vauva 3kk

?!"

eli mulla on 3kk ikänen poika.ihmettelen tässä kun vauva alkaa iltasin nukkumaan em kello 23 niin herää aamulla 8.00.eli ei herää yön aikana ollenkaan.eihän tän ikäsen pitäis vielä nukkua öitä heräämättä.(mei esikoinen heräili tän ikäsenä yöllä 3h välein).lopetin imetyksen 1kk sitten ja annan korviketta.voiko vauvan antaa nukkua näin pitkiä pätkiä vai pitäiskö yöllä herättää.

5

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kaikki herää

Eihän kaikki vauvat yöllä herää syömään. Meidänkin poika on nukkunut täysiä yöunia jo reilun 2kk iästä saakka.

Ainoastaan jos lapsi on hyvin pieni, alle 3kg, niin pitää syöttää tiuhempaan, kuin olisi lapsen luontainen rytmi. Mutta jos on normi vauva, joka on pirteä päivisin, niin antaa nukkua yöllä niin paljon kuin haluaa.:)

• ääääääääähh

Mistä näitä pönttöjä oikein löytyy???

• ilmeisesti toinen pönttö

mun mielestä alkuperäisen aloittajan kysymys oli oikein hyvä! itse olen ensikertalainen ja musta on hyvä että täällä saa kysyä mitä vaan ja saa asiallisia vastauksia! Tosin olen kiinnittänyt huomiota siihen että muilla keskustelupalstoilla ei ole näin negatiivista ja ilkeää viestien vaihtoa kuin täällä ja se kyllä lannistaa jos jotain haluaa kysyä. Ole itse tyytyväinen jos tiedät kaiken eikä tarvitse kysyä mitään mutta anna muiden kysyä jos jokin mieltä vaivaa. Oikein hyvää päivänjatkoa sullekin :)

• Nimetön

kk takaperin ihan samaa poika nyt 4kk ja nukkuu 8-12tunnin yö unia ei kai siinä tosiaan muuta kunhan paino ei ala laskemaan minun mielestäni lapsen täytyy antaa nukkua jos nukuttaa varsinkin öisin. Poika tankkaa päivän aikana 2-3 tunnin välein niin kai sitä öisin jaksaaki posottaa yhtä putkeen

• väsynytvähän

Ei jumankekka, luuleeko joku OIKEESTI että vauva voi nukkua liikaa ja se pitää herättää?? Vitsi et olisin tyytyväinen jos mun lapsi nukkuis, mutta hän taas pärjää vähemmillä unilla vissiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe