Apua, aivot sulaa

Pelipoika.

Minulla on yksi todella hyvä ystävä (tyttö). Hän on maailman ihanin, kiltein ja suloisin olento. Olemme tunteneet jo vuosia ja olemme melkein kuin pari. Emme kuitenkaan ole puhuneet asiasta tai suudelleet tai mitään.

Opetin hänet pelaamaan ja hän innostui varsinkin Simssistä.

Nyt olen ihan sekaisin. Kun opetin häntä, hän istui sylissäni ja vasen käteni oli hänen ympärillään ja oikealla kädellä ohjasin/autoin häntä ohjaamaan hiirtä oikeaan paikkaan.

Hän oli niin pehmeä ja suloinen. Nyt olen toisella koneella. En tiedä enää mistään yhtikäs mitään. Auttakaa, minä rakastan häntä. haluan vain pökertyä hänen viereensä.

8

1080

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olento..

Mikäs sitten on se ongelma?

Kiss?

• sadsdasdadfgfdgfd

Ku pelaatte seuraavan kerra yhessä ni kuiskaat sen korvaa ja sanot et "tykkään susta"

• ...

Jos olette tunteneet pitkään ja olette hyviä ystäviä niin ei se edes pitäis olla vaikeaa kysyä haluasiko hän alkaa seurustelemaan sun kanssa. Tuo ystäväsi haluaisi varmasti. Sen kun vaan kysyt suoraan.

• Pelipoika.

Nyt on taas vähän selkeämpi olo. Vähän aikaa sitten tuntui kun olisi ollut huumeissa. Näin hänet silmissäni, vaikkei hän ollut edes samassa huoneessa, Ajatuksetkaan eivät kulkeneet.

Taidan laittaa hänen hahmonsa pelissä samaan rakkaudentunnustusviestin minun nimiseltä hahmolta :) En uskalla sanoa suoraan :(

• ...nina94
        Pelipoika. kirjoitti:

Nyt on taas vähän selkeämpi olo. Vähän aikaa sitten tuntui kun olisi ollut huumeissa. Näin hänet silmissäni, vaikkei hän ollut edes samassa huoneessa, Ajatuksetkaan eivät kulkeneet.

Taidan laittaa hänen hahmonsa pelissä samaan rakkaudentunnustusviestin minun nimiseltä hahmolta :) En uskalla sanoa suoraan :(

Mä tyttönä en haluais että joku tunnustaa tunteitaan missään puhelimessa tai mesessä yms. Kerrot kasvotusten. Kuulostaa ihanalta noi jutut. Muistuttaa tosi paljon omaa ihastusta, vaikkei nyt pelaillakaan. Onnea, meet sanomaan suoraan. Kyl se sut haluu! En ite ainakaan istuis kenenkään sylissä ja antais pidellä tollai kättä ympärillä, ellen olis kiinnostunu. Meet ja suutelet sitä!

• Pelipoika.
        ...nina94 kirjoitti:

Mä tyttönä en haluais että joku tunnustaa tunteitaan missään puhelimessa tai mesessä yms. Kerrot kasvotusten. Kuulostaa ihanalta noi jutut. Muistuttaa tosi paljon omaa ihastusta, vaikkei nyt pelaillakaan. Onnea, meet sanomaan suoraan. Kyl se sut haluu! En ite ainakaan istuis kenenkään sylissä ja antais pidellä tollai kättä ympärillä, ellen olis kiinnostunu. Meet ja suutelet sitä!

Ajattelin katsoa vieressä kun hän saa pelissä sen viestin. Ja sitten sanon vielä suoraan.

• lllllllllllllllllllll

no voi hitsi kun söpöä

• kuiskaa..

"Ku pelaatte seuraavan kerra yhessä ni kuiskaat sen korvaa ja sanot et "tykkään susta"

Niin söpöä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe