Onko keitään lähdössä tällön finnmatkojen mukana sharmiin? ootteko löytäny joitain hyiä matka vinkkejä? :) itse oon menossa Mexicana hotelliin :)
31.3 Sharm el Sheikhiin
9
891
Vastaukset
- sompreros
Täynnä meksikaaneja!
- Katja
Itse lähden extempore matkalle Sharmiin jo 30pvä ja suuntaan Delta Sharm-huoneistoihin. Elikkä matkanjärjestäjänä on nyk AlmaTours...
Mielenkiinnolla odotan matkaa, koska nyt vaan tarttee aurinkoa. Aikaisemmin oon ollut vain Luxorissa,mutta Sharm esittää toista ääripäätä...
-Katja-- -sunny-
Olen myös tulossa delta sharm lomakylään 6.4 alma tourin matkalle. Ainakin netissä näytti olevan hieno hotelli. Oletko viikon matkalla? -sunny-
- tiinuska24
Hei. Me ollaan kanssa lähdössä Sharm el Sheikhiin juuri samana päivänä. Lento lähtee 10.05 ja on myös Finnmatkojen matka. Odotamme ihan innoissamme yhteistä talviloman matkaa. :D Saa nähdä minkälainen paikka se on. Meidän hotelli Three Corners Kirosoiz.
- ...
Sama hotelli ja sama lähtöpäivä on meilläki..:) hirveesti ei oo tietoo paikasta tai maasta mut näkeehän sen sitte paikanpäällä mitä on. kaupustelioita on vissii joka askeleella hihas kiinni..:/
- 19 v x4
Oot varmasti enmäinen jota oon kuullu että tulis samaan hotelliin ^^ itse oon kauheasti yrittäny etsiä tietoa paikallisten järjestämistä retkistä kun nuo finnmatkojen kuulostaa hirmu kalleilta :/ mut en oo löytäny juur mitään... Lentokoneessa tai hotellilla sitten törmätään... luultavasti :D
- ...
19 v x4 kirjoitti:
Oot varmasti enmäinen jota oon kuullu että tulis samaan hotelliin ^^ itse oon kauheasti yrittäny etsiä tietoa paikallisten järjestämistä retkistä kun nuo finnmatkojen kuulostaa hirmu kalleilta :/ mut en oo löytäny juur mitään... Lentokoneessa tai hotellilla sitten törmätään... luultavasti :D
oon kans yrittäny ettii kaikkee mut huonolla menestykesellä. muutenki kaikki on jotenki viel auki et mitä siel sit tekeekää, mut eiköhä sielt aina kaikkee kivaa löydä.. varma juttu et hermot menee niihi kaupustelioihi alta aika yksikö mut pitää ottaa vaa oikee asenne niit kohtaa. en kans tie ketää muit jokka o tulos samaa hotelli, ku muut mein porukasta on eri hotellis..:D jep eiköhä siel törmäillä sitte:)
- Katja
... kirjoitti:
oon kans yrittäny ettii kaikkee mut huonolla menestykesellä. muutenki kaikki on jotenki viel auki et mitä siel sit tekeekää, mut eiköhä sielt aina kaikkee kivaa löydä.. varma juttu et hermot menee niihi kaupustelioihi alta aika yksikö mut pitää ottaa vaa oikee asenne niit kohtaa. en kans tie ketää muit jokka o tulos samaa hotelli, ku muut mein porukasta on eri hotellis..:D jep eiköhä siel törmäillä sitte:)
Ei paree liikaa stressata tai tehdä suunnitelmia reissua varten. Itse on tullut surfailtua Sharmiin liittyvillä sivuilla ja lueskellut muitten kokemuksia hotellista jonne aion majoittua...
Itse kun reissaa itsekseen niin saa vapaasti tehdä "matkasuunnitemansa", mutta onhan se kivaa myös viettää aikaa muitten turistien kanssa esim ilta/yö menot. Onneks oon sosiaalinen niin välillä voi sosiaalisoida itsensä mukaan. Merelle on pakko päästä, sukeltamista en o koskaan kokeillut, vielä:D
Ei o enää montaa päivää siihen kun pääsee lähtemään, jeeh. - kiroseiz
... kirjoitti:
Selaa keskustelupalstaa taaksepäin niin löytyy paljon kirjoituksia kiroseiz hotellista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770