nyt

tulee kommenttia(pissis)

elikkäs painukaa pois kaikki ketä ei ole transihminen palstalta..mua rupes ottaa päähän ja kunnol..mitä teette tääl ees analysoimassa meijän asioita..tuu mun etee sanoo noit asioit nii järkkään kyl sulle"kivat olot".ihminen on mitä on ja haluu olla ja hyvä niin.ja yhteiskunta/kanssakulkijat saa luvan hyväksyä sen tai tulee nokkaan..tuli uhottuu mut pakko!

16

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulkuihin

pissis? Et kai ole pissis? Mä haluun kaikki pissikset pois tältä palstalta niinq!

• kyl sanoa,

että vaikka olen itse transihminen, niin kyllä minunkin mielestä joillain transihmisillä on päässä vikaa ja oikeita identiteettiongelmia ja peiliin voisi katsoa. Jotkut on totaalisia narsisteja ja kuvittelee, että yhteiskunnan pitäis taipua niitten joka oikkuun ja ollaan olevinaan niin erikoisia ja yleviä. Itse ainakin haluan olla aikuinen enkä mikään erikoinen.

• totuuksia...

Itsekin olet hieno esimerkki ihmisisestä joka on oman maailmankuvansa vanki eikä voi sietää siihen sopimattomia. Voisinpa vielä sanoa jotain kirjoituksesi aggressiivisesta sävystä. Myönnän tietenkin, että itsessänikin riittää vaikka vikoja ja niinhän varmaan kaikissa meissä, mutta olen kyllä syvästi onnellinen siitä että vikani ei ole egon tai empatian puolella...

• kyllä saa
        totuuksia... kirjoitti:

Itsekin olet hieno esimerkki ihmisisestä joka on oman maailmankuvansa vanki eikä voi sietää siihen sopimattomia. Voisinpa vielä sanoa jotain kirjoituksesi aggressiivisesta sävystä. Myönnän tietenkin, että itsessänikin riittää vaikka vikoja ja niinhän varmaan kaikissa meissä, mutta olen kyllä syvästi onnellinen siitä että vikani ei ole egon tai empatian puolella...

mun puolestani olla just sellaisia kuin ovat, mutta jos yhteiskunnan pitää kustantaa kaikki, niin... Voisi edes hetken miettiä mitä olisi tapahtunut, jos olis sattunut syntymään johonkin niistä 77 maasta, jossa homoseksuaalisuudesta (ja varmasti myös transsukupuolisuudesta) saa kuolemantuomion. Meillä Suomessa on asiat tosi hyvin, mutta silti tulee pelkkää valitusta.

En vaan tajua sitä, että joillekin vähemmistöön kuuluminen on joku itseisarvo. Itse olen jo kasvanut aikuiseksi ja en halua herättää turhaa huomiota. Saatan vaikuttaa agressiiviselta, mutta ei se mua haittaa. Totuus on se, että joillain sukupuolten välimaastossa olevilla on pahoja identiteettiongelmia. Ilmeisesti niistä ei saa puhua.......

• överiksi
        kyllä saa kirjoitti:

mun puolestani olla just sellaisia kuin ovat, mutta jos yhteiskunnan pitää kustantaa kaikki, niin... Voisi edes hetken miettiä mitä olisi tapahtunut, jos olis sattunut syntymään johonkin niistä 77 maasta, jossa homoseksuaalisuudesta (ja varmasti myös transsukupuolisuudesta) saa kuolemantuomion. Meillä Suomessa on asiat tosi hyvin, mutta silti tulee pelkkää valitusta.

En vaan tajua sitä, että joillekin vähemmistöön kuuluminen on joku itseisarvo. Itse olen jo kasvanut aikuiseksi ja en halua herättää turhaa huomiota. Saatan vaikuttaa agressiiviselta, mutta ei se mua haittaa. Totuus on se, että joillain sukupuolten välimaastossa olevilla on pahoja identiteettiongelmia. Ilmeisesti niistä ei saa puhua.......

Ei nyt sentään aivan noin pahasti! Kuolemantuomion voi saada homoseksuaalisuudesta seitsemässä maassa. Homoseksuaalisuus on rikos 77 maassa.

http://www.ksml.fi/uutiset/ulkomaat/ykta-vaaditaan-laillistamaan-homoseksuaalisuus/313474

• egoilua
        totuuksia... kirjoitti:

tossa kirjotuksessa muka oli? Transihmisissä on todellakin erikoisuudentavottelijoita ja niitä, jotka ei itekään tiedä mitä ovat. Ja leimaavat samalla koko transväen tavallisten ihmisten silmissä.

