Tarkoitus olisi ostaa kivoja kappaleita netistä, mutta olen kuullut että osassa niistä on suojaus että voi siirtää esim 1 koneeseen ja 1 Mp3:een ja sitten ei enää, onko näin?
Olisiko musiikkikauppoja joista voisi ostaa kopiosuojaamatonta musaa omaan käyttöön, ihan niinkuin ostaisi itseleen jonkun cd:n?
Musiikkia netistä
8
300
Vastaukset
- ....
Tossa on yks halpa mistä saa laillisesti ostettua musiikkia mp3 muodossa.
http://www.mp3fiesta.com/
Itse olen monet kerrat ladannu tuolta ja sen jälkeen kopioin mp3:seen.- Tumpelo
...on iTunes. En tosin muista, onko siellä mp3-mahdollisuutta, mutta ainakin cd-levyjä voi polttaa omaan käyttöön ilman lukumäärärajoitusta. Yhden kappaleen hinta on yleensä 0,99 e ja koko albumi 9,99 e. Joskus pitää ostaa koko albumi, mutta yleensä voi ostaa kappaleittain ja tehdä niistä poltettavan soittolistan.
- 1stMacFinn
Onhan tuo halpa paikka, mutta en oikein ostaisi tuolta venäläiseltä kaupalta mitään, koska he eivät maksa tekijöille mitään noista. Myyvät halvalla varastettuja mp3:sia.
Koska myyvät sun luottokorttis numerot, halvalla? - Anuliinukka
1stMacFinn kirjoitti:
Onhan tuo halpa paikka, mutta en oikein ostaisi tuolta venäläiseltä kaupalta mitään, koska he eivät maksa tekijöille mitään noista. Myyvät halvalla varastettuja mp3:sia.
Koska myyvät sun luottokorttis numerot, halvalla?Sieltä ei löydä kotimaisia ollenkaan.
- harwan kypsi
Anuliinukka kirjoitti:
Sieltä ei löydä kotimaisia ollenkaan.
Mä luulin että sä puhuit musiikista...
- saa vähän jokapaikasta.
Esim CDON.com myy paljon sellaista kamaa, mitä ei helpolla enään muualta saa. Tosin itellä ei ole kokemusta pakatun krääsän ostosta, mutta CD-levyjä olen ostanut tuolta todella monta ja luotettava on.
Nykyään tuolla on ilmoitus
kopio/kuuntelusuojauksista. - wareta
kuten kaikki muutkin? Se kouluttaa rosvofirmoja kivasti ja niiden on jossain vaiheessa pakko laskea hintojaan.
Warettamalla taistelet ahneita sikoja vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713