Minulla on yksi todella hyvä ystävä (tyttö). Hän on maailman ihanin, kiltein ja suloisin olento. Olemme tunteneet jo vuosia ja olemme melkein kuin pari. Emme kuitenkaan ole puhuneet asiasta tai suudelleet tai mitään.
Opetin hänet pelaamaan ja hän innostui varsinkin Simssistä.
Nyt olen ihan sekaisin. Kun opetin häntä, hän istui sylissäni ja vasen käteni oli hänen ympärillään ja oikealla kädellä ohjasin/autoin häntä ohjaamaan hiirtä oikeaan paikkaan.
Hän oli niin pehmeä ja suloinen. Nyt olen toisella koneella. En tiedä enää mistään yhtikäs mitään. Auttakaa, minä rakastan häntä. haluan vain pökertyä hänen viereensä.
Apua, aivot sulaa
8
1080
Vastaukset
- olento..
Mikäs sitten on se ongelma?
Kiss? - sadsdasdadfgfdgfd
Ku pelaatte seuraavan kerra yhessä ni kuiskaat sen korvaa ja sanot et "tykkään susta"
- ...
Jos olette tunteneet pitkään ja olette hyviä ystäviä niin ei se edes pitäis olla vaikeaa kysyä haluasiko hän alkaa seurustelemaan sun kanssa. Tuo ystäväsi haluaisi varmasti. Sen kun vaan kysyt suoraan.
- Pelipoika.
Nyt on taas vähän selkeämpi olo. Vähän aikaa sitten tuntui kun olisi ollut huumeissa. Näin hänet silmissäni, vaikkei hän ollut edes samassa huoneessa, Ajatuksetkaan eivät kulkeneet.
Taidan laittaa hänen hahmonsa pelissä samaan rakkaudentunnustusviestin minun nimiseltä hahmolta :) En uskalla sanoa suoraan :( - ...nina94
Pelipoika. kirjoitti:
Nyt on taas vähän selkeämpi olo. Vähän aikaa sitten tuntui kun olisi ollut huumeissa. Näin hänet silmissäni, vaikkei hän ollut edes samassa huoneessa, Ajatuksetkaan eivät kulkeneet.
Taidan laittaa hänen hahmonsa pelissä samaan rakkaudentunnustusviestin minun nimiseltä hahmolta :) En uskalla sanoa suoraan :(Mä tyttönä en haluais että joku tunnustaa tunteitaan missään puhelimessa tai mesessä yms. Kerrot kasvotusten. Kuulostaa ihanalta noi jutut. Muistuttaa tosi paljon omaa ihastusta, vaikkei nyt pelaillakaan. Onnea, meet sanomaan suoraan. Kyl se sut haluu! En ite ainakaan istuis kenenkään sylissä ja antais pidellä tollai kättä ympärillä, ellen olis kiinnostunu. Meet ja suutelet sitä!
- Pelipoika.
...nina94 kirjoitti:
Mä tyttönä en haluais että joku tunnustaa tunteitaan missään puhelimessa tai mesessä yms. Kerrot kasvotusten. Kuulostaa ihanalta noi jutut. Muistuttaa tosi paljon omaa ihastusta, vaikkei nyt pelaillakaan. Onnea, meet sanomaan suoraan. Kyl se sut haluu! En ite ainakaan istuis kenenkään sylissä ja antais pidellä tollai kättä ympärillä, ellen olis kiinnostunu. Meet ja suutelet sitä!
Ajattelin katsoa vieressä kun hän saa pelissä sen viestin. Ja sitten sanon vielä suoraan.
- lllllllllllllllllllll
no voi hitsi kun söpöä
- kuiskaa..
"Ku pelaatte seuraavan kerra yhessä ni kuiskaat sen korvaa ja sanot et "tykkään susta"
Niin söpöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070