Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta Ginsengin käytöstä? Apteekissa ei taida olla muuta valmistetta kuin Gerimax, joka sisältäisi Ginsengiä? Itselläni oli joskus käytössä Ortis Ginseng, mutta siitä en huomannut mitään vaikutusta. Ei edes piristänyt kahviin verrattuna..
Ginseng
13
16154
Vastaukset
- Panax 250mg
http://kuntokauppa.fi/skip-ginseng-100-tabl.html
Kyllä tuo Skipin ginseng taitaa olla markkinoiden parhaasta päästä. Gerimaxiin verrattuna ainakin paljon vahvempaa ja parempaa Panax ginsengiä.- heijj
Mistäköhän sen tietää, että on parempaa ja laadukkaampaa ja vahvempaa ja maailman parasta? Ei mistään. Haluaisinpa nähdä sen luontaistuotteen, jonka jokaikinen tabletti sisältää saman määrän purkin kyljessä väitettyä tuotetta.
- 16+20
Jos sopivaa tilattavaa löytyy, niin ensi kertaa tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla NEN185. Voi tilata myös muita tuotteita noilta sivuilta.
- 1619
16+20 kirjoitti:
Jos sopivaa tilattavaa löytyy, niin ensi kertaa tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla NEN185. Voi tilata myös muita tuotteita noilta sivuilta.
Siis täältä:
http://www.iherb.com/Ginseng
Koodilla NEN185 saa 5 dollarin alennuksen. - jotain outoa
1619 kirjoitti:
Siis täältä:
http://www.iherb.com/Ginseng
Koodilla NEN185 saa 5 dollarin alennuksen.Kaupan ohjeissa on, että tuotteeidenkäyttämisesti pitäisi aina keskustella läkärin kanssa. Onko näissä jotian vaarallista vai miksi tämmöinen ohje?
- NEN185
jotain outoa kirjoitti:
Kaupan ohjeissa on, että tuotteeidenkäyttämisesti pitäisi aina keskustella läkärin kanssa. Onko näissä jotian vaarallista vai miksi tämmöinen ohje?
Noissa iHerbin ohjeissa on mainittu päiväannos tai lääkärin suosittelema annos. Normaalisti päiväannos ei tuota ongelmia. Sen ylittäminen vaatii tietoa. Valitettavasti suomalaisilla lääkäreillä ei juurikaan ole luontaistuoteosaamista. Saksa on eri maata. Siellä on vaihtoehtoishoidoissa vuosikymmenien kokemus ja ehkä paras osaaminen. Kiina on tietysti oma lukunsa, mutta on vaikea asettaa tuota vuosisatojen käytännön kokemusta oikeisiin raameihin.
Lääkityshän on alunperin luontaistuotepohjaista. Lääkkeitä tehtiin paljon yrteistä. Apteekitkin Suomessa ostivat lääkeyrttejä, joista apteekkari sekoittivat salvat. pillerit ja muut. Ennen apteekkien hyllyillä oli näkyvissä näitäkin raaka-ainepulloja monet päällekkäiset hyllyt täynnä.
Niin, vielä tietysti 5 dolalrin alennus ensi tilaajalle iHerbistä
www.iHerb.com
koodilla NEN185 - korjaus
NEN185 kirjoitti:
Noissa iHerbin ohjeissa on mainittu päiväannos tai lääkärin suosittelema annos. Normaalisti päiväannos ei tuota ongelmia. Sen ylittäminen vaatii tietoa. Valitettavasti suomalaisilla lääkäreillä ei juurikaan ole luontaistuoteosaamista. Saksa on eri maata. Siellä on vaihtoehtoishoidoissa vuosikymmenien kokemus ja ehkä paras osaaminen. Kiina on tietysti oma lukunsa, mutta on vaikea asettaa tuota vuosisatojen käytännön kokemusta oikeisiin raameihin.
Lääkityshän on alunperin luontaistuotepohjaista. Lääkkeitä tehtiin paljon yrteistä. Apteekitkin Suomessa ostivat lääkeyrttejä, joista apteekkari sekoittivat salvat. pillerit ja muut. Ennen apteekkien hyllyillä oli näkyvissä näitäkin raaka-ainepulloja monet päällekkäiset hyllyt täynnä.
Niin, vielä tietysti 5 dolalrin alennus ensi tilaajalle iHerbistä
www.iHerb.com
koodilla NEN185Siis siihen tilaukseen pitää laittaa koodiksi QEZ507
- 2+16
korjaus kirjoitti:
Siis siihen tilaukseen pitää laittaa koodiksi QEZ507
Koodisi aiheutti Nortonin tietoturvahälytyksen jostakin syystä. Ei kannata käyttää. Aikaisemmin ilmoitettu NEN185 toimi ongelmitta. Suosittelen muillekin koodia
NEN185 - JEL437
2+16 kirjoitti:
Koodisi aiheutti Nortonin tietoturvahälytyksen jostakin syystä. Ei kannata käyttää. Aikaisemmin ilmoitettu NEN185 toimi ongelmitta. Suosittelen muillekin koodia
NEN185Kokeilin noita kahta edellä annettua koodia, mutta kumoikin vaikutti epäilyttäviltä.
Sain kaverilta varmistetun turvallisen koodin ja testasin sitä itse eli JEL437 - Anonyymi
JEL437 kirjoitti:
Kokeilin noita kahta edellä annettua koodia, mutta kumoikin vaikutti epäilyttäviltä.
Sain kaverilta varmistetun turvallisen koodin ja testasin sitä itse eli JEL437köyhä
- kannattaa käyttää
Omaa kokemusta ei ole, mutta yksi tuttu käytti usein gingseng-tuotteita ja kehui kovasti, että piristi.
Valitettavasti en huomannut kysyä, mikä merkki oli kyseessä. Kaveri kuoli haimasyöpään pari vuotta sitten. - Anonyymi
Hyvä kokemus on ginsengistä. Söin monta vuotta Gerimax monivitamiinia, joka sisältää ginsengjuurta. Tuote hävisi sittemmin apteekeista.
- Anonyymi
ginseng kyllä piristää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569