>>>>>>>>>> @ > @
>> Mikset sä päästä irti
6
331
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ei aivan heti avautunut päivätuimaan, jouduin nytkin käyttään näitä,,,näitä,,ajatuskonettapa hyvinnii,
kahden keskustelu yhden mietteet jää..näin jotenkin tämän mielsin.
Sinä osaat tehdä kimurantteja... :) *voi aivojani*- Kopittelija
Hei Murukulta !
Kiva kun ehdit kommentoimaan...
Tais vähän sukkahousut sinullakin pyörähtää jalassa... :D
Minullakin tässä kiirusta kun on Lohi uunissa !
*nauraa*
Joo, tässä runossa varmasti monelle ihmiselle miettimistä kun Rakastaa, Takertuu, Tulee hylätyksi, Toiveet ei täyty, Suuria tunteita, Murenevia toiveita, Itsetunto koetuksella,
Hyvä ja Paha taistelee...
Ilkivallan henget lymyilee... jne...
Hyvä jos sain sinut ajattelemaan ja toivottavasti monen muunkin !
Kiitos taas palutteestasi Murukulta !*hymy sulle*
Pitää tehdä vielä perunamuusi ja salaatti !
Iloisin terkuin Mä ite ! :)
- kaaru
johan runon kirjoitit;) yritän vastarunoa!!!
kun tutustuimme
meidän ei pitänyt rakastua
aloitimme leikillä
tiesimme kuitenkin
että se on riski
kuitenkin tiemme erosivat
elämä tarkoitti näin
tallensimme toisemme aarteeksi
sydämiimme
pyristelemme irti ajoittain
antaisimme uuden tulla
mutta ainakin Sinä lukkiudut
sydämeeni ja laitoit oven hakaan
eikä sinne pääse kukaan
Hyvää viikonloppua otakoppi:)- Kopittelija
En kyllä minun runollani hakenut ihan tälläistä ajatusta, vaan vähän niinkuin tuo alkurunosi on ihan... ok... mutta jatkuu sitten...>
"kun tutustuimme
meidän ei pitänyt rakastua
aloitimme leikillä
tiesimme kuitenkin
että se on riski"
Tässä minun runossani ! puhuu Mies ja toisen jakeen vastaa Nainen ja sitten Mies jatkaa...
Ja tämä Mies ei pystykään irroittautumaan tästä
runon naisesta, vaikka ei saakaan tunteilleen tarpeeksi vastakaikua ja ikäänkuin " koukuttuu " tähän naiseen epäterveesti "takertuen" ja tilanne muuttuu epäterveeksi ja "skitsofreeniseksi"...
Ja se alun perin hyvä, alkaakin muuttua pahaksi !:(
Ja sitä hyvin kuvaa musiikkilinkkikin minusta hyvin...
Kaunis mutta "skitsofreeninen" !
Tällä runollani halusin yrittää tuoda julki sitä puolta , että aina kun lähtee tekemään tutkimusmatkaa toiseen, niin on " Riski ", että rotsiin voi tulla...
Mutta mitä ajatuksia juuri halusin sen runon herättävän on se , että MIEHEN/NAISEN on se kestettävä ja otettava se mikä oli hyvää ja säilyttämisen arvoista ! :))
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kiitos , että herätin ajatuksia, se oli tarkoitus ! :)
Hyvää viikonloppua sinullekin ! :) T. Mä ite ;)
- Mysteriet
Joskus siinä käy noin...
Mut siitä tietää ettei kohdalle osunut sittenkään se oikea!
Tykkään minä- Kopittelija
Joo, olet tässä juuri oikeassa !
Aina ei saa sitä mitä haluaisi ... kukaan !
Frustraation eli Pettymysten työstäminen, kun ei
vaan kaikilta onnistu...
Se on elämäntaitoa ja nöyryyttä Suuremman edessä !
Aikuisuus ei ole iästä kiinni eikä sukupuolesta ja terve itsetunto ei tule kehujen keskellä , vaan syvällä sisimmässä se kasvaa ja usein hiljaisuudessa ja siellä se myös vahvistuu !
" Taipuisa ei katkea tuulessa " !
Kiitos palautteestasi ! T Mä ite ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051