Onkohan mahdollista myydä RCI pisteitä. Tuntuu ettei itse jouda reissaamaan, ja pisteet menevät vanhaksi.
pisteet
13
1615
Vastaukset
- jos on noin kiire
ettei jouda, niin kyllä kannattaa käyttää kylpylälomaan lähistöllä. Sairausloma ja eläke odottaa muuten.
- kysymyksiin
saat parhaiten vastauksen lomaosakematkailijat -palstalta. Mutta itse pisteet kyllä voi käyttää ihan kotimaassakin, ei ole pakko reissata. Sen verran pitää pitää aina huilia.
- Pisteet myyntiin vaan
pisteet pystyy myymään (siirtämään toiselle)
Siitä menee joku pieni siirtomaksu. Tarjoa Loma-osakematkailijat sivustossa myytävänä palstalla.- ..........................
pikku siirtomaksu menee juu tietääkseni en varma oo mutta luulen tai sitten ei onko näin vai toisin päin.mene ja tiedä.
- sentään mitä tekstiä
.......................... kirjoitti:
pikku siirtomaksu menee juu tietääkseni en varma oo mutta luulen tai sitten ei onko näin vai toisin päin.mene ja tiedä.
Siirto seuraavalle vuodelle, ylivuotisena, maksaa 32€. Voit antaa, siirtää, pisteitä toiselle jäsenelle, edellyttää ettei ole jäsenmaksuja rästissä. Suosittelen kyllä ottamaan katkon omaan elämäntyyliin ja käyttämään itse stressilomalla pisteet.
- tämmönen tapaus
sentään mitä tekstiä kirjoitti:
Siirto seuraavalle vuodelle, ylivuotisena, maksaa 32€. Voit antaa, siirtää, pisteitä toiselle jäsenelle, edellyttää ettei ole jäsenmaksuja rästissä. Suosittelen kyllä ottamaan katkon omaan elämäntyyliin ja käyttämään itse stressilomalla pisteet.
satuin juuri lukemaan lomaosake kokemuksia tuolta toiselta sivulta unohdan pisteiden oston kyllä tämän jälkeen ja lomaosakkeesta puhumattakaan.
- kun jättää laskut maksamatta
tämmönen tapaus kirjoitti:
satuin juuri lukemaan lomaosake kokemuksia tuolta toiselta sivulta unohdan pisteiden oston kyllä tämän jälkeen ja lomaosakkeesta puhumattakaan.
Karhukirjeitten jälkeen saa vastailla perintätoimistolle, joka pyytää luvan viedä käräjille kun on riittävästi kertynyt kuluja sekä viivästyskorkoja.
- venäläisille..
kun jättää laskut maksamatta kirjoitti:
Karhukirjeitten jälkeen saa vastailla perintätoimistolle, joka pyytää luvan viedä käräjille kun on riittävästi kertynyt kuluja sekä viivästyskorkoja.
Eiköhän olisi syytä aloittaa myyntineuvottelut venäläisten kanssa. Kihniön Pyhäniemessä on niin paljon lomaosakkeen omistajia jotka ilo mielin myisi osakkeensa pois. Ne jotka eivät halua myydä lomaosake viikkoa siirettäisiin samoihin mökkeihin jotta venäläisille saadaan myytyä mahdollisimman monta mökki.
Turhaan ne venäläiset Ellivuorelle mökkejä rakentaa. - Pietarin myyntitoimistoon
venäläisille.. kirjoitti:
Eiköhän olisi syytä aloittaa myyntineuvottelut venäläisten kanssa. Kihniön Pyhäniemessä on niin paljon lomaosakkeen omistajia jotka ilo mielin myisi osakkeensa pois. Ne jotka eivät halua myydä lomaosake viikkoa siirettäisiin samoihin mökkeihin jotta venäläisille saadaan myytyä mahdollisimman monta mökki.
Turhaan ne venäläiset Ellivuorelle mökkejä rakentaa.Siellähän on nyt heikentyneitä ruplia tarjolla.
- businessssss
Hei,
voithan varata pisteillä talvilomakeskuksesta viikon tai pari parhaaseen loma-aikaan. Et kuitenkaan mene sinne itse vaan vuokraatkin jollekin sen viikon. - Sissanen
Mulla vois olla käyttöä lisäpisteille. Laita yhteystietosi tai kirjoittele Lomaosakematkailijoiden sivuille: http://lomaosakematkailijat.multiply.com/
- kuin pussillinen uusia
jos tuntuu siltä että pisteet menee vanhaksi ja alkaa haiskahtamaan veisin ne ulos roskiin.
- jos heittää roskiin
seteleitä, nämä pointsit vastaa vouchereita. Kiitos Sissaselle, joka on järkinainen, laadukkaista kirjoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138