkutellut sinne seksituristeja.

Mitä sitten yksityiset turistit siellä tekevät sitä en tiedä. Luultavasti katselevat nähtävyyksiä, käyvät syömässä, uivat, sukeltavat jne jne...

Suomen valtio monopolisoinut uhkapelit itselleen.
        Suomen valtio on monopolisoinut alkoholin myynnin itselleen.
        No mita voi odottaa valtiolta seuraavaksi. Seksimatkailua ja sen monopolisointi.

HUOM! Thaimaassa on lailla kieletty seksipalvelujen myynti. He ovat virallisesti oppaita tai matkaoppaita. Se on Thaimaassa taysin laillinen ammatti. Taitaa olla Suomessakin.

• ja tulen näkemään

Ostat varmaan Rodokselta hienon Rodos aiheisen lippalakin joka kerta kun siellä käyt. Ja nautit oikein kun hotellin uima-altaalla ihana nappisilmäinen allaspoika ryöstää alla nitisevästä aurinko tuolistasi päivä vuokraa vaivaiset 6euroa . Rattoisia Rodoksen lomia!!!

• suomipojat

lähdetään taas pattikselle viikon päästä.Seuraa ei puutu Suomessa tai muuallakaan,pesää saa aivan tarpeeksi,mutta niin se vaan on että thaikkutytöt vie voiton 6-0..
        Sorry Amaliat tms..

• ja ai ai ai

kuinka me nyt tullaan toimeen kun saara ei enää käy pattayalla?
      kyllä tulee ikävä ja suru. onneksi on sentään rhodos olemassa,
      vaikkakin hälinä siellä on samanlaista paitsi peitetympää, naisten
      ei tarvitse maksaa siellä seksistä, kuten miesten thaikuissa, niin ja
      hymyhän on siellä rhodoksella niiiiiin aitoa.

• tohonkin tarkoitukseen

Mikä ihmeen rodos ? Välimeren maissa paistelee aurinko takuuvarmasti, eläminen on lystiä ja halpaa. Kaukana keinotekoisen mielistelyn ja pukkiparatiisin thaimaasta.

• osaatko ?

Vai tuliko viikko ilman nettiä lomalla jo liian tukalaksi ?

• alistettujen naisten
        tohonkin tarkoitukseen kirjoitti:

Mikä ihmeen rodos ? Välimeren maissa paistelee aurinko takuuvarmasti, eläminen on lystiä ja halpaa. Kaukana keinotekoisen mielistelyn ja pukkiparatiisin thaimaasta.

muslimumaat ovat pohjoismaalaisen naisen mieleen. Nainen on naiselle siis edelleen susi.

Seksuaalisesti vapaa aasialainen nainen on pohjoismaalaiselle naiselle uhka, hunnun alla kulkeva muslimnainen ei.

Niinpä niin...

• hah hah haaa
        alistettujen naisten kirjoitti:

muslimumaat ovat pohjoismaalaisen naisen mieleen. Nainen on naiselle siis edelleen susi.

Seksuaalisesti vapaa aasialainen nainen on pohjoismaalaiselle naiselle uhka, hunnun alla kulkeva muslimnainen ei.

Niinpä niin...

Jollainhan sitä kehitysmaan tyttösenkin on elantonsa hankittava. Uhkana ei kukaan fiksu nainen moista marakatin näköistä pelätintä pidä mutta naisten tasa-arvon ehdottomina polkijoina.Sellaiselle pelättimelle nainen todellakin on susi. Silti nämäkin naiset saadessaan vapautta ja itsenäisyyttä ovat mielummin miehistä riippumattomia kuin alentavat itseään huoraamisella.

• jokinorsu
        hah hah haaa kirjoitti:

Jollainhan sitä kehitysmaan tyttösenkin on elantonsa hankittava. Uhkana ei kukaan fiksu nainen moista marakatin näköistä pelätintä pidä mutta naisten tasa-arvon ehdottomina polkijoina.Sellaiselle pelättimelle nainen todellakin on susi. Silti nämäkin naiset saadessaan vapautta ja itsenäisyyttä ovat mielummin miehistä riippumattomia kuin alentavat itseään huoraamisella.

kuten sinä, Hullu-Amalia, ei ole todellakaan UHKA thainaiselle, te olette kuin eri planeetalta! Siellä nainen on NAINEN. Sun argumenttis tuntuu vain huvittavilta, äläkä missään tapauksessa lue itseäsi kuuluvaksi fiksuihin naisiin, niistä sä olet kauuuuukana. Kauniit ja sirot thainaiset hakkaavat kyllä mennentullen suomalaiset jokinorsut.

• hah hah haaa
        jokinorsu kirjoitti:

kuten sinä, Hullu-Amalia, ei ole todellakaan UHKA thainaiselle, te olette kuin eri planeetalta! Siellä nainen on NAINEN. Sun argumenttis tuntuu vain huvittavilta, äläkä missään tapauksessa lue itseäsi kuuluvaksi fiksuihin naisiin, niistä sä olet kauuuuukana. Kauniit ja sirot thainaiset hakkaavat kyllä mennentullen suomalaiset jokinorsut.

Pidä vaan oma mielipiteesi kaikessa rauhassa. Hupaisaa. Onneksi suurin osa suomalaisista naisista ajattelee kumminkin sillä yläpäällä eikä niinkuin ...

• sinun mielipiteesi
        hah hah haaa kirjoitti:

Pidä vaan oma mielipiteesi kaikessa rauhassa. Hupaisaa. Onneksi suurin osa suomalaisista naisista ajattelee kumminkin sillä yläpäällä eikä niinkuin ...

Sen sä voit toki pitää, mutta pidä se vain omassa mielessäsi. Onneksi VALTAosa suomalaisista on TÄYSIN erimieltä kanssasi, mutta hehän eivät olekaan hulluja kuten sinä.

• aurinkokerroin ?
        sinun mielipiteesi kirjoitti:

Sen sä voit toki pitää, mutta pidä se vain omassa mielessäsi. Onneksi VALTAosa suomalaisista on TÄYSIN erimieltä kanssasi, mutta hehän eivät olekaan hulluja kuten sinä.

Tingitköt paidat/puserot ? Teetitkö pukuja ? Hinnat ? Paljon on käypä lavataksin hinta ?Onko rillit edelleen n.1/3 osa Suomen hinnoista ?

• tarkkaan
        aurinkokerroin ? kirjoitti:

Tingitköt paidat/puserot ? Teetitkö pukuja ? Hinnat ? Paljon on käypä lavataksin hinta ?Onko rillit edelleen n.1/3 osa Suomen hinnoista ?

En käytä, en käytä, ehdottomasti, en tällä kertaa, kysy tarkemmin, 10 THB, en käytä.

• tiikerinraidoin
        tarkkaan kirjoitti:

En käytä, en käytä, ehdottomasti, en tällä kertaa, kysy tarkemmin, 10 THB, en käytä.

Ihan vaan koristeeksi simpsoneilla ? Maalasivatko odottaessa ? Tuliko takuu ?
        Mitenkäs korkokengät ? Hinta-laatusuhde ? Thaikuthan löntystelee sandaaleissa, joten oliko korkkareita 10-12 cm:n koroin? Tai euroborein ?

• omasta mielestäsi
        tiikerinraidoin kirjoitti:

Ihan vaan koristeeksi simpsoneilla ? Maalasivatko odottaessa ? Tuliko takuu ?
        Mitenkäs korkokengät ? Hinta-laatusuhde ? Thaikuthan löntystelee sandaaleissa, joten oliko korkkareita 10-12 cm:n koroin? Tai euroborein ?

hyvinkin vitsikäs, voin kertoa sulle, et ole.

• entäs sinä ?
        omasta mielestäsi kirjoitti:

hyvinkin vitsikäs, voin kertoa sulle, et ole.

Oliko sulla jotain omakohtaisempaa matkailuun liittyvää ?

• Amalia & Pellervo
        entäs sinä ? kirjoitti:

Kylläpä sinä (TE) jaksat(TE).

• olisko sulla
        entäs sinä ? kirjoitti:

jotakin matkailuun liittyvää. Sandaalisivut on tuolla VAATTEET osastolla.

• Paul Inkaserm
        hah hah haaa kirjoitti:

Olipa hah hah haaa loukkaavaa tekstia esim. minua kohtaan. Isani on thai ja aitini suomalainen, Valkeakoskelta.
        Vai olemme me marakatteja. Voi aikoja voi tapoja

• rotokselle

Petyitkö kun ei tirkisteltävää löytynytkään?
      Pattayan taso nousee kun menette Rhodokselle.
      Sorry kreikkalaisille.