• sattunut
        totuuksia... kirjoitti:

kalikka kalahtamaan?

• yhteiskunnan
        kyllä saa kirjoitti:

kustantamisesta mahdat puhua. Jos tarkoitat sitä, että yhteiskunta maksaa transhoidot, niin voin sanoa, että olen tehnyt 40v töitä ja aina pitkiä päiviä ja veroni maksanut. Olen maksanut sellaisia summia veroja, että osa teistä ei tule edes bruttona niin paljon ansaitsemaan. Nyt olen transhoidoissa ja olen sitä mieltä, että nyt yhteiskunta saa maksaa hoitoni maksamieni verojen vastapainoksi. Ei tippaakaan tule paha olo siitä, että yhteiskunta tämän maksaa

• homoseksuaalisuus ei
        kyllä saa kirjoitti:

Homoseksuaalisuuden rangaistavuudesta ei seuraa kaikissa maissa transsukupuolisuuden kieltoa. Iranissa transsukupuoliset saavat Iranin julkisen terveydenhuollon puolella itselleen maksuttomat transhoidot, vaikka homoseksuaalisuus on Iranissa laitonta.

Myös Singaporessa on pitkään ollut tilanne, jossa transsukupuolisten hoidot ovat laillisia, mutta homoseksuaalisuus rangaistavaa. Samanlaisia esimerkkejä löytyy varmasti lisää.

• agressiivista

Nämä muutamat viestit heijastelevat yllättävän kovaa agressiota. Onko noiden kirjoittajat tosissaan! Kyllähän minuakin pännii nämä asiattomat kirjoittajat ja raamatulla lyöjät, mutta ei ole tullut mieleen järjestää "kivat olot". Ehkä olen vuosien mittaan kasvattanut nahkaani paksummaksi eikä tuollaiset tanelien hölmöt kirjoitukset heivauta suuntaan eikä toiseen. Kun vielä tietää että tuollaiset kirjoittajat ovat hyvin kilttejä jos keskusteltaisiin henkilökohtaisesti livenä.

• viulu

siis että nynnyjäkö!? Minä ole nokatustenkin Jeesuksen todistaja!

• todistelemaan
        viulu kirjoitti:

saatanan paremmuudesta ja hyökkäisi uskoasi vastaan? Tai jostain muusta eristä uskonnosta... Sanoisi että elät valheessa ja hänen uskonsa ja hänen jumalansa on oikeassa.
        Tuskin se sinustakaan olisi kovin miellyttävää...
        Tiedän että tämä kaikuu taas kuuroille korvillesi...

• ---
        viulu kirjoitti:

Jos todella uskaltaisit tulla keskustelemaan kanssani henkilökohtaisesti, muuttuisiko ajatuksesi meistä kun huomaisit että edessäsi on aivan tavallinen nainen. Kiitän todellakin Jumalaa että hän johdatti minut löytämään oman itseni ja saan elää loppuelämäni omassa sukupuolessani.

• Viulu on osoittanut olevansa
        --- kirjoitti:

Jos todella uskaltaisit tulla keskustelemaan kanssani henkilökohtaisesti, muuttuisiko ajatuksesi meistä kun huomaisit että edessäsi on aivan tavallinen nainen. Kiitän todellakin Jumalaa että hän johdatti minut löytämään oman itseni ja saan elää loppuelämäni omassa sukupuolessani.

kyvytön omaksumaan uutta tietoa tai muuttamaan kokemuksiaan transihmisistä.
        En vain tajua miksi tuollaisen ihmisen puheiden ja ajatusten pitäisi vaikuttaa meidän elämään.
        Minulla on oma elämäni ja viululla oma. En minäkään mene puuttumaan hänen elämäänsä, koska minua ei yksinkertaisesti kiinnosta.

• ei onnistuisi
        viulu kirjoitti:

Nokatusten luikkisit pirunhäntä koipiesi välissä karkuun...

• myrkkyänsä kasvoillesi
        ei onnistuisi kirjoitti:

Nokatusten luikkisit pirunhäntä koipiesi välissä karkuun...

Ja kaikki tämä viha ja tuomio käärittynä rakkauden valkeaan liinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe