Alempana on viesti jossa sanotaan, että äidit eivät ole yhtä väkivaltaisia kuin isät. Vastustan tätä ajatusta - kyllä he ovat - jopa väkivaltaisempia.
Myös muutama muu täysi utopia on tässä tullut esille; äiti on yhtä hymyä ja ikionnellinen aina ja aina vaan. Koskaan kukaan ei hetkeäkään kadu äitiyttään eikä ikinä väsy, tunne itsesääliä, turhaudu tai halua "irtisanoutua" äidin tehtävästään...
Kaikkein omituisinta on se, että palstalla on vain äitejä ja heidän kokemuksensa aivan varmasti poikkeavat mainituista, mutta kukaan ei silti puhu asiaa kuten se on. Kaikki "poikkeukset" siis löytyvät jälleen "avohoitolaitokseksi" mainitusta suomi24:ltä.
Omituisia vankiloita nainen kuitenkin itselleen rakentaa - syyttää siitä sitten miehiä ja yhteiskuntaa. Ei ikinä itseään eikä ainakaan kanssasisariaan, joita kuuluu pelolla kunnioittaa ja ylistää - muuhan olisi naisvihaa!
Äidin väkivaltainen käytös
64
1247
Vastaukset
- vastauksiin tarvitset?
Se, että äiti on ajoittain väsynyt ym. EI tarkoita samaa kuin että katuisi äitiyttä.
Kerrohan sitten vastapainoksi kaikille muille viesteille, että millainen äiti itse olet kun sinua niin riepoo muiden äiti-viestit.- voisi
mies olla äiti.kerro.
- TotuudentorviX
Kuka on väittänyt, että se olisi sama asia? En minä ainakaan.
Väsymys tuottaa tunteen, jossa asettuu todella helpolla oman etunsa valvojaksi. Näin ollen...Osaatko johdatella ajatusta eteenpäin? Riittääkö koulupohjasi? - ettei ole mies:
voisi kirjoitti:
mies olla äiti.kerro.
""En tiedä mitä merkitystä on esittää arveluja tuntemattomien ihmisten sukupuolesta näin netin välityksellä - mutta minä en ole mies, joten et tainnutkaan olla niiin viisas kuin luulit - mutta samalla kuitenkin tulit omalta kohdaltasi todistaneeksi todeksi asiaa koskeneen kirjoitukseni.
Tutkinmusten mukaan jokainen äiti katuu jossain vaiheessa lapsensa syntymää. Mutta vain kaikkein vahvimmat sen myötävät, koska se kuuluu aiheisiin, josta naisella ei ole lupa puhua. Miehet varmaan pakottaneet tähänkin, eikö? " - TotuudentorviX
Te kaikkitietävät "kukkulan kuningattaret" teitte selväksi jo aikoja sitten, etten minä ole äiti vaan mies. Eletään nyt sitten mukaan, mitä olette yhdessä tuumin ja viisaudessanne päättäneet.
- uskalla kertoa
TotuudentorviX kirjoitti:
Te kaikkitietävät "kukkulan kuningattaret" teitte selväksi jo aikoja sitten, etten minä ole äiti vaan mies. Eletään nyt sitten mukaan, mitä olette yhdessä tuumin ja viisaudessanne päättäneet.
mitään omasta äitiydestäsi ja se tekee sut säälittäväksi tällä palstalla.
- TotuudentorviX
ettei ole mies: kirjoitti:
""En tiedä mitä merkitystä on esittää arveluja tuntemattomien ihmisten sukupuolesta näin netin välityksellä - mutta minä en ole mies, joten et tainnutkaan olla niiin viisas kuin luulit - mutta samalla kuitenkin tulit omalta kohdaltasi todistaneeksi todeksi asiaa koskeneen kirjoitukseni.
Tutkinmusten mukaan jokainen äiti katuu jossain vaiheessa lapsensa syntymää. Mutta vain kaikkein vahvimmat sen myötävät, koska se kuuluu aiheisiin, josta naisella ei ole lupa puhua. Miehet varmaan pakottaneet tähänkin, eikö? "Kaikki sanomani on haluttu ymmärtää niiden sisältämien kiusallisten totuuksien vuoksi väärin.
- mieltä
uskalla kertoa kirjoitti:
se vaan yrittää pätee "kirjaviisaudellaan" kun ei muuta osaa. Ja kehtaa vielä yleistää!
- TotuudentorviX
uskalla kertoa kirjoitti:
Minä en ole äiti enkä edes nainen. Kukaan ei koskaan kadu äitiyttään paitsi minä, joka en uskalla kertoa miehenä mitään omasta äitiydestäni!
Tämän tasoista on se tuuba, mitä sieltä päin väännetään! - on myöntää
Kaikki sanomani on haluttu ymmärtää niiden sisältämien kiusallisten totuuksien vuoksi väärin.
olevansa mies tai nainen, äiti tai isä? Normaalille ihmiselle siinä ei ole mitään kiusallista.
- ole nainen
Minä en ole äiti enkä edes nainen. Kukaan ei koskaan kadu äitiyttään paitsi minä, joka en uskalla kertoa miehenä mitään omasta äitiydestäni!
Tämän tasoista on se tuuba, mitä sieltä päin väännetään!Hyvin olet kieltaänyt itseltäsi sukupuolesi vai onko sinun sukupuolesi niin epäselvä asia?
- TotuudentorviX
on myöntää kirjoitti:
olevansa mies tai nainen, äiti tai isä? Normaalille ihmiselle siinä ei ole mitään kiusallista.
En alistu siihen, että sukupuoltani tai mitään muutakaan faktaa itsestäni sellaiset muuttavat, joilla ei näistä faktoista ole mitään tietoa. Minut on tällä palstalla toimestanne todettu mieheksi, joten mikä vika siinä toteamuksessa olikaan? Eikö miestä pääsekään ivaamaan ihan niistä samoista asioita, kuin mistä minua nyt olisi kiva päästä haukkumaan? Yritä edes!
Te päätitte täällä, että minä olen mies, itse en siihen saanut vaikuttaa (ts. minulta ei kysytty vaan asia oli ilmoitusluontoinen), enkä edes ymmärrä, miten se vaikuttaisi mielipiteeni sisältöön!
Luuletteko, etten tosiaan tiedä, miksi tätä nyt vaaditaan? Etsitte nyt kuumeisesti jotain, millä pääsisitte jälleen sääntöjen vastaiseen ad hominem-tyyppiseen keskusteluun käsiksi.
En tosiaan aio edesauttaa sitä. Ja se teidän on vain hyväksyttävä tai jätettävä minut rauhaan. - tosissasi?
Kuka on väittänyt, että se olisi sama asia? En minä ainakaan.
Väsymys tuottaa tunteen, jossa asettuu todella helpolla oman etunsa valvojaksi. Näin ollen...Osaatko johdatella ajatusta eteenpäin? Riittääkö koulupohjasi?Et ilmeisesti pysty keskustelemaan edes väsymyksestä ilman tutkittua tietoa! Etkö ole itse koskaan kokenut väsymystä ja siksi kaipaat siihenkin tilastoja ja tutkimuksia? Vai onko liian kiusallista käsitellä sinun väsymystäsi ja omia kokemuksiasi?
- mies.
En alistu siihen, että sukupuoltani tai mitään muutakaan faktaa itsestäni sellaiset muuttavat, joilla ei näistä faktoista ole mitään tietoa. Minut on tällä palstalla toimestanne todettu mieheksi, joten mikä vika siinä toteamuksessa olikaan? Eikö miestä pääsekään ivaamaan ihan niistä samoista asioita, kuin mistä minua nyt olisi kiva päästä haukkumaan? Yritä edes!
Te päätitte täällä, että minä olen mies, itse en siihen saanut vaikuttaa (ts. minulta ei kysytty vaan asia oli ilmoitusluontoinen), enkä edes ymmärrä, miten se vaikuttaisi mielipiteeni sisältöön!
Luuletteko, etten tosiaan tiedä, miksi tätä nyt vaaditaan? Etsitte nyt kuumeisesti jotain, millä pääsisitte jälleen sääntöjen vastaiseen ad hominem-tyyppiseen keskusteluun käsiksi.
En tosiaan aio edesauttaa sitä. Ja se teidän on vain hyväksyttävä tai jätettävä minut rauhaan.Jos olisit sitten isä, niin et meuhkaisi täällä näin järjettömiä.
- TotuudentorviX
ole nainen kirjoitti:
Hyvin olet kieltaänyt itseltäsi sukupuolesi vai onko sinun sukupuolesi niin epäselvä asia?
jolle sukupuolellani on ollut hallitsevaa merkitystä olet sinä ja muut arvailijat palstalla.
Epäselvä se ei teille ollut vaan ihan selvä; olen mies. Pidetään nyt siitä kiinni sitten, eikä soudeta ja huovata sen mukaan, mikä kullonkin sattuu parhaimmalta tuntumaan. - TotuudentorviX
mies. kirjoitti:
Jos olisit sitten isä, niin et meuhkaisi täällä näin järjettömiä.
Minun on todettu olevan LAPSETON mies.
- sitten saat
Minun on todettu olevan LAPSETON mies.
lapsettomana miehenä olla tällaisella palstalla? Ehkä sulle sopis joku urheilufoorumi paremmin?
- lapseton mies
jolle sukupuolellani on ollut hallitsevaa merkitystä olet sinä ja muut arvailijat palstalla.
Epäselvä se ei teille ollut vaan ihan selvä; olen mies. Pidetään nyt siitä kiinni sitten, eikä soudeta ja huovata sen mukaan, mikä kullonkin sattuu parhaimmalta tuntumaan.mies
- TotuudentorviX
tosissasi? kirjoitti:
Et ilmeisesti pysty keskustelemaan edes väsymyksestä ilman tutkittua tietoa! Etkö ole itse koskaan kokenut väsymystä ja siksi kaipaat siihenkin tilastoja ja tutkimuksia? Vai onko liian kiusallista käsitellä sinun väsymystäsi ja omia kokemuksiasi?
Väsyessään ihminen helpolla käy oman etunsa valvojaksi. Syynä luonnollisesti biologia - unentarve. Paitsi tämän palstan kirjoittajien keskuudessa, jossa täydellinen äitiys voittaa mennen tullen ihmisen fysiologian.
Valvottaminen on myös tunnettu kidutuskeino. Unen puute tulee niin voikkaaksi, että ihminen tekee mitä tahansa päästäkseen siitä eroon.
Joten kyllä minä tiedän, mistä puhun. Kunpa voisi sanoa sinusta samaa. - tiedän minäkin ja moni muu,
Väsyessään ihminen helpolla käy oman etunsa valvojaksi. Syynä luonnollisesti biologia - unentarve. Paitsi tämän palstan kirjoittajien keskuudessa, jossa täydellinen äitiys voittaa mennen tullen ihmisen fysiologian.
Valvottaminen on myös tunnettu kidutuskeino. Unen puute tulee niin voikkaaksi, että ihminen tekee mitä tahansa päästäkseen siitä eroon.
Joten kyllä minä tiedän, mistä puhun. Kunpa voisi sanoa sinusta samaa.ei siinä mitään uutta tullut.
Vieläkään et tosin uskalla kertoa omakohtaisia komeuksiasi mistään. - kokemuksiasi
tiedän minäkin ja moni muu, kirjoitti:
ei siinä mitään uutta tullut.
Vieläkään et tosin uskalla kertoa omakohtaisia komeuksiasi mistään.mistään.
- TotuudentorviX
sitten saat kirjoitti:
lapsettomana miehenä olla tällaisella palstalla? Ehkä sulle sopis joku urheilufoorumi paremmin?
Sävärit ovat aivan sinun puolellasi - minä en saa sellaista näin vähästä.
Kyllä siitä mieheksi totemisesta oli pakko tulla sulle hyvät kiksit, koska siitä yhä vaan jaksat jauhaa.
Lopulta kyse on huonosta itsetunnostasi, joka korostuu toisen naisen rinnalla aivan eri tavalla kuin miehen. Siksi olen mies sinun mielestäsi. - TotuudentorviX
tiedän minäkin ja moni muu, kirjoitti:
ei siinä mitään uutta tullut.
Vieläkään et tosin uskalla kertoa omakohtaisia komeuksiasi mistään.Sainko adjektiivin jo sukupuoleni eteen?
Aiotko seuraavaksi tarjota mulle....?
Ei kuule kiinnosta, älä tarjoa, en huoli. - väittänyt
Sävärit ovat aivan sinun puolellasi - minä en saa sellaista näin vähästä.
Kyllä siitä mieheksi totemisesta oli pakko tulla sulle hyvät kiksit, koska siitä yhä vaan jaksat jauhaa.
Lopulta kyse on huonosta itsetunnostasi, joka korostuu toisen naisen rinnalla aivan eri tavalla kuin miehen. Siksi olen mies sinun mielestäsi.että olet mies! Mihän jopa hain tuohon sen viestin, jossa kerroit etä et ole mies.
Ole mies jos niin haluat, ei se ole minulta mitenkään pois. - TotuudentorviX
väittänyt kirjoitti:
että olet mies! Mihän jopa hain tuohon sen viestin, jossa kerroit etä et ole mies.
Ole mies jos niin haluat, ei se ole minulta mitenkään pois.En tosiaankaan ole väittänyt - oma-aloitteisesti en ole puhunut sukupuolestani mitään. Sinä olet väittänyt ja puhunut - miten se minun housujeni sisältö niin sinua kiinnostaakaan?
Ja haluan, että olet johdonmukainen ja looginen sekä pidä kiinni siitä, mitä suureen ääneen olet aiemmin väittänyt. - äiti-ihmiset!
väittänyt kirjoitti:
että olet mies! Mihän jopa hain tuohon sen viestin, jossa kerroit etä et ole mies.
Ole mies jos niin haluat, ei se ole minulta mitenkään pois.aika huvittavan säälittävää että välillä X puhuu totta vaikka väkisin ja sitten taas ei millään vaikka miten todistelisi.
Jos tarkotus on viedä uskottanuus X.ltä niin tuolla tavalla se ei onnaa että tekee itsestään pellen. - sivusta seurannut
äiti-ihmiset! kirjoitti:
aika huvittavan säälittävää että välillä X puhuu totta vaikka väkisin ja sitten taas ei millään vaikka miten todistelisi.
Jos tarkotus on viedä uskottanuus X.ltä niin tuolla tavalla se ei onnaa että tekee itsestään pellen.näistä yhäreistä voi kyllä uskoa ihan mitä tahansa jo näiden kirjoitustensa perusteella.
Normaali ihminen ei väitä olevansa täydellinen. - sentään!
sivusta seurannut kirjoitti:
näistä yhäreistä voi kyllä uskoa ihan mitä tahansa jo näiden kirjoitustensa perusteella.
Normaali ihminen ei väitä olevansa täydellinen.Minä olen yh enkä ole ikinä väittäny olevani täydellinen!
- kirjoitit näin:
En tosiaankaan ole väittänyt - oma-aloitteisesti en ole puhunut sukupuolestani mitään. Sinä olet väittänyt ja puhunut - miten se minun housujeni sisältö niin sinua kiinnostaakaan?
Ja haluan, että olet johdonmukainen ja looginen sekä pidä kiinni siitä, mitä suureen ääneen olet aiemmin väittänyt. - usein kirjoitusvirheisiin?
Sainko adjektiivin jo sukupuoleni eteen?
Aiotko seuraavaksi tarjota mulle....?
Ei kuule kiinnosta, älä tarjoa, en huoli.Saatko toisten tekemien kirjoitusvirheiden korjaamisesta fiboja?
- lapseton nainen.
Nainen oletettavasti, koska niin oma-aloitteisesti eräässä viestissäsi kerroit ja lapseton, koska kykenet vain toistamaan tutkimustietoa ja haastateltujen kokemuksia vailla omakohtaisia esimerkkejä.
Lisäksi sinulla on vaikeuksia ymmärtää sarkasmia ja kuvittelet, että lukija osaa lukea ajatuksiasi; tyypillistä as-ihmiselle. - .....
lapseton nainen. kirjoitti:
Nainen oletettavasti, koska niin oma-aloitteisesti eräässä viestissäsi kerroit ja lapseton, koska kykenet vain toistamaan tutkimustietoa ja haastateltujen kokemuksia vailla omakohtaisia esimerkkejä.
Lisäksi sinulla on vaikeuksia ymmärtää sarkasmia ja kuvittelet, että lukija osaa lukea ajatuksiasi; tyypillistä as-ihmiselle.Sarkasmi on taitolaji. Jos sitä ei muut tajua on syy esittäjässä.
Sori vaan. - Katso *****
..... kirjoitti:
Sarkasmi on taitolaji. Jos sitä ei muut tajua on syy esittäjässä.
Sori vaan.Googlesta!!
- liittyy
Katso ***** kirjoitti:
Googlesta!!
tähän? Teetkö diagnooseja Google-pätevyydellä.
- ;;))
ettei ole mies: kirjoitti:
Tutkinmusten mukaan jokainen äiti katuu jossain vaiheessa lapsensa syntymää. Mutta vain kaikkein vahvimmat sen myötävät, koska se kuuluu aiheisiin, josta naisella ei ole lupa puhua. Miehet varmaan pakottaneet tähänkin, eikö? "kamalan paha olla kun kaikki viestisi ovat niin negatiivisia ja täynnä äitien huonoja puolia. Toistat melkein itkuraivarin voimalla mitä tutkimukset sanovat ja kun tilanne menee tiukaksi poikkeat asiasta ja käyt muiden kimppuun.
Olen lueskellut viestejäsi aiemmilta päiviltä ja niistä välittyy jokseenkin hysteerinen raivo. Toivottavasti tämä Suomi24:n avohoito-osasto tuottaa sinulle helpotusta ja auttaa sinua lopulta järjestämään mielesi rauhalliseen olotilaan, jopa sen ogelmallisenäitiyden kanssa.;) - adfasdfasdfasfasdfasdf
Joten kyllä minä tiedän, mistä puhun. Kunpa voisi sanoa sinusta samaa.kun kerran tutkimustuloksia selailet olet varmasti törmännyt myös siihen, missä todetaan, että naiset poikkeavat biologisilta ominaisuuksiltaan miehistä. Esimerkiksi miehet kestävät huonommin nälkää ja kovia olosuhteita. Nälänhädän aikana miehet ja poikalapset kuolevat helpommin. Naiset kestävät myös unenpuutetta paremmin kuin miehet. Nainen pystyy hoitamaan perustarpeiden tyydyttämisen itselleen ja lapsilleen, vaikka olot olisivat kovat ja uni vähissä. Naisten fyysinen sitkeys on suvun jatkumisen edellytys.
Naisten psyykkisiin ominaisuuksiin kuuluu luonnostaan kiinteä yhteys jälkikasvuun ja pyrkimys huoltaa heitä. Niin vahvaa iettiä ei miehellä ole.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että jompi kumpi olisi parempi, mutta naisen osa suvujatkamisen varmistajana siittämisen jälkeen on olennainen ja perustuu biologiaan ja fysiologisiin ominaisuuksiin.
Miehen rooli on toinen. Hänellä on voimaa ja tahtoa suuntautua kodista ulos hankkimaan ravintoa.
On typerää lähteä pistämään miehet ja naiset samalle viivalle. On myös typeryyttä väheksyä äidin vaistoa, joka takaa omalta osaltaa ihmiskunnan jatkuvuuden. Äidin vaisto on vahvimmillaan lasten ollessa pieniä. Se laantuu iän mukaan. Äidin vaisto muuttuu myöhemmin isoa
äidinvaistoksi, joka on kehittynyt myös suvun jatkumisen takaamiseksi.
Äidit eivät pääsääntöisesti ole pahoja tai hyviä, he vain toimivat tarkoituksen mukaisesti. Naisten tehtävä on aina ollut esimerkiksi lapsen kasvatus sosiaaliseen kontakiin yhteisönsä kanssa ja naisten keskinäinen auttaminen on turvannut niin lasten kuin miesten ja naisten hengissä selviytymisen.
Annetaan naisten ja äitien olla kaltaisiaan ja hyviä siinä ja miesten omassa roolissaan omanlaisiaan. Perusolemukseltaan kumpikaan tuskin on paha.... vaikka filosofisesti voidaankin väitellä onko ihminen perusolemukseltaan hyvä vai paha, mutta sehän ei ole tämän palstan aiheita;) - ex-yh
adfasdfasdfasfasdfasdf kirjoitti:
kun kerran tutkimustuloksia selailet olet varmasti törmännyt myös siihen, missä todetaan, että naiset poikkeavat biologisilta ominaisuuksiltaan miehistä. Esimerkiksi miehet kestävät huonommin nälkää ja kovia olosuhteita. Nälänhädän aikana miehet ja poikalapset kuolevat helpommin. Naiset kestävät myös unenpuutetta paremmin kuin miehet. Nainen pystyy hoitamaan perustarpeiden tyydyttämisen itselleen ja lapsilleen, vaikka olot olisivat kovat ja uni vähissä. Naisten fyysinen sitkeys on suvun jatkumisen edellytys.
Naisten psyykkisiin ominaisuuksiin kuuluu luonnostaan kiinteä yhteys jälkikasvuun ja pyrkimys huoltaa heitä. Niin vahvaa iettiä ei miehellä ole.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että jompi kumpi olisi parempi, mutta naisen osa suvujatkamisen varmistajana siittämisen jälkeen on olennainen ja perustuu biologiaan ja fysiologisiin ominaisuuksiin.
Miehen rooli on toinen. Hänellä on voimaa ja tahtoa suuntautua kodista ulos hankkimaan ravintoa.
On typerää lähteä pistämään miehet ja naiset samalle viivalle. On myös typeryyttä väheksyä äidin vaistoa, joka takaa omalta osaltaa ihmiskunnan jatkuvuuden. Äidin vaisto on vahvimmillaan lasten ollessa pieniä. Se laantuu iän mukaan. Äidin vaisto muuttuu myöhemmin isoa
äidinvaistoksi, joka on kehittynyt myös suvun jatkumisen takaamiseksi.
Äidit eivät pääsääntöisesti ole pahoja tai hyviä, he vain toimivat tarkoituksen mukaisesti. Naisten tehtävä on aina ollut esimerkiksi lapsen kasvatus sosiaaliseen kontakiin yhteisönsä kanssa ja naisten keskinäinen auttaminen on turvannut niin lasten kuin miesten ja naisten hengissä selviytymisen.
Annetaan naisten ja äitien olla kaltaisiaan ja hyviä siinä ja miesten omassa roolissaan omanlaisiaan. Perusolemukseltaan kumpikaan tuskin on paha.... vaikka filosofisesti voidaankin väitellä onko ihminen perusolemukseltaan hyvä vai paha, mutta sehän ei ole tämän palstan aiheita;)Naiset kestävät nälkää ja unenpuutetta varmasti paremmin, koska ajan saatossa naisen fysiikka on muotoutunut sellaiseksi.
Äidin vaisto.
Sen suuren sairaalan, jossa poikani syntyi, keskosten teholla oli ylilääkärinä neonatologian erikoislääkäri, joka sanoi, että äidin vaistoa ei ole kyetty osoittamaan tieteellisesti, virallisesti sitä siis ei ole.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että symbioosivaiheessa tällainen tunne herkästi syntyy, tulee yhteyden tunne.
Hyvästä ja pahasta. Ihminen valitsee pahan. - ex-yh
lapseton nainen. kirjoitti:
Lisäksi sinulla on vaikeuksia ymmärtää sarkasmia ja kuvittelet, että lukija osaa lukea ajatuksiasi; tyypillistä as-ihmiselle.Aika törkee väite. Jos sitten on tai ei ole, mutta ei ole sinun asiasi siitä täällä tiedottaa. Edes pieni empatian häivähdys olisi mukava edes joskus tavata täällä netin palstoilla.
Sarkasmista ja ironiasta, kuten huumorista yleensäkin minulla on sellainen käsitys, että tekijä on huono, jos yleisö ei sitä ymmärrä. - eivät avaudu aspergerille,
ex-yh kirjoitti:
Aika törkee väite. Jos sitten on tai ei ole, mutta ei ole sinun asiasi siitä täällä tiedottaa. Edes pieni empatian häivähdys olisi mukava edes joskus tavata täällä netin palstoilla.
Sarkasmista ja ironiasta, kuten huumorista yleensäkin minulla on sellainen käsitys, että tekijä on huono, jos yleisö ei sitä ymmärrä.ihan sama kuinka pätevä kertoja on. Jos netissä alkaa sympatiseeraamaan kaikenlaisia hörhöjä, on paras hakeutua terveyskeskuksen mt-asiakkaaksi.
- ex-yh
eivät avaudu aspergerille, kirjoitti:
ihan sama kuinka pätevä kertoja on. Jos netissä alkaa sympatiseeraamaan kaikenlaisia hörhöjä, on paras hakeutua terveyskeskuksen mt-asiakkaaksi.
Onko joku kertonut olevansa aspenger, en nittäin ainakaan tässä ketjussa tälläista havainnut? Ei sellaisia diagnooseja anneta ventovieraille ammattiatidottomana netissä sen mukaan, jos he eivät satu jakamaan kanssasi samoja ajatuksia.
Siksi en sympatiseeraakaan sinua, ettei tarvitse hakeutua minnekään. En myöskään tunne tarvetta tulla juuri sinun hyväksymäksesi.
Vihaamaankaan en kuitenkaan ketään ala, koska kun ihminen vihastuu (kuten sinä teet), hän luovuttaa valtansa pois. Vaikka sitten väittäisi vihansa olevan sarkasmia tai ironiaa - ihan sama.
Vihaista ihmistä viedään kuin pässiä narussa - hän ilmestyy uudelleen ja uudelleen töykkinään sitä, joka hänet sai vihoihinsa. Hän on riippuvainen vihansa kohteesta. - ...
ex-yh kirjoitti:
Onko joku kertonut olevansa aspenger, en nittäin ainakaan tässä ketjussa tälläista havainnut? Ei sellaisia diagnooseja anneta ventovieraille ammattiatidottomana netissä sen mukaan, jos he eivät satu jakamaan kanssasi samoja ajatuksia.
Siksi en sympatiseeraakaan sinua, ettei tarvitse hakeutua minnekään. En myöskään tunne tarvetta tulla juuri sinun hyväksymäksesi.
Vihaamaankaan en kuitenkaan ketään ala, koska kun ihminen vihastuu (kuten sinä teet), hän luovuttaa valtansa pois. Vaikka sitten väittäisi vihansa olevan sarkasmia tai ironiaa - ihan sama.
Vihaista ihmistä viedään kuin pässiä narussa - hän ilmestyy uudelleen ja uudelleen töykkinään sitä, joka hänet sai vihoihinsa. Hän on riippuvainen vihansa kohteesta.Olet sekaisin. hae apua, tai hanki elämä.
- aspengen?
liittyy kirjoitti:
tähän? Teetkö diagnooseja Google-pätevyydellä.
aspengen?
- ex-yh
aspengen? kirjoitti:
aspengen?
asperger. Asperger. Asperger.
- ex-yh
... kirjoitti:
Olet sekaisin. hae apua, tai hanki elämä.
Mutta tässä seurassa en tosiaan ole ainoa, joka on sekaisin ja avun tarpeessa.
Tulen sitten sun kanssa samaan jonoon apua ja elämää odottamaan. - kappas vaan!
eivät avaudu aspergerille, kirjoitti:
ihan sama kuinka pätevä kertoja on. Jos netissä alkaa sympatiseeraamaan kaikenlaisia hörhöjä, on paras hakeutua terveyskeskuksen mt-asiakkaaksi.
mutta hyvä että tiedostat sairautesi asettamat rajoitukset nettailussa!Voisit silti avoimemmin kertoa jo heti alussa että sulla on tämmönen sairaus että tiedettäisiin ottaa huomioon.
;D - Totuudentorvix
kappas vaan! kirjoitti:
mutta hyvä että tiedostat sairautesi asettamat rajoitukset nettailussa!Voisit silti avoimemmin kertoa jo heti alussa että sulla on tämmönen sairaus että tiedettäisiin ottaa huomioon.
