Jos kuulen jostain huudon "onks toi mies vai nainen?" en enää oleta, että kyse on minusta. Enkä ala todistaa kellekään sukupuoltani passista. Eihän muutkaan tee sitä.
en todistele
11
639
Vastaukset
- juuri sinusta
Mulle sattui kerran, että olin kuulevinani, että metrossa pariskunta puhui minusta suomeksi. Sitten tarkemmin kuunneltuani huomasin, että he puhuivat jotain ihan vierasta kieltä. En tiedä tekeekö tämä "huono omatunto" meidät yliherkiksi.
- tarkastetaan
myös lääkkeensä unohtaneilta.
- Helgé
Meidän piti mennä tänään partailemaan ja trasselikin on ostettu haalarin taskuun. Menisinköhän mä miehestä yksinkin?
- Saulí
Voi sun kanssas, korsto. Mä oon just kuules ostamassa kumiteräsaappaita, niin päästään oikein kunnolla poikailee tänä iltana. Tuuthan sie detarriin, mie tarjoon sulle äijäkorsto vaikka kossuvissyn.
- Helgé
Saulí kirjoitti:
Voi sun kanssas, korsto. Mä oon just kuules ostamassa kumiteräsaappaita, niin päästään oikein kunnolla poikailee tänä iltana. Tuuthan sie detarriin, mie tarjoon sulle äijäkorsto vaikka kossuvissyn.
Hyvä veli Sauli
Mä pistänkin päälle mun mystisen metsätyömiehen flanellipaidan ja jatsarit. Nähdään detaris sitte illalla. Moottorisahasta pitää jättää terä himppeen mutta jostain pitäis löytää tekopippeli. Onks ehdotuksia mistä sais näin myöhään?? - sentään
Helgé kirjoitti:
Hyvä veli Sauli
Mä pistänkin päälle mun mystisen metsätyömiehen flanellipaidan ja jatsarit. Nähdään detaris sitte illalla. Moottorisahasta pitää jättää terä himppeen mutta jostain pitäis löytää tekopippeli. Onks ehdotuksia mistä sais näin myöhään??joko Beata pisti naapurissa putiikkinsa kiinni!
- Panee keikalla
Helgé kirjoitti:
Hyvä veli Sauli
Mä pistänkin päälle mun mystisen metsätyömiehen flanellipaidan ja jatsarit. Nähdään detaris sitte illalla. Moottorisahasta pitää jättää terä himppeen mutta jostain pitäis löytää tekopippeli. Onks ehdotuksia mistä sais näin myöhään??housuihinsa wc-paperirullan.
- ajattele..
tollasia kadulla kävellessäni. Ei kai se muitakaan kiinnosta.
- ei kantsi enää
Ihan totta, en minäkään enää hätkähdä kun tiedän että olen miehen/naisen näköinen.
- Heviluuseri
Mitä se ketään liikuttaa?
sanon lapsille etten taida itekkään tietää..
Ja voin kysyä aikuiselta että ootkos valmis pantavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824