Tosiaan en ymmärä minkälainen yhteiskunta tämä on.Olen tullut alamailman kanslaisten lemmikiksi ja eroneen avioparin huorittelun kohteeksi.Tätä on jatkunut yli vuoden kielloista huolimatta he eivät ole jättäneet rauhaan.Eilen päädyin että haen apua poliiseilta ja menin poliisi laitokselle.Kerroin kuinka tämä tarina on alkanut ja niin edelleen.Että en saa olla edes omassa kodissani rauassa kun yötä päivää käydää ovenitakana vahtimassa.Tämä naisihminen soitelee ja laitelee viestejä jopa vaatii viesteisään minulta miehensä velkoja .Ryypää tämän entisen miehensä kanssa päivätolkulla sitten soitaa minulle että tule huora hakemaan tuo poikaystäväsi pois ja näin tämä jatkuu.Mutta kuinka ollakaan annoin henkilö tiedot poliisille kyseisistä henkilöistä ei näille mitään mahdeta koska luottotiedotkin on mennyt.Joten nyt kunnialliset ihmiset antakaa mennä luottotietojen niin saadaan joukolla alkaa ihmisiä häiditseen ja ahdisteleen EI JOUDUTA MISTÄÄN VASTUUSEEN .OLIN TOSIAAN PETTYNYT.
Häirintä
18
1502
Vastaukset
- tosi todella
että spuget ne saavat kunnon kohtelua tässä maassa. Olen nähnyt.
- että kyseinen
ihminen tietää sinun häiriintyvän tilanteesta tuolla tavalla? Moni asia on hoidettavissa ihan normaalilla keskustelulla. Ei joka asiaan poliisia tarvita.
- 333333333333333
Tässä on pieni totuus asiasta. Miten olet tullut tutuksi niiden kanssa. Oletko kenties ottanut joskus kuppia niiden kanssa. Olet varmaan viettänyt paljon aikaa niiden seurassa. Eihän ne sua nyt varmaan noin helposti päästä pois. Pitäs valita seuransa paremmin. Muuta pois talosta. Luulen ett ei tollaset juopot tajua ett ne jotenkin häiritsee sua. Voivat olla vielä vaarallisiakin.
- tulla paneen sua
vahtimaan mikäli sulla on myös jotain annettavaa palkaksi...eli pillupalkalla ja annan pesäpallomailaa näille vinkujoille..tuskin niin hörhöjä juoppoja onkaan ettei sitä tottelis
- marjukat
tulee alamaailman lemmikeiksi?
- Marjukka
marjukat kirjoitti:
tulee alamaailman lemmikeiksi?
Tutustuin naapurissani tähän kyseiseen mieheen,siitäkös tämä alkoi.Nyt tämä mies ja hänen entinen puolisonsa PITÄVÄT MINUA LEMMIKINÄÄN.......kumpikaan ei tunnu jättävän rauhaan.Joten tämä heidän klaaninsa vahtii minua kuin haukaa.!.......
- nautit siitä
Marjukka kirjoitti:
Tutustuin naapurissani tähän kyseiseen mieheen,siitäkös tämä alkoi.Nyt tämä mies ja hänen entinen puolisonsa PITÄVÄT MINUA LEMMIKINÄÄN.......kumpikaan ei tunnu jättävän rauhaan.Joten tämä heidän klaaninsa vahtii minua kuin haukaa.!.......
omalla sairaalla tavallasi, eikö niin, Marjukka?
- vahtii sinua
nautit siitä kirjoitti:
kuin mitä -haukkaa?
- kuinka sairas
nautit siitä kirjoitti:
SINÄ olet kun voit luokitella minua minä kestän päivän valon mutta miten on sinunlaitasi.
- Tietää
nautit siitä kirjoitti:
kuka sairas olet!...........................
- huonompaan kuntoon
Tietää kirjoitti:
sairautesi etenee nköjään nopeasti.Hymyillään kun tavataan.Käy ostaan paripulloo niin kyllä se siitä.
- sivusta seurannut
Tietää kirjoitti:
Katumalainen, karmee hiippari, kyttää nuoria tyttöjä ja virnuilee niille kaupungilla.Pitkä,rasvanen polkkatukka ja kulkee juoksujalkaa.Oksettava äijä!
- tapauksen
sivusta seurannut kirjoitti:
Katumalainen, karmee hiippari, kyttää nuoria tyttöjä ja virnuilee niille kaupungilla.Pitkä,rasvanen polkkatukka ja kulkee juoksujalkaa.Oksettava äijä!
taitaa olla harmiton naureskelia ja juoksia .Mutta mikäpä näistä aina tietää ..........!
- häirikön uhri
tapauksen kirjoitti:
taitaa olla harmiton naureskelia ja juoksia .Mutta mikäpä näistä aina tietää ..........!
Ainakin mua ja mun kavereita se tyyppi on kytännyt Hesessä.Naureskelee ja yrittää iskeä.Meinas laatta lentää!!!
- ihan nuoria tyttöjä
häirikön uhri kirjoitti:
Ainakin mua ja mun kavereita se tyyppi on kytännyt Hesessä.Naureskelee ja yrittää iskeä.Meinas laatta lentää!!!
ohjeeksi teille älkää naureskelko hänelle takaisin koska innostuu siitä.Kaikkea hyvää toivon teille......
- Hoitoon
tapauksen kirjoitti:
piisaa sen jälkeen kun Hattelmalan sairaala lopetettiin.
- vanha akka
Hoitoon kirjoitti:
Tiedän kaverin."Juoksukävelee" munkin perässä iltasin kaupungilla.Tukka heiluu ja salkku eli muovikassi aina kädessä.Kannattaa pysyä kaukana.Ei uskonut vaikka kerran sanoin että painu v*****n.Sama juoksu jatkui parin päivän päästä.
- nuori ja kaunis
Hoitoon kirjoitti:
Pakko mennä eri bussipysäkiltä katumalta kun se hinkkari.Vaikka sillois vahtikin mukana.Onneks se menee vaan iltasin.Naurattaa ja ällöttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114