;DEn kerro sinulle henkilökohtaisia asioitani.
- haluat roikkua
Totuudentorvix kirjoitti:
En kerro sinulle henkilökohtaisia asioitani.
keskustelupalstalla?
Jokainen osaa erilaisia tilastoja itsekin etsiä, mutta keskustelupalstoilla yleensä keskustellaan ja vaihdetan ajatuksia ja mielipiteitä. Et halua kertoa itsestäsi mitään, haluat, että muut lukevat ajatuksesi ja heität vain tilastotietoutta.
Mitä järkeä on sinun kirjoittaa keskustelupalstoille, kun keskustelusi taso on sitä luokkaa, etä "uhmaikä" kuuluukin nykyään "tahtotila". Siis vain sanojen heittelyä ilman että jaksaisit pohtia mitä sanat pitävät sisällään käytännössä.
- kun vielä
lisäät se ettei yhäreille merkitse raha yhtään mitään vaan pelkkä miehen antama kumppanuus niin alkaakin olla palstan perusämmän profiili luotuna!
- ettei
sulle raha merkitse mitään? Täytyyhän sitä rahaa ny herranjumala sen verran olla että ittensä ja lapsensa elättää!
Ja minä henk.koht. sit en ainaka mitään riippakivee (miestä) elämääni tartte. - löytyy
ettei kirjoitti:
sulle raha merkitse mitään? Täytyyhän sitä rahaa ny herranjumala sen verran olla että ittensä ja lapsensa elättää!
Ja minä henk.koht. sit en ainaka mitään riippakivee (miestä) elämääni tartte.muistaakseni tuosta "kannattavin perhemuoto" keskustelusta jossa yhäri ihannoi pelkkää kumppanuutta. raha oli sivuseikka ja väitti vielä palstalla ajatuksen olevan kaikilla sama.
- siis...
löytyy kirjoitti:
muistaakseni tuosta "kannattavin perhemuoto" keskustelusta jossa yhäri ihannoi pelkkää kumppanuutta. raha oli sivuseikka ja väitti vielä palstalla ajatuksen olevan kaikilla sama.
omia aivojahan saa käyttää...
Eikä kuitenkaan kannata yleistää.
- dr.phil......
nelosella just nyt alkoi!
- hölmöä
dr phil hakkaa ite vaimoaan...kumma ettei sekkää uutinen oo sun korvii tullu..
- uutisesi
hölmöä kirjoitti:
dr phil hakkaa ite vaimoaan...kumma ettei sekkää uutinen oo sun korvii tullu..
osoitteineen menemään tänne, englanniksi käännettynä:
http://www.drphil.com/plugger/respond/?plugID=9164
Kunnianloukkauksesta joutuu vastuuseen. - menit
uutisesi kirjoitti:
Kunnianloukkauksesta joutuu vastuuseen.ihan itse kirjoittamaan omia herjauksiasi sinne? Haluatko itse kunnianloukkauksesta vastuuseen?
Mä en tiedä, että onko kyseinen väite totta vaiko ei, mutta jos löytyy esim. pahoinpitelytuomio/-syyte, niin silloinhan ei ole kyse kunnianloukkausesta vaan pelkästä tiedosta. - löytyä
menit kirjoitti:
ihan itse kirjoittamaan omia herjauksiasi sinne? Haluatko itse kunnianloukkauksesta vastuuseen?
Mä en tiedä, että onko kyseinen väite totta vaiko ei, mutta jos löytyy esim. pahoinpitelytuomio/-syyte, niin silloinhan ei ole kyse kunnianloukkausesta vaan pelkästä tiedosta.TUOMIO vähempi ei riitä, kun sitä täällä totena paukuttelet!
Jos ei löydy, olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen, johon ei tosiaankaan ole syyllistynyt se, joka asiasta ilmoittaa. Kyllä IP.si on ihan jäljitettävissä, jos tyhmä kirjoituksesi linkitetään tarkistettavaksi. - väärää tietoa
löytyä kirjoitti:
TUOMIO vähempi ei riitä, kun sitä täällä totena paukuttelet!
Jos ei löydy, olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen, johon ei tosiaankaan ole syyllistynyt se, joka asiasta ilmoittaa. Kyllä IP.si on ihan jäljitettävissä, jos tyhmä kirjoituksesi linkitetään tarkistettavaksi.En ole sen kyseisen viestin kirjoittaja, joten en ole syyllistynyt yhtikäs mihinkään. Ihmettelin vain sitä, että miksi se pitää kirjoittaaa eteenpäin ja kääntää samalla toiselle kielelle? Eikös se käännösteksti ole silloin sinun kirjoittamasi? Ja miksi ylipäätään nähdä moinen vaiva?
Minun ip-osoitteella ei ole mitään tekemistä sen alkuperäisen viestin kanssa, ja se on hyvin helposti selvitettävissä sellaiselle, joka näitä ip-osoiteita haluaa selvitellä :) - kirjoittamani?
väärää tietoa kirjoitti:
En ole sen kyseisen viestin kirjoittaja, joten en ole syyllistynyt yhtikäs mihinkään. Ihmettelin vain sitä, että miksi se pitää kirjoittaaa eteenpäin ja kääntää samalla toiselle kielelle? Eikös se käännösteksti ole silloin sinun kirjoittamasi? Ja miksi ylipäätään nähdä moinen vaiva?
Minun ip-osoitteella ei ole mitään tekemistä sen alkuperäisen viestin kanssa, ja se on hyvin helposti selvitettävissä sellaiselle, joka näitä ip-osoiteita haluaa selvitellä :)Miten helvetissä olisi? En ole lähettänyt mitään mihinkään, mutta tiedän kyllä sen verran, että rikoksen tekijää rangaistaan, eikä teon ilmoittajaa siitä syytetä!
Jos näet jokun murtautuvan jonkun asuntoon ja ilmoitat siitä poliisille, oletko teon tekijä vai silminnäkijä?
Kunnianloukkausviestin kirjoittaja selviää IP-osoitteen kautta aivan varmasti, sitä nopeammin, mitä enemmän kohteella on rahaa ja motivaatiota selvittää juttu. - oikein valitat?
kirjoittamani? kirjoitti:
Miten helvetissä olisi? En ole lähettänyt mitään mihinkään, mutta tiedän kyllä sen verran, että rikoksen tekijää rangaistaan, eikä teon ilmoittajaa siitä syytetä!
Jos näet jokun murtautuvan jonkun asuntoon ja ilmoitat siitä poliisille, oletko teon tekijä vai silminnäkijä?
Kunnianloukkausviestin kirjoittaja selviää IP-osoitteen kautta aivan varmasti, sitä nopeammin, mitä enemmän kohteella on rahaa ja motivaatiota selvittää juttu.Olisit tuon ip-innostuksesi laitanut sille, joka ne suomen ja enkunkieliset versiot eteenpäin lähetti.
En minäkään ole laittanut mitään minnekään, rauhoitu.
Mut hei tosissaan, yks lause netissä ja siitä ollaan jo tekemässä jonkun mielestä kunnianloukkassyyttetä. Kuulostaa aika yliampuvalta. - on tullut
oikein valitat? kirjoitti:
Olisit tuon ip-innostuksesi laitanut sille, joka ne suomen ja enkunkieliset versiot eteenpäin lähetti.
En minäkään ole laittanut mitään minnekään, rauhoitu.
Mut hei tosissaan, yks lause netissä ja siitä ollaan jo tekemässä jonkun mielestä kunnianloukkassyyttetä. Kuulostaa aika yliampuvalta.paljon vaikka valtaosa luulee että täällä saa kirjoittaa julkimoistakin mitä tahansa.
"Olisit tuon ip-innostuksesi laitanut sille, joka ne suomen ja enkunkieliset versiot eteenpäin lähetti."
Millä tavalla se hänelle kuului? - että niille
on tullut kirjoitti:
paljon vaikka valtaosa luulee että täällä saa kirjoittaa julkimoistakin mitä tahansa.
"Olisit tuon ip-innostuksesi laitanut sille, joka ne suomen ja enkunkieliset versiot eteenpäin lähetti."
Millä tavalla se hänelle kuului?jotka sen herjauksen kanssa ovat olleet tekemisissä, niin heille voisit tuota ip-tietämystäsi mainostaa.
Ei tietenkään saa kirjoittaa mitään herjaavaa, mutta ihmeen innokkaasti olet yhtä lausetta ajamassa eteenpäin. Ehditkö tarkistamaan myös kaikki muutkin kasekustelut kaikilta palstoilta? - nikillä
uutisesi kirjoitti:
Kunnianloukkauksesta joutuu vastuuseen.osallistut näihin ketjuihisi?
- haluat itseäsi
syyttää?
Ihmiset ovat yksilöitä, joku on väkivaltaisempi kuin toinen, joku on äidillisempi kuin toinen, joku katuu eri asioita kuin toinen.
Mitä sinä täältä netistä oikein haet? Heität lauseita ja tilastoja ja muiden kirjoittajien pitäisi pysyä sinun kertomissasi tilastoissa. Miksi et halua keskustella omakohtaisista kokemukseista vaan pelkästä tilastotieteestä? - niitä mainitsemisia kiksejä
tää palstailu..eikö muuta elämää löydy? Mitä luulet saavuttavasi?
Sä voit mennä poliisien rekisteristä kyselee kumpi sukupuoli hakkaa enemmän, kumpi sotii enemmän jne..vittujako täällä mesoot yrjänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022