• ei ainakaan paskajoelle

Kaikille naisille ja perheille suosittelen lämpimästi välimeren kohteita, mihin on lyhyet,vaivattomat ja lapsiystävälliset lennot, kohteet ja ruoka on siistejä ja edullisia. Eläminen on vielä myöskin halpaa. Ja hei, Turkki on todella muutakin kuin Alanya tai Marmaris, turistirysät!

• menoa,
        ei ainakaan paskajoelle kirjoitti:

Kaikille naisille ja perheille suosittelen lämpimästi välimeren kohteita, mihin on lyhyet,vaivattomat ja lapsiystävälliset lennot, kohteet ja ruoka on siistejä ja edullisia. Eläminen on vielä myöskin halpaa. Ja hei, Turkki on todella muutakin kuin Alanya tai Marmaris, turistirysät!

mihinkään välimeren kohteisiin. Kreikka, Italia, Espanja kalliita matkakohteita, Turkissa ruoka tosipahaa ja Egyptissä paskasta ja ruo'ista tauteja, Tunisiassa kaikki likaista, islamilaisissa maissa ihmiset epäystävällisiä.
        Nuo kaikki asiat ovat Thaimaassa erittäin hyviä, eksoottinen erittäin upea maa, maailman paras ruoka, upeimmat vedet, ystävällisimmät ihmiset ja halpaa. VAIN hullu valitsee välimeren kun voisi valita Thaimaan.

• ja naisille ?
        menoa, kirjoitti:

mihinkään välimeren kohteisiin. Kreikka, Italia, Espanja kalliita matkakohteita, Turkissa ruoka tosipahaa ja Egyptissä paskasta ja ruo'ista tauteja, Tunisiassa kaikki likaista, islamilaisissa maissa ihmiset epäystävällisiä.
        Nuo kaikki asiat ovat Thaimaassa erittäin hyviä, eksoottinen erittäin upea maa, maailman paras ruoka, upeimmat vedet, ystävällisimmät ihmiset ja halpaa. VAIN hullu valitsee välimeren kun voisi valita Thaimaan.

Että eiköhän edelleenkin viedä perheet välimeren kohteisiin ... Italiassa voi vuokrata vaikka isommalla porukalla villan interhomen kautta (tosi edullista !)
        omalla uima-altaalla ja vuokrata auton liikkumiseen. I-H-A-N-A-A !!! Samalla saa viettää sitä laatuaikaa oman perheen, isovanhempien, ystävien, lasten perheiden jne kanssa.

• KATAJAINEN ANTAA
        ja naisille ? kirjoitti:

Että eiköhän edelleenkin viedä perheet välimeren kohteisiin ... Italiassa voi vuokrata vaikka isommalla porukalla villan interhomen kautta (tosi edullista !)
        omalla uima-altaalla ja vuokrata auton liikkumiseen. I-H-A-N-A-A !!! Samalla saa viettää sitä laatuaikaa oman perheen, isovanhempien, ystävien, lasten perheiden jne kanssa.

MENE KAKARA TÖIHIN, MITÄ TÄÄLLÄ ROIKUT TYHJÄÄSI TOIMITTAMASSA!!

• vaan jos
        ja naisille ? kirjoitti:

ämmät ontuollaisia sinunlaisiasi, ne jätetään kotiin tiskaamaan ja pyykkäämään kun mies menee lasten kans Thaimaaseen lomailemaan... PARATIISIIN, lapsetkin oppivat näin mikä on maailman kaunein ja paras maa!
        Italia on makarooninpurijoiden/pullakoipisten läskiämmien rannalle leviävien ruhojen maa, onko kivaa kun ei tarvitse sieltä hotellin uima-altaalta siirtyä koko loman aikana?

• ai että oikein ämmä...
        vaan jos kirjoitti:

ämmät ontuollaisia sinunlaisiasi, ne jätetään kotiin tiskaamaan ja pyykkäämään kun mies menee lasten kans Thaimaaseen lomailemaan... PARATIISIIN, lapsetkin oppivat näin mikä on maailman kaunein ja paras maa!
        Italia on makarooninpurijoiden/pullakoipisten läskiämmien rannalle leviävien ruhojen maa, onko kivaa kun ei tarvitse sieltä hotellin uima-altaalta siirtyä koko loman aikana?

Lapset kyllä oppiikin. Mutta sen, mitä omin silmin näkee. Ei sinun haaveiluasi.
        No, antaapa äipän päättää, lähteekö hän yksipuolisesti ...antavaan paratiisiin tai päästääkö lapsiaankaan mukaan. Mene sinä. Mene ja jää.
        Italia on kyllä ihan muuta kuin rantalekottelua. Mm. Rimini-Riccione-Cattolica on niin likaisen rannan varrella, että välillä meressä on puomit erottamassa öljyä
        uimavesistä. Mutta vanhat kylämiljööt, historia, antiikin Rooma, Venetsia, Po-joki...
        Eikä taatusti tyrkyllä horoja pilaamassa lomafiilikset !

• vie lapsensa muualle
        ai että oikein ämmä... kirjoitti:

No, antaapa äipän päättää, lähteekö hän yksipuolisesti ...antavaan paratiisiin tai päästääkö lapsiaankaan mukaan. Mene sinä. Mene ja jää.
        Italia on kyllä ihan muuta kuin rantalekottelua. Mm. Rimini-Riccione-Cattolica on niin likaisen rannan varrella, että välillä meressä on puomit erottamassa öljyä
        uimavesistä. Mutta vanhat kylämiljööt, historia, antiikin Rooma, Venetsia, Po-joki...

Äiti ei päätä useimmissa suomalaisperheissä vaan isä, äiti päättää yksinhuoltajperheissä, kuten olet itse huomannut. Yksinhuoltajilla vain harvemmin on varaa lomailla muualla kuin sosiaalipummien lomakeitaassa Turkissa.
        TURISTIT!
        Älkää menkö Helsinkiin, Aleksis Kivenkadun, Helsinginkadun ja varsinkin Sörnäisten seutu on prostituutioon keskittynyttä aluetta, älkää myyöskään menkö baareihin tai ravintoloihin älkääkä kävelkö MISSÄÄN Suomessa ulkona, voitte joutua näkemään JOPA jonkun naisen joskus laittavan kielen miehen korvalle!!! HYI HYI
        Pedofiiliaakin esiintyy ympäri Suomea runsaasti ja netissä vieläkin enemmän.
        Puukosta voi saada esim vaikka Porvoon ostoskeskuksella ja älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA laittako lapsianne KOULUUN täällä Suomessa, sehän on hengenvaarallista!!!!!!!!

Italiahan on oikein huorien maa, miten sinä sitä puolustelet???

• vaikea ongelma
        ai että oikein ämmä... kirjoitti:

Liittyen ihmiskauppaa ja prostituutioon.

Avaappa silmäsi niin näet, mitä siellä turistikulissien pinnan alla todellisuudessa tapahtuu.

puttana prostituta, bordellit, täyttä arkea Italian kaduilla. PTHYI !

• kuoleeko tylsyyteen
        vaikea ongelma kirjoitti:

Avaappa silmäsi niin näet, mitä siellä turistikulissien pinnan alla todellisuudessa tapahtuu.

Ruattis ei prosut hypi silmille, vaikka tokihan vielä 80-luvulla suomalaisten seksimatkat suuntautuikin sinne, Drottninsgatanin puljuihin.

Toki ruotsalainen nainen on avoin ja estoton ja ottaa seksikumppaninsa vaikka väkisin, kun sellaisen haluaa. Siinä saattaa Amalian ukkokin päästä 'lepatttamaan"

• isä ei päätä mitään
        vie lapsensa muualle kirjoitti:

Äiti ei päätä useimmissa suomalaisperheissä vaan isä, äiti päättää yksinhuoltajperheissä, kuten olet itse huomannut. Yksinhuoltajilla vain harvemmin on varaa lomailla muualla kuin sosiaalipummien lomakeitaassa Turkissa.
        TURISTIT!
        Älkää menkö Helsinkiin, Aleksis Kivenkadun, Helsinginkadun ja varsinkin Sörnäisten seutu on prostituutioon keskittynyttä aluetta, älkää myyöskään menkö baareihin tai ravintoloihin älkääkä kävelkö MISSÄÄN Suomessa ulkona, voitte joutua näkemään JOPA jonkun naisen joskus laittavan kielen miehen korvalle!!! HYI HYI
        Pedofiiliaakin esiintyy ympäri Suomea runsaasti ja netissä vieläkin enemmän.
        Puukosta voi saada esim vaikka Porvoon ostoskeskuksella ja älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA laittako lapsianne KOULUUN täällä Suomessa, sehän on hengenvaarallista!!!!!!!!

