Vaikeaa löytää kaunista tai nättiä bi-tyttöä, joka haluaisi kokeilla vaikkapa deittailua?Baareissa lähinnä miesmäisiä naisia jotka ovat kiinnostuneet naisista tai sitten täysin heteroja. Mistä ihmeestä näitä sieviä naisia oikein löytäisi..?;) itse alan jo lähennellä kolmeakymppiä ja vieläkin hakusessa tuo kokeilu(siis ei pelkkä seksi,se kokeiltu jo..) on vain niin ÄÄRETTÖMÄN vaikea löytää ketään. Itse olen sievä ja sopusuhtainen,ehkäpä bi-tytön on vaikeampi erottaa toista bi-tyttöä/"lepakkoa" joka kaipailisi naisen seuraa,vai mistä kyse?!onko paikka vinkkejä missä kyseistä seuraa voisi löytyä? kiitokset jos joku jaksaa vastailla:)
Miksi
7
1058
Vastaukset
- mopo
haluun tytön
- laura-emily
kans ihmetelly tuota samaa, siis että mistä meitä löytyy. Tai sit mä oon vaan huono tunnistamaan bi-naisia. Ja toisaalta arka edes yrittämään kun muutaman väärinkäsityksen kokenut.
- Käpynen-09
Niinpä...mistäpä löytää, kun ei päälle päin näy, mitä toinen haluaa...Ajattelen usein itseäni; rakastan tällä hetkellä naista, mutta olen ollut miestenkin kanssa, joten kuulun kai bi-porukkaan. Olen ihan menevän, seksikkään näköiseksi kehuttu nainen ja mistäpä kukaan voi ulkonäön perusteella tietää, mistä toinen olis kiinnostunut!! Itse ainakin käyn ihan "tavispaikoissa" ravintoloissa...mutta olishan se kiva tavata joku ihana ihminen muuallakin, kuin ravintolan hämyssä...lenkkipolulla, kuntosalilla, kauppareissulla, missä vaan, mutta kai se ravintola on perinteisin paikka, vai mitä ootte muut mieltä?
- Oulun läheltä mie
Kyllähän meitä naisia löytyy, tunnistaminen vain on se syy, luulisin. Itse heterosuhteessa elävä, mutta kaipaan naista elämääni todellakin!Voitaisiinko jutella, viestitellä? Mistä päin 09 alueelta oletkaan...Haluaisin ajatuksia ja katseitakin vaihtaa=)
- kauniita naisia..
kaikista helpointa se valitettavasti on ravintolassa. ja vielä tosi myöhään, kun yksin uskaltautuu tanssilattialle. minulle kävi niin. hän vain tuli vierelleni. mutta kadotin hänet..oli tullut kai jonkun toisen kanssa..itse olen naisellinen, tumma, pitkähiuksinen. herkän eroottisen näköinen. ei kai minustakaan näy ulospäin...tai sitten alkaa näkyä, kun yksi jo osasi tulla...
- luumutarha
Itse olen ihan naisen näköinen, vaikka molemmat sukupuolet kiinnostavat. Asun niin pienellä paikkakunnalla ettei täältä nainen naisseuraa löydä. siksi yritän saada sellaista netistä.
- jaahaaas
Mie oon kyllä söpö mutta poikamainen... En osaa olla naisellinen enkä haluakaan mutta en myöskään mikään macho. Tällanen pieni poikatyttö :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958