>>>>>>>>>> @ > @
>> Mikset sä päästä irti
6
341
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ei aivan heti avautunut päivätuimaan, jouduin nytkin käyttään näitä,,,näitä,,ajatuskonettapa hyvinnii,
kahden keskustelu yhden mietteet jää..näin jotenkin tämän mielsin.
Sinä osaat tehdä kimurantteja... :) *voi aivojani*- Kopittelija
Hei Murukulta !
Kiva kun ehdit kommentoimaan...
Tais vähän sukkahousut sinullakin pyörähtää jalassa... :D
Minullakin tässä kiirusta kun on Lohi uunissa !
*nauraa*
Joo, tässä runossa varmasti monelle ihmiselle miettimistä kun Rakastaa, Takertuu, Tulee hylätyksi, Toiveet ei täyty, Suuria tunteita, Murenevia toiveita, Itsetunto koetuksella,
Hyvä ja Paha taistelee...
Ilkivallan henget lymyilee... jne...
Hyvä jos sain sinut ajattelemaan ja toivottavasti monen muunkin !
Kiitos taas palutteestasi Murukulta !*hymy sulle*
Pitää tehdä vielä perunamuusi ja salaatti !
Iloisin terkuin Mä ite ! :)
- kaaru
johan runon kirjoitit;) yritän vastarunoa!!!
kun tutustuimme
meidän ei pitänyt rakastua
aloitimme leikillä
tiesimme kuitenkin
että se on riski
kuitenkin tiemme erosivat
elämä tarkoitti näin
tallensimme toisemme aarteeksi
sydämiimme
pyristelemme irti ajoittain
antaisimme uuden tulla
mutta ainakin Sinä lukkiudut
sydämeeni ja laitoit oven hakaan
eikä sinne pääse kukaan
Hyvää viikonloppua otakoppi:)- Kopittelija
En kyllä minun runollani hakenut ihan tälläistä ajatusta, vaan vähän niinkuin tuo alkurunosi on ihan... ok... mutta jatkuu sitten...>
"kun tutustuimme
meidän ei pitänyt rakastua
aloitimme leikillä
tiesimme kuitenkin
että se on riski"
Tässä minun runossani ! puhuu Mies ja toisen jakeen vastaa Nainen ja sitten Mies jatkaa...
Ja tämä Mies ei pystykään irroittautumaan tästä
runon naisesta, vaikka ei saakaan tunteilleen tarpeeksi vastakaikua ja ikäänkuin " koukuttuu " tähän naiseen epäterveesti "takertuen" ja tilanne muuttuu epäterveeksi ja "skitsofreeniseksi"...
Ja se alun perin hyvä, alkaakin muuttua pahaksi !:(
Ja sitä hyvin kuvaa musiikkilinkkikin minusta hyvin...
Kaunis mutta "skitsofreeninen" !
Tällä runollani halusin yrittää tuoda julki sitä puolta , että aina kun lähtee tekemään tutkimusmatkaa toiseen, niin on " Riski ", että rotsiin voi tulla...
Mutta mitä ajatuksia juuri halusin sen runon herättävän on se , että MIEHEN/NAISEN on se kestettävä ja otettava se mikä oli hyvää ja säilyttämisen arvoista ! :))
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kiitos , että herätin ajatuksia, se oli tarkoitus ! :)
Hyvää viikonloppua sinullekin ! :) T. Mä ite ;)
- Mysteriet
Joskus siinä käy noin...
Mut siitä tietää ettei kohdalle osunut sittenkään se oikea!
Tykkään minä- Kopittelija
Joo, olet tässä juuri oikeassa !
Aina ei saa sitä mitä haluaisi ... kukaan !
Frustraation eli Pettymysten työstäminen, kun ei
vaan kaikilta onnistu...
Se on elämäntaitoa ja nöyryyttä Suuremman edessä !
Aikuisuus ei ole iästä kiinni eikä sukupuolesta ja terve itsetunto ei tule kehujen keskellä , vaan syvällä sisimmässä se kasvaa ja usein hiljaisuudessa ja siellä se myös vahvistuu !
" Taipuisa ei katkea tuulessa " !
Kiitos palautteestasi ! T Mä ite ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1429437Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735384Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273749- 472573
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan322215- 711973
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1431952Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2311720Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1391454- 391270