Suomi-baarit

green garden

Menemme ensimmäistä kertaa Alanyaan, Obaan, niin kiinnostaisi ihan mielenkiinnosta käydä katsastamassa näitä Suomibaareja..Heikin baari ja mitä niitä nyt oli..niin onko niitä kävelymatkan päässä Obasta tai Tjäreborgin Green Garden hotellista?

64

10895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baareihin

Obasta, Heikin baari on Alanyassa.
      Jos sinne haluatte menkää vaikkapa taxilla, niin löydätte parhaiten. Obasta kyllä matkaa tuohon oikeaan Heikin baariin. Jo lähdette Obasta esim. ilta kahdeksan/puoli yhdeksän aikaan saatte vielä paikat eikä tarvitse jonotella. Ruoka siellä ei kyllä erikoista ole, vaan "suomimenoa"haluatte, niin sekaan vaan. Kiva paikka ruokailla on myös Kippisbaaria Alanyassa, jossa tosi hyvä ruoka mielstäni:-)
      Obassa myös varmaan ihania ruoka/illan viettopaikkoja:-)

• mlhmklöklhlåpå

Obasta pääsee Heikin baarin eteen bussilla nro 2. Maksu 2 TL.

• Mailamanmatkaaja

Nähtyjen tv-ohjelmien perusteella matka Turkin rannoille on kuin aikamatka espanjaan 40 vuotta sitten; Suomibaarit ja matkanjärjestäjien ylihinnoitellut retket räkäisimpiin "nähtävyyksiin"!

• ++00++

Riippuen ajankohdasta milloin olette menossa Alanyaan. Suomibaareista on auki Topin paikka (Sifalaria vastapäätä), Heikin Baari (Lapponia hotellin yhteydessä, Aleksin baari, Kippis. Kaikissa näissä soi karaoke paitsi Topin baarissa tietääkseni. Heikin baari 2 ei ole vielä auki. Sitten vielä toinen asia, josta ei ole varmistusta vielä miten suomikanavat näkyvät ajatellen lätkän MM kisoja. Kysymysmerkki vielä.

• alanya-opas

Suomibaareja on monta Alanyassa kuten jo tuossa tuli aiemmin mainittua kaikki, muiden vastauksista. Kannattaa itse mennä tsekkaamaan paikat ja itse sitten päättää mistä sitten kukin pitää. Makuja kun on niin monta.

Itse henk.kohtaisesti olen Heikin Baarin kannattajia. Legendaarinen paikka Alanyassa. Ei Lapponia hotellin yhteydessä oleva ravintola vaan Heikin Baari, ns "kesä baari" joka sijaitsee miltei Detur hotelli "Micador:ia" vastapäätä.

• young girl

Jos suomibaareja haluaa, niin suosittelen ehtdottomasti Heikin baaria siis Bella Alanyaa. Vaikka itse olenkin vasta nuori ja olen aina ollut kaikkia suomibaareja vastaan ulkomailla. Esim. "Heikin baariin en sit mene" tai "Kuka menee ulkomailla suomibaareihin?" yms. Kun ensimmäistä kertaa kävin kyseisessä baarissa niin oli tunnelma todella hyvä ja joka kertahan siellä pitää käydä kun Alanyaan tulee ;) Luulin eka että Heikin baari on vaan täynnä eläkelläisiä mutta kyseisestä paikasta löytyy paljon nouria ja myös niitä vanhempia ihmisiä. Hyvä ruoka, juoma ja kohtuullinen hintakin. Ja kaikenlisäksi ilmainen kyyti hotelille. Mitä henkilökuntaan tulee ne on oikein mukavia. Itse en ole vielä edes 18 mutta voin sanoa että Heikin baari on mielestäni paras baari alanyassa, aina pääsee tanssimaan jonkun tarjoilijan kanssa ;)

• Mimmmu-69

Kyl Heikistä saa niin nuori kun vanhakin, khih!

Oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti, vitttu oikeesti, oikeesti vitttu oikeesti, vitttu oikeesti, oikeesti vitttu oikeesti!

• vammas
        Mimmmu-69 kirjoitti:

Kyl Heikistä saa niin nuori kun vanhakin, khih!

Oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti, vitttu oikeesti, oikeesti vitttu oikeesti, vitttu oikeesti, oikeesti vitttu oikeesti!

Oot sitte päässy näemmä hoidosta pois, ei ois kannattanu laskea.

• Mimmmu-69
        vammas kirjoitti:

Oot sitte päässy näemmä hoidosta pois, ei ois kannattanu laskea.

No en mä oo niitä koskaa laskenukkaan, mut pelkästään siis hemmoja nimeltä Mehmet on ainakii ollu reissuilla toista kymmentä viimesen viiden vuoden aikana, khih!

Oikeesti, siis oikeesti, siis vitttu oikeestim oikeest vitttu, oikeesti, vitttu oikeesti, oikeesti vitttu oikeesti, oikeesti vitttu oikeesti, oikeesti.vittu.

Oikeesti.

• eitoistakert

En suosittele maksa taksia parin drinkin takia. siel on myös ruotsalaisia ym ettei kaikki asiakkaat heikin baaris oo suomalaisia. Juomat sikahintaisia ja ei meinaa millään päästä lähteen ku tyrkytetään lisää.

• Arif Göl

Topi on ainoa missä kannattaa poiketa tai onhan niitä makuja ja mieltymyksiä monia. Viime syksynä siellä oli ikävä kyllä karaokea. Meinasin vetää ison tuopin arsenikkia kun sitä ulinaa joutui kuuntelemaan. Toivottavasti tänä kesänä ei enää tarvitse kärsiä moisesta. Sijaitsee kävelyetäisyydellä, jos on alle 10 cm korot ja hyvää dödöä.

• Onko muuten

sillä Topilla yhtään laserkynää?

• Allanya

Onnela,onnela ja vielä kerran onnela! Heillä myös kyytipalvelu ilmaiseksi :)

• kaits

HALOO!!! Melkein joka baarissahan siellä on kyytipalvelu ilmaiseksi!!!!!!!!!!

• juuuu

Varsinki Heikin baarissa on kyytipalvelu ILMAISEKSI!

• kentieskenties

ILMAISEKSI? Etkö sinä litki hänen feikkiviinoja oikean viinan hinnalla koko illan? Mutta sitä saa mitä tilaa MUTTA EI ILMAISEKSI.

• lähtö 20.6.

Missä päin on Onnela, itäisellä vai läntisellä puolella?
      Tullu käytyä Kippis baarissa ja Heikin baarissa ja nyt tarkoitus käväistä tsekkaamassa Topin paikka..

• sdsdsd

Entistä Kippis-baaria vastapäätä oli räkälä nimeltään Askon Baari /Planet/Onnela ja mitä kaikkia muita nimiä olikaan. Olisivat edes siivonneet ja desinfioineet entisen jäljiltä.

• Onnela on kippis-baaria vastapäätä.Aivan mahtava paikka.Jos tykkää laulaa karaokea niin siellä hyvät valikoimat biisejä ja tanssilattiakin löytyy. Henkilökunta todella mukavaa ja palvelu pelaa.Sieltäkin olisi pojat vieneet ilmaiseksi autolla hotelliin,kysyivät aina lähtiessä tarvitsemmekko kyytiä.Meillä oli mieheni kanssa lyhyt matka hotellille,joten kävelimme mieluummin. Kävimme myös Heikin Baarissa mutta meidän mielestä Onnela oli paljon kodikkaampi paikka. Suosittelen.

• Onnelaasa

Onnela on kippis baarin vastapäätä.

• sdsdsds

Jo piti tulla hokemaan samaa, kun on jo sanottu. Mitä lisääarvoa kuvittelit sanomasi tuovan mukanaan?

• Lopettakaapäteminen

sdsdsd: Jos et sattunut huomaamaan niin kyseiset viestit on laitettu samaan aikaan joten kumpikaan tuskin on nähnyt toisen vastausta. Ihan joka asiasta ei tarvitse tulla tänne inisemään tai sit pitäis edes faktat olla kunnossa!

• sddsdsdsd

Piti alkaa riitaa haastamaan tästäkin asiasta. Miksi se on niin vaikeaa tunnustaa, että toiseksi jäit. Jälleen.Oletko muuten sen yhdistyksen jäsen, kun niin pillastut nollasta sataan tilt-asteikolla niin nopeasti. Siellä olisit kaltaisiesi parissa.

• Jeazy

Heikinbaarissa ei ole koskaan ainakaan minulle tyrkytetty mitään. Johtuisikohan siitä etten vedä itseäni umpiörvelöön? Luultavasti.
      Känninhakuiset kun eivät muista mihin rahansa ovat pistäneet, syyttävät sitten tarjoilijoita ja ravintolaa siitä, että veivät s???tana rahat. Aivan sama mikä baari kyseessä, mutta kas kun aina samantyyppiset ihmiset valittaa... kannattais kysellä jotain vieroitusryhmää ensi kerralla - luulis niidenkin olevan halpoja Turkissa yksityisilläkin. Ei sitten tarvitse mennä täällä terkkarin kautta hakemaan apuja.

Käyttäydy hyvin alkoholin kanssa, niin muistikin toimii :)

• tullaan

Alexin baariin takuuvarmana! Sielkin voi puhua suomea vaik se ei varsinaisesti suomibaari ookkaa.

• Alin baari

Ilmainen helikopteri-kuljetus!

• YYYYYYYYYY"#¤

VETÄKÄÄ V*TTU PÄÄHÄNNE

• hrrbaty

Heikki (Bayram Ali), adoptoitiin Suomeen 9 vuotiaana, hän palasi takaisin kotimaahansa, toimii myöskin Suomi-Turkki virallisena kielenkääntäjänä sekä kiinteistövälittäjänä. Heikinbaari on kyllä minun suosikkipaikkani, hyvä ruoka ja nopea palvelu. Paikalliset ravintoloitsijat kyllä repivät hihasta että tulkaa tänne, jos menet, alkaa kaikki viipymään. Ensin viipyy ruoka, sitten viipyy jälkiruoka, sitten viipyy lasku... Vilttejä kyllä tuodaan ettet vaan palellu. Kun ruoan saat eteesi se on kylmää ja mautonta. Kyllä minä suosittelen Heikinbaaria!

• kierrän kaukaa

Miksi ihmeessä edes matkustatte ulkomaille jos Suomibaari tuntuu tärkeimmältä?37 vuotta matkailleena en oo ikinä ymmärtänyt enkä tule ikinä ymmärtämään...!!!!

• hrrbaty

Kerroppas "kierrän kaukaa" nimimerkki monessako maassa olet matkustellut?

• kierrän kaukaa
        hrrbaty kirjoitti:

Kerroppas "kierrän kaukaa" nimimerkki monessako maassa olet matkustellut?

37 tällä hetkellä

• juhla mocca

Parasta kahvia on Milano baarissa (Martin baari).

• hrrbaty

Kyllä minä olen maailmaa kiertänyt, paljon! Olen ollut sisällissotienkin keskellä. Joskus sitä vaan kaipaa pottumuussia ja maksakastiketta.

• Onnelafani =)

Onnela on suomibaareista paras. Ikinä ei ole tarvinut pelätä siellä, että laitettas viinan sekaan tippoja tai että joku laskuttas väärin.
      Omistajat ja muut henkilökunta on mukavaa ja asiallista.
      Ohjelmaa on kivasti.
      Saat syödä rauhassa jos haluat, mutta halutessa myös joku tulee juttukaveriksi.
      Nouto/vienti hotellille onnistuu.
      Ruoka hyvää, jäätelöannokset ihania.

Paras paikka.

On ikävää sotkea baaria aikaan, jolloin sillä oli toinen omistaja. Se on mennyttä, eikä sen takia mitä siitä ajasta on kuullut, kannata jättää menemättä Onnelaan.
      Lemmikki-ihmisille tiedoksi, että melkein Onnelaa vastapäätä on eläinkauppa, josta saa kivoja vaatteita ja tavaroita koirille ja kissoille, siellä on myös lintuja joita on kiva katsoa.
      Se on Onnelan edestä katsottuna viistosti oikealle.

Terkkuja Cetolla, Harunille ja muille pojille.
      Jatkakaa samaan malliin.

• Onefamily

Tämä on totta!
        Nuoret omistajat ovat ystävällisiä ja ihania. Lapset tykkäävät kovasti heistä ja muusta henkilökunnasta.
        Kyllä on ollut hienoa seurata sitä, miten noista kahdesta nuoresta tarjoilijapojasta on kasvanut vastuullisia ja fiksuja ravintolan pitäjiä.

Toivon perheeni kanssa kaikkea hyvää liiketoimintaan Cetolla ja Harunille. Aina.
        Paljon asiakkaita, hyviä työntekijöitä, kaikkea mahdollista hyvää.

• Ei enää koskaan

Olen pikkasen erimieltä tuosta onnelan ylistämisestä mutta se on vaan minun mielipide... Onneksi on vapaus valita!

• Onnellinen Onni

Minä olen tykännyt Heikinbaarista. Voihan sitä joskus tietty muitakin kokeilla. Missäs päin tämä Onnela on?

• oop

Jussin baari se paras baari onkin. Juomat puoli- ilmasia. Maksetaankin vielä jos syöt baarissa.

• ffffyyy

Suomibaarit Alaniassa on näitä legginssilorttojen ja huorien esiintymispaikkoja. Oikeiden ja kunnollisten ihmisten kannattaa välttää näitä paikkoja ellei halua leimaantumista heihin.

• Liivaleija

Fffyyy, Ootpa tyhmä.

• Sivistyksennetaso

Niin ja oikeiden ja kunnollisten naisten ei kannata edes myöntää olevansa suomalaisia. Täällä näkee mihin paikalliset on opetettu. Tullaan päin naamaa huutelemaan joka paikassa ja ollaan ottamassa ylimääräistä maksua, suomalaiset kun kaikki maksaa ilomielin tuplasti samoista tuotteista.

Jotkut tollot täällä asuu ja matkustaa, joiden maku on nolla.

En muuten käy ollenkaan kapakoissa tai baareissa, koska en juo alkoholia. En myöskään polta, käytä huumeita tai lääkkeitä. On siinä turkkilaisilla kakistelemista, että sinäkö olet suomalainen.

• B.I.T.C.H

No, onpa kiva ettei sinua näy siellä. Voidaan me paremmat ihmiset pitää rauhassa hauskaa ilman tuollaisia reppanoita. Olen oikein kunnollinen, fiksu, kaunis, hoikka ja sivistynyt sekä vielä rikas nainen enkä halua tuollaisia luuttuja jalkoihini suomibaareissa enkä muissakaan. Hienoa, jos siivoat itsesi sekä kaltaisesi pois kuljeksimasta. En minäkään juo, polta tai käytä lääkkeitä tai huumeita. Ja turkkilaiset suhtautuvat minuun niin kuin ihmisiin yleensäkin.

• ffffyyy
        B.I.T.C.H kirjoitti:

No, onpa kiva ettei sinua näy siellä. Voidaan me paremmat ihmiset pitää rauhassa hauskaa ilman tuollaisia reppanoita. Olen oikein kunnollinen, fiksu, kaunis, hoikka ja sivistynyt sekä vielä rikas nainen enkä halua tuollaisia luuttuja jalkoihini suomibaareissa enkä muissakaan. Hienoa, jos siivoat itsesi sekä kaltaisesi pois kuljeksimasta. En minäkään juo, polta tai käytä lääkkeitä tai huumeita. Ja turkkilaiset suhtautuvat minuun niin kuin ihmisiin yleensäkin.

Mutta henkinen sinäsi on köyhä, kun käyt siellä. Et erotu yhtään siellä niistä muista huorista. Et eduksesi, mutta puolustukseksesi sanottakoon että et myöskään heikennä tasoa.

• B.I.T.C.H
        ffffyyy kirjoitti:

Mutta henkinen sinäsi on köyhä, kun käyt siellä. Et erotu yhtään siellä niistä muista huorista. Et eduksesi, mutta puolustukseksesi sanottakoon että et myöskään heikennä tasoa.

Päin vastoin, henkinen minäni on erittäin rikas. Koska et tunne minua, voit kuvitella pikku nupissasi ihan mitä haluat. Onpa jotakin pään täytteeksi sinullekin. Edustat kommentteinesi tätä ainaista, säälittävää peräkammaripopulaa, joka ei ole ostarin lähipubia kauemmas päässyt. Siitä nämä kitkerät vuodatukset näissä keskusteluissa johtuvat, kateudesta.

• ffffyy
        B.I.T.C.H kirjoitti:

Päin vastoin, henkinen minäni on erittäin rikas. Koska et tunne minua, voit kuvitella pikku nupissasi ihan mitä haluat. Onpa jotakin pään täytteeksi sinullekin. Edustat kommentteinesi tätä ainaista, säälittävää peräkammaripopulaa, joka ei ole ostarin lähipubia kauemmas päässyt. Siitä nämä kitkerät vuodatukset näissä keskusteluissa johtuvat, kateudesta.

Tuossa alapuolella sinulle olikin jo sopivasti vastattu niin pääsen helpolla.
        Onneksi ne ellottavat suomalaishuorat keskittyvät juopottelemaan niihin Suomi-baareihin, niin oikeat ihmiset eivät häiriinny parempien ihmisten ravintoloissa.
        Tuntemattoman ihmisraunion kadehtiminen ei kuulu ohjelmistooni, varsinkin jos kyseessä on hänen perimänsä vetäminen kännäämään ja saamaan vilpillistä kehua Suomibaarissa. Ja vielä Alaniassa, hahaaa.

• Merhabaa
        B.I.T.C.H kirjoitti:

Tottakait olet tuota mieltä, kun olet itse sen aitauksen sisällä kännissä ja kurdipoikien lääpittävänä. Minä vilpittömästi vain kerroin miltä se sama asia näyttää ohitse kulkeville ja muille juoppoaitauksen ulkopuolisille oikeille ihmisille.

• kiitosetukäteen

Ihan varmasti kirjoittaa taas sama ruotsinkielinen nettiaktivisti vastauksia tänne. Ne Suomibaarithan on alkoholiluukkuja nk. kantasuomalaisia varten, jonne tuodaan aina joku ruotsinkielinen bitch ylihintaan viihdyttämään. Selän takana nauraa kantasuomalaisille sekä turkkilaiset että ruotsinkieliset hoikat, juutalaisrikkaat huorat.

Se siitä. Mitä ne suomalaiset paikat Alanyassa ovat? Taitavat olla yksityiskoteja. Ruotsinkielisten huorien tyyli tehdä rahaa menee aina samalla kaavalla.

Eikä minua ole tarvinnut siivota noista torakkalähiöistä pois, koska en ole sielläpäin koskaan edes käynyt. Pitäkää edelleen ruotsinkielisellä pieteetillä huoraamistanne yllä.

• B.I.T.C.H

Kuvottavia ne huorat siellä suomibaareissa. Samanlaisia irtolaisia kuin paikalliset kulkukoirat. Kaikki kelpaa. Mennään kerjäämään huomiota palvelualalla olevilta ja sitten innostutaan kun maksua vastaan saadaan haleja ja haluamista.

• Alanyanhuorattiedetään

Onneksi ne ellottavat suomalaishuorat keskittyvät juopottelemaan niihin Suomi-baareihin, niin oikeat ihmiset eivät häiriinny parempien ihmisten ravintoloissa.

• Feikinbaari

Hyvä huomio. Olen havainnut myös , että kaikki asiakkaat tekosuomibaareissa ovat joko suomalaisia lumppuja tai juoppoja miehiä.

• Läskipullero

Sain joulupukilta lahjaksi kahdet legginssit, pinkit ja turkoosit. Ihanaa, pian pääsen juopotteleen parempien ihmisten paikkoihin ne jalassani ja varmaan kaikki ihastuvat minuun.

• Alaniatar

Meidän iltakävelylenkkimme kulkee näiden suomibaarien ohitse ihan vaan sen vuoksi, että saadaan samalla nauraa köyhille.

• heusala

Kaatopaikkojahan ne on jonne työnnetään kaikki surkimukset ja ihmisen irvikuvat.

• Lamasheva

Nuorin tyttäremme kommentoi ohimennessään, että on kuin meidän navetasta, mutta enemmän elikoita :)

• Hedelmäpuunalla

Alanya olisi ihan kiva paikka kun haurean epäsiveät, juopot ja nikotiiniriippuvaiset löytäisivät jonkun toisen paikan ihmisten ilmoilla esiintymiseensä. Suurin osa Suomi-baarien asiakkaista on lisäksi samassa persoonassa yhtä aikaisesti kaikkea noita asioita.

• Telluss

Mikä suomibaari on suosituin tällä hetkellä Alanyassa? Karaoketa halutaan laulaa! Viikon päästä matka alkaa!

• Ding

Onnela ja Topin paikka.

• ÅkeLomalla

Nääö on niitä paikkoja, joissa pohjalaiset käy syömässä räkäänsä jussipaidat päällä

• mahahytkyy

Tää on kyllä paras huumoripalsta ikinä..)

• Tosiviihdettä

Valitettavasti ei ole mistään huumorista kyse. Ihan on tosi-tvtä illasta toiseen. Käy katsomassa sitä ihmisen näköistä kanta-astujaa, joka siellä vaikuttaa.

• Laulullakertoja
    • pulliajamuussia

Mistä se ottaa, kun pitää lentää neljä tuntia, että pääsee suomibaariin syömään perunamuussia ja lihapullia, ja tuhannen päissään "laulamaan"karaokea?

99,9% prosenttia näistä ns laulajista on sellaisia, että niitä ei sika vinkumatta kuuntele.
      Itse kierrän suomibaarit vähintään puolen kilometrin päästä..

• ErkkiLomalla

Alanyan suomibaarit on junteille...Lähden Panamaan...MOI!

• Globaalit_säilykkeet

Joo siis sä olet siis niin matkailaun siis ytimessä siis. Otatko sika-naudat ja näkkärit kotoo vai vasta lentokentältä niinku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe