muita lähipäivien

jännääjiä??

Tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa... ei ainakaan vielä näy.. vähän rusehtavaa vuotoa on tullut ja siinä kaikki, mutta aamulla tehty testi näytti negaa.. hmh.. :/
kauhean kylmä on koko ajan ja tänään rintoja särki kuin maito ois nousemassa.. :o (on siis jo yksi lapsi imetetty, eli tunnistan viiliksen :)) ja niistä valuu kirkasta nestettä kun koskee.. vatsaa nippailee mutta ei särje. Eilen nousi kuume illalla, mutta tänään ei olut enää mitään :o
vessaan herään kerran yössä ja tuntuu että jano on koko ajan. Finnejäkin on yhtäkkiä tullut... :/
aika selkeet oireet on, mutta hermostuttaa kun testi näyttää negaa, että jos on mennyt kesken heti alkuunsa tai kohta kumminkin alkaa menkat... :(
Onkos muita lähipäivien jännääjiä ja millaisilla oireilla?

14

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauvakuume09

Eli menkat pitäis alkaa sunnuntaina, kierto on heitelly pikkasen, mut yleensä 30-32, nyt on parina päivänä tullut pientä rusehtavaa tuhrua, ei kuitenkaa pikkuhousunsuojaan mitään. Maanantaina oli aivan järkyttäviä kouristuksia alamahassa ja naama alkanut kukkimaan, lämmöt koholla, enemmän kuin normaalisti ollut. Mut epäilen, et menkat alkaa. Muutama kuukausi oli kans pientä tuhrua ja sit alkoi menkat kunnolla. Mutta toivossa eletään loppuun saakka, ilmotellaan, et kuin kävi:)

• yksi!

Tänään pitäisi alkaa menkat. Ei ole yhtään sellainen olo, että alkaisi. Väsymystä on ollut pari viikkoa ja närästystä, mitä minulla ei ole ikinä.

En uskalla edes tehdä testiä, koska petyn, jos se on negatiivinen.

• ap..

Ei kuulu menkkoja. eilen tuli rinnoista ihan valkoista maitoa tippa :o hassua..
      kumpa nyt ois tärpännyt. Ei mulla kyl sen kummempia menkkakipujakaan ole nyt... täävähän nippailee. en viitsi tehdä testä kun se eilen aamullakin näytti vielä negaa, taidan ootella huomiseen ja kokeilla sitten jos ei vieläkään mitään kuulu...
      vähän ärsyttää kun ei saa varmuutta, mutta tällähetkelä kuitenkin tärkeintä, ettei ne menka ala, siitä on kumminkin hyvä mieli ja toivo elää :)

• hermoromahduksen partaalla

Mulla pitäisi tänään tai huomenna menkkojen alkaa. Tosin aiemmin on kierrot hiukan heittäneet, 28-33 päivää, joten olen aivan hermot riekaleina!
      Tein eilen jo testinkin, kun tuntui siltä että menkat alkaa. Negaa näytti, mutta menkkoja ei kuulunut.
      Mulla on ollut vähän nippailuja mahassa, hiukan etovaa oloa, päänsärkyä ja koko ajan palelee.
      Tosi ärsyttävää, kun koko ajan pitää ravata vessassa tarkastamassa, että eihän vaan ole alkaneet :D.

• Miten menee?

Kuinkas kaikilla jännääjillä etenee?

• Vauvakuume09

..pari testiä tehty, negaa näyttää. Nyt kiertopäivä 32, viimex menkat alkoi kiertopäivänä 33, mut oon ollu vähän malttamaton:) laskin ensin väärin, et menkat alkais jo sunnuntaina. Tai ku ei oikein tiedä, ku ne on heitellyt muutamilla pävillä. No nyt en enää testaile, luulen, et menkat on alkamassa, on niin kauhea päänsärky. Mites muilla?!?

• tytsä90

Täälläkin ootellaan, et miten käy, alkaako menkat vai ei..

Koko viikonlopun ajan oikeestaan oli semmonen olo, että kyllä ne menkat alkaa. Eilen varsinkin oli ihan järkyttävä olo.. Silti ei oo menkat ainakaan vielä alkanut.

Tänään kp 28/23-30. Jos ei menkat tänään ala, niin sit voi alkaa pitää jo peukkui pystyssä, et oisin raskaana. (:

• parin päivän päästä

pitäisi menkat alkaa ja kyllä ne alkaakin. Ei ole yhtään sellainen olo kuin esikoisesta että olisi raskaana. silloin oli rinnat niin kipeät että ei tarvinnut edes hipaista eikä arvuutella että oliko ne kipeät ja nipisteli niin kovaa että olin kyllä ihan varma että oli tärpännyt. harmittaa niin pirusti että tämäkin kierto meni näin :(

• ap..

Sieltä ne menkat sit lopulta tuli kauheiden kipujen kanssa vielä.. :/
      ei tässä ehdi kauheasti nyt harmitella, kun on muutakin murhetta... ystävä kuoli toissapäivänä ja ajatukset pyörii enemmänkin siellä suunnalla. ajattelin jopa jos jättäisi yrityksen ensi kuulta kokonaan väliin...

• hermoromahduksen partaalla

Osanottoni.

Mä olen siis sama joka tuossa aiemmin kyseli, että miten nyt menee.
        Itse testasin juuri äsken, ja plussaa tuli, vaikkakin haaleaa. Mutta ihan selvästi näkyvä viiva.
        Eli siirryn tuonne odottajien puolelle.

Onnea kaikille yrityksiin!

• Vauvakuume09
        hermoromahduksen partaalla kirjoitti:

Osanottoni.

Itse testasin juuri äsken, ja plussaa tuli, vaikkakin haaleaa. Mutta ihan selvästi näkyvä viiva.

menkat alkoi, uutta yritystä vaan jatkossa, onnittelut plussan johdosta, toivon, et pääsen itsekkin pian kirjoittamaan samaisen asian tänne:)

• Vauvakuume09

osanotto ja jaksamista, kuoliko ystävä yllättäen vai oliko sairautta taustalla? Toivotaan plussatuulia myös...

• Onnea!
        hermoromahduksen partaalla kirjoitti:

Osanottoni.

Onnea kovasti sulle! Täällä kanssa pikkukakkosta toivotaan kovasti.

• tytsä90

Tänään olis meneillään kp 30/23-30 ja vielä ei oo menkat alkanut. Ei ole aavistustakaan ovatko alkamassa vai ei. Olen vielä kipeänä, että kaikki olotilat yhdistän siihen.

Nooh, katsellaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7451
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      102
      5264
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3516
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3461
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      349
      1506
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      56
      1324
    Aihe