Hei!
Etsin lastenhoitotyötä kesäksi, mahdollisuus on toki aloittaa myös aikaisemminkin.
Teen myös keikkakohtaista työtä aina mahdollisuuksien mukaan. (aamuisin, päivisin iltaisin ja viikonloppuisin)
Olen 20-vuotias reipas ja ehdottoman luotettava, aidosti lasten kanssa viihtyvä nuori naisenalku Oulusta. Minulta löytyy kokemusta lastenhoidosta 5 vuoden ajalta. Hoidettavat lapset ovat olleet 6kk ylöspäin aina 10 ikävuoteen asti. Olen hoitanut myös nuorempia veljiäni pienestä pitäen. Olen vetänyt musiikkileikkikerhoa sekä kokkikerhoa hieman alle 3 vuotta sekä toiminut isosena lastenleireillä. Molemmista löytyy koulutus. Kokemusta on tullut myös TET harjoittelusta Mansikkamaan päiväkodista. Päivittäiset toimet kuten ruokailut, vaipanvaihdot,nukuttamiset, leikkihetket sekä ulkoilu sujuvat rutiinilla.
Jos vaikutan sopivalta henkilöltä, tai sinulle jäi kysymyksiä, ota ihmeessä yhteyttä!
heli 0408427115
[email protected]
luotettavaa lastenhoitoapua OULU
HeliHonkala
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786