Italiahan on oikein huorien maa, miten sinä sitä puolustelet???

Ja jos joku perheen jäsen katsoo lomaansa häirittävän, eihän perhe sellaiseen kohteeseen edes lähde. Loma on jokaiselle perheenjäsenelle lomaa.

• kuten thaikuissa
        vaikea ongelma kirjoitti:

Ehdotus:pitäisiköhän thaikuissakin horot sulkea porttoloihin jonnekin niin sivulle, ettei ne häiritse muita turisteja millään lailla, mutta ne puutteessaan elävät äijät kuitenkin löytäisivät huoralat esim.taxejen avulla.

• Thaimaassa
        kuten thaikuissa kirjoitti:

Ehdotus:pitäisiköhän thaikuissakin horot sulkea porttoloihin jonnekin niin sivulle, ettei ne häiritse muita turisteja millään lailla, mutta ne puutteessaan elävät äijät kuitenkin löytäisivät huoralat esim.taxejen avulla.

Ehdotus: sinut, sika-Amalia pitäisi sulkea hoitolaitokseen jonnekin niin sivulle, ettet muita häiritse millään lailla.

• toteutuu tietenkin
        isä ei päätä mitään kirjoitti:

Ja jos joku perheen jäsen katsoo lomaansa häirittävän, eihän perhe sellaiseen kohteeseen edes lähde. Loma on jokaiselle perheenjäsenelle lomaa.

Thaimaan PARATIISISSA. Näin päättävät yhä useammat fiksut perheet Suomessa.
        Onnittelen hyvästä päätöksestänne!

• suurella varauksella
        toteutuu tietenkin kirjoitti:

Thaimaan PARATIISISSA. Näin päättävät yhä useammat fiksut perheet Suomessa.
        Onnittelen hyvästä päätöksestänne!

He ovat sellaisessa asemassa, että pystyvät panemaan rahaa palamaan vaikka kymmeniin kaukomatkoihin vuodessa. Paskajoki ja phuke kauhistutti heidät heti alkuun ja nytkin he lähtevät Hua Hiniin tosi varovaisesti. Rouva on sitä mieltä,että
        yksikin suulas horo lähestyy hänen miestä tai teinipoikiaan, hän antaa kyytiä.
        Toivottavasti Hua Hinissä ei ole yhtä tyrkkyä huorakauppaa kuin phukessa ?

• muut alueet siistiytyisi
        kuten thaikuissa kirjoitti:

Käteää se olisikin, ettei sitten yhdessäkään baarissa , ruokalassa , rantakaduilla jne näkyisi mitään häiritsevää tekijää. Tämän takia moni esim.viihtyy hyvin Intiassa. Jos jollakin yksinäisellä papalla on huoran kaipuu, hän ottaa taxin ja muita ihmisiä häiritsemättä piipahtaa huoralassa jossain keskustan kerkkarilla, jotka ei edes ulospäin mainosta toimintaansa. Kaikki on tyytyväisiä.
        Tähän samaan on thaikuissakin päästävä.

• olet taaaaaaas
        muut alueet siistiytyisi kirjoitti:

Käteää se olisikin, ettei sitten yhdessäkään baarissa , ruokalassa , rantakaduilla jne näkyisi mitään häiritsevää tekijää. Tämän takia moni esim.viihtyy hyvin Intiassa. Jos jollakin yksinäisellä papalla on huoran kaipuu, hän ottaa taxin ja muita ihmisiä häiritsemättä piipahtaa huoralassa jossain keskustan kerkkarilla, jotka ei edes ulospäin mainosta toimintaansa. Kaikki on tyytyväisiä.
        Tähän samaan on thaikuissakin päästävä.

käsittänyt VÄÄRIN, poloinen. ET voi sanoa kannattavasi OMAA ehdotustasi.
        By the way, on sulla todella idioottimaisia ideoita, aivan kuin hullujenhuoneelta, pääsitkös tänään muuten vasta ulkoilemaan klo 13.31 ????? Näin myöhään?

• DDDDDDDDDDD
        olet taaaaaaas kirjoitti:

käsittänyt VÄÄRIN, poloinen. ET voi sanoa kannattavasi OMAA ehdotustasi.
        By the way, on sulla todella idioottimaisia ideoita, aivan kuin hullujenhuoneelta, pääsitkös tänään muuten vasta ulkoilemaan klo 13.31 ????? Näin myöhään?

En sentään vastaa itselleni kuten...eräät.

• DDDDDD
        DDDDDDDDDDD kirjoitti:

En sentään vastaa itselleni kuten...eräät.

Vastaat sentään jopa itsellesikin norsunvittunaama...huora.

• Einari epäilevä

Mitä ,muuta siellä oli???

• kävytön

toivottavasti olet oikeassa maassa Mene sinne Rhodokselle se on norsujen hautausmaa?? Hyh Hyh hyllyvä laardi.

• uskonto kieltää

ja lampaan jälkeen turistia

• b-rapussa siivous
        uskonto kieltää kirjoitti:

ja lampaan jälkeen turistia

Täälläkin päivystävä anatoolian lammaspaimen tahtoisi vaihteeksi opintomatkalle naimaahan ladyboy-
        kursseille.

• tuskin b rapussa
        b-rapussa siivous kirjoitti:

Täälläkin päivystävä anatoolian lammaspaimen tahtoisi vaihteeksi opintomatkalle naimaahan ladyboy-
        kursseille.

Ethän sä voi olla anaalitolian lammaspaimen, kun olet sen huora, tahtoisit vaihteeksi päästä sinne köyrittäväksi roikkuposki, tuskin ne sulle antaa, joku taso niilläkin varmaan on.

• ggfdgdf
        tuskin b rapussa kirjoitti:

Ethän sä voi olla anaalitolian lammaspaimen, kun olet sen huora, tahtoisit vaihteeksi päästä sinne köyrittäväksi roikkuposki, tuskin ne sulle antaa, joku taso niilläkin varmaan on.

turistien kusetuspaikka. Koko ajan joku kimpussa ja ylihintaa oteaan farangilta aina, jos turisti ei tunne mestoja. Kylla taalta kupan voi saada. Ei ikina tanne enaa.

• kaikki noi voi saada
        ggfdgdf kirjoitti:

turistien kusetuspaikka. Koko ajan joku kimpussa ja ylihintaa oteaan farangilta aina, jos turisti ei tunne mestoja. Kylla taalta kupan voi saada. Ei ikina tanne enaa.

Ja naisturisti saa lähinnä pahan mielen eikä tule enää toiste, kun oma puolisokaan ei saa rauhassa kulkea vaan huorat tunkee syliin oman vaimon aikana. Mutta eihän se mitään, sehän on "vaan" nainen, niitähän saa uusia ja entistä kovempia panokoneita ? Kuten täällä ryhävalashuorittelijakin julistaa. Ja mainostaa heti perään taikkutuotettaan.

• ja koita laittaa
        kaikki noi voi saada kirjoitti:

Ja naisturisti saa lähinnä pahan mielen eikä tule enää toiste, kun oma puolisokaan ei saa rauhassa kulkea vaan huorat tunkee syliin oman vaimon aikana. Mutta eihän se mitään, sehän on "vaan" nainen, niitähän saa uusia ja entistä kovempia panokoneita ? Kuten täällä ryhävalashuorittelijakin julistaa. Ja mainostaa heti perään taikkutuotettaan.

sanoja mun sanoneeksi, katsos huora, mä satun tietämään mitä MÄ olen sanonut.
        Sinä taas olet norsunvittunaama mainostanut naisille huorausmatkoja Anaalitoliaan, ai miksi, koska olet huora ja toivot muilta hyväksyntää huoraamiseesi.

• kaiken kaikkiaan
        ja koita laittaa kirjoitti:

sanoja mun sanoneeksi, katsos huora, mä satun tietämään mitä MÄ olen sanonut.
        Sinä taas olet norsunvittunaama mainostanut naisille huorausmatkoja Anaalitoliaan, ai miksi, koska olet huora ja toivot muilta hyväksyntää huoraamiseesi.

Jaksat tossutella miestä, joka kysyy vaimoltaankin tulevaa lomakohdetta. ja kun se ei ole tämä miesten ihmeellinen pillulaakso, mies on oitis tossu ja nyhverö. Voisiko tuollaisen akan ja kotityrannin vaihtaa
        taikkuhuoraan... Tämä on tasan sun sanomasi.

• saaranjaava

Oli pakko kaivaa tää trolli esille.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      149
      4694
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3944
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3340
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3281
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2678
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe