Millainen mahtaa olla Head merkki laadultansa ?
HEAD merkkinä ..?
6
6278
Vastaukset
- sitä siinä
siinäpä sinulle pähkinäpurtavaksi
- Pähkinänpurija
Nykypäivän sukset on kaikki hyviä. Kunhan tietää millaseen käyttöön sukset tulee, niin merkillä ei juurikaan ole väliä. Ainakaan perus harrastajan suksissa ei juurikaan eroja ole.
- K2
Pähkinänpurija kirjoitti:
Nykypäivän sukset on kaikki hyviä. Kunhan tietää millaseen käyttöön sukset tulee, niin merkillä ei juurikaan ole väliä. Ainakaan perus harrastajan suksissa ei juurikaan eroja ole.
Kaikki nykypäivän sukset ei kyllä ole hyviä. Esim. Techno on ihan Cittari kamaa! Atomic on laadukas ja hyvä merkki. Suosittelen. Sekä Rossingrol ja K2 sekä Salomon on myös hyviä. mutta Techno on surkea!
- lautaa ja suksia
Itse olen laskenut n. 20 vuotta suksilla sekä laudalla.
Eri valmistajien suksista löytyy mukavasti valinnan varaa. Täytyy aluksi miettiä laskijan kokemus ja suksien käyttötarkoitus. Ostin vaimolleni viime vuonna suurpuikka tyyliset Blizzardin sukset. Lasten kanssa kurvaillessa valitti aina kylmyyttä ja ostettiiin sitten lauta (tulee erillailla lämmin harjoitellessa). Nyt kävin ostamassa Headin kohtuu tiukat (149cm / 11,? säde) pujottelusukset. Testipäivillä todettiin, että pujottelusuksilla saa enemmän irti Suomen "nyppylöistä".
Pojallani on myös Headin (Mojot) sukset. Hän on ollut erittäin tyytyväinen suksiin. Hyvät laskea ja kestävät kovankin rääkin.
Salomonin suksiin olen itse ollut erittäin tyytyväinen (testipäivien puitteissa). Itselläni on nyt laskussa Elanin sukset ja nekin kääntyvät (eivät kestä vauhtia), mutta laudan lisäksi mukavat.
Jos pääset testaamaan suksia rinteeseen, siinä saa heti kuvan kokonaisuudesta. K2 on yksi tutustumisen arvoinen merkki. Testasin Twintip-suksia keväällä ja soveltuivat myös kovempaan laskuun. Iso !
Nimim. Lauta on silti ykkönen ;o) - hediää
laskenu hedin suksilla 3vuotta (mojo70twintip) ja kestävät melkein mitä tahansa!! suosittelen hediä todella laadukas merkki!!
- twintip122
Riippuu vähän siitä että onko suksi tiukka vai löysä mä ite lasken atomicillä
on ihan hyvät vaikka kantti hajos parin viikon käytön jälkeen mut siinä oli vaahtoydin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875