Seurustelusta

tässä...

Olen 22 -vuotias transmies, enkä ole ikinä seurustellut naisen kanssa. Miten te löydätte kumppanin, kun tuntuu, että ne tytöt ovat harvassa jotka kestäisivät.

22

1683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no problem

Höh, ei transmies tietääkseni oo ikinä jäänyt ilman tyttöystävää. Transtytöllä on vaikeampaa löytää hyväksyvä jäbä.

• only me&my self:)

tuo taitaa mennä..haluaisin naisen,mutta harva nainen haluaa naista..hmm

• kuullut
        only me&my self:) kirjoitti:

tuo taitaa mennä..haluaisin naisen,mutta harva nainen haluaa naista..hmm

lesboista?

• Jatta
        kuullut kirjoitti:

lesboista?

Enemmänkin siitä, että harva nainen haluaa transnaista. Ja vielä vähemmän sellaista jota ei ole korjattu.

• en ole

koskaan seurustellut, ja olen sua vanhempi transmies. Tällä hetkellä tuntuu, etten edes olis valmis suhteeseen. Mutta jos joku mut ottais, niin en kyllä kieltäytyiskään.

• seurustellut

Minä olen kolmekymppinen transmies, hormonihoidot aloitettu vähän aikaa sitten.
        Kertaakaan en ole seurustellut, en suudellutkaan ketään ikinä, enkä tiedä milloin olen valmis suhteeseen. Täytyy odottaa kehon muuttumista ja katsoa jos se seurustelu siitä rupeaisi tuntumaan mahdolliselta. Olen kyllä tosi lukossa itseni kanssa ja kammottaa lähestyä ketään, mutta pitää vaan toivoa, että kehon muuttuminen vie pahimmat lukot pois.

• not_ransu

hmmm..siis normaalielämässä mies on se joka ottaa eikä nainen.
        oletko nyt varmaan oikealla linjalla???

• että jos
        not_ransu kirjoitti:

joku ottais mut kumppaniks... Mutta normaalielämä on kaukana mun elämästäni. Ja onhan transmiehiä, jotka haluaa, että mies "ottaa" ne. Ite kyllä haluan vaan naisen.

• miehet...
        not_ransu kirjoitti:

haluavat tulla otetuiksi... Miten normaalielämä tähän palstaan liittyy??

• Heviluuseri

luuletko että ketään kiinnostaa joku mäkään.

• ainakaan
        Heviluuseri kirjoitti:

luuletko että ketään kiinnostaa joku mäkään.

mie

• pohtiva..

Olen kanssa transmies, mutta homo. Seurustellut olen kyllä, mutta heteromiesten kanssa, jotka ovat pitäneet minua naisena. Enää ei tietenkään heteromiehet kiinnostu, joten katsotaan nyt löytyykö koskaan miestä joka haluaa minut tällaisena. En ole luopunut toivosta, kun matkani on vasta alussa.

• esfghyty

Olen bi-ftm, ja olen seurustellut vain kerran. Tilanne oli tosin siitä kiusallinen että tyttö oli tietoinen sukupuoliristiriidastani, mutta hän oli lesbo, joten ilmeisesti kuitenkin näki minut tyttönä. :/ Se olikin aika lyhyt juttu.

En yhtään tiedä pitäisikö keskittyä hakemaan poika- vai tyttöystävää. Toisaalta kai kannattaisi keskittyä miehiin, koska homot varmaan ovat ymmärtäväisiä ts-taustan suhteen sitten kun siitä saavat tietää, ja koska naiset haluavat (reilusti) itseään pidemmän kumppanin, mutta toisaalta tyttö voisi ottaa paremmin sen etten oikein voi harrastaa seksiä normaalisti. Homolle se saattaisi olla paha paikka, tai en tiedä, voihan sitä btm-osapuolena kai toimia, mutta asiaan liittyisi kuitenkin kaikenlaista itsensä häpeämistä yms estoja jotka pitäisi voittaa ennen kuin voisi edes harkita seksiä. Tämä koitunee mahdollisten seurustelusuhteiden tuhoksi oli kyseessä sitten tyttö tai poika.

• tätä

Entäs jost rupeaisit seurustelemaan toisen FTMn tai vaikka MTFn kanssa? Ymmärrystä varmasti riittäisi paremmin seksin yms. suhteen kuin cispojilla tai tytöillä.

• kuullut,

että pahimmat transmiesfoobikot löytyy nimenomaan homoista. Ja monille homoille on erittäin tärkeää, että kumppanilla on penis. Mieluiten iso... Kaikille naisille ei todellakaan ole tärkeää, että kumppani on huomattavasti pitempi. Mutta jos joku todella välittää niin paljon pituudesta, tuskin se hyvällä katsoo peniksettömyyttäkään. Mutta et varmaankaan oo maailman lyhyin ihminen. Jos sillä on sulle merkitystä niin seurustele vaikka lyhytkasvusen kanssa. Strap-on käyttöön. Tosi monilla ftm:llä on nainen kainalossa. Tai alla. Tai päällä...

• mariposa_

olen 3kymppinen transmies enkä minäkään ole löytänyt naista joka hyväksyisi transvestisuuteni. tsemppiä kaikille, jotka kärsivät samasta tilanteesta.

• että olet

3-kymppinen mies, joka on transvestiitti?

• siis-

transmies ja transvestiitti on kyllä ihan eri asiat.

• tihihihihi
        siis- kirjoitti:

transmies ja transvestiitti on kyllä ihan eri asiat.

nää nykyajan neitipojat kyllä tiedetään

• tietää?
        tihihihihi kirjoitti:

nää nykyajan neitipojat kyllä tiedetään

Transvestiitti on mielestäni "paremmassa" asemassa, koska sen ei ole pakko kertoa tilanteestaan kuin vasta sitten, kun suhde on jo syventynyt. Ja transmies ei välttämättä ole mikään "neitipoika", vaikka jotkut kyllä onkin.

• Heviluuseri

pese ja kiiloita se transitti tai vaihda se porsheen.

• vanha...

vitsi - ei naurata enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe