Olisin halunnut tietää teiltä toisilta, jotka etsitte sukuanne ja tietoja, miten olette löytäneet? Noita kirkonkirjan sivuja selatessa, tuli ajatuksena, pitäisikö yhdistää "voimat" nopeamman hakusysteemin toteuttamiseksi? Kun on 1800-lukua selannut moneen kertaan edespäin ja taaksepäin, on homma aikaa vievää. Yhden vuoden tietojen selaus vie aikaa. Ne sivut, jotka ovat venäjän kielellä, tuottavat ongelmia.
Onko Lempaalan alueen tutkimuksia joistakin suvuista menossa? Tälläkin palstalla on useampaankin kertaan keskusteltu ja etsitty sukuja. Onko päästy eteenpäin? Itse etsin Lempaalan alueelta saman sukunimen omaavia henkilöitä, sitä, mitä sukua he ovat mummoni suvulle.
Sukututkimusta
2
872
Vastaukset
- Inkerinkulttuuri
Inkerin kulttuuriseurassa kokoontuu Pohjois-Inkeri-klubi, jonka yhtenä tavoitteena on yhdistää juuria etsivien pohjoisinkeriläisten jälkeläisten voimat ja tiedot. Mistä päin olet? Eli pääsetkö tulemaan mukaan. Seuraavan tapaamisen ajankohtaa ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta huhti-toukokuussa olisi tarkoitus tavata.
Myös muunlaisten voimien yhdistäminen - esim hakemistojen luominen - olisi hienoa. Voit myös lähettää viestiä seuran meiliosoitteeseen [email protected].- Peräjärveläinen
Olen selaillut mormonien kirkonkirjeitten sivuja ja säästänyt kopion jos olen löytänyt jonkun meinkyllöisen niin että voin sitten rauhassa, ehkä toisten kanssa, yrittää selvittää ketä sieltä löytää. Yritän myös laitta tiedot tiedostoon että helpoimmin löytäisin sukulaiseni. Asun kyllä Ruotsissa mutta käin vähän väliä Suomessa että voisihan olla mukava tavata toisia Tampereella tai Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875