se kevään ensimmäinen vesisade ja melkein tekisi mieli sanoa, että jeeeees...sulattaa noita lumia auriongonpaistetta nopeammin.
Millaista muuallapäin?
No niin, nyt se sitte tuli
10
549
Vastaukset
hiukka harmaata. Vielä ei satele, mutta tuuli tuntuu yltyvän. Saiskin jo tuo lumi sulaa.
- issu56
on ollut täällä koko päivän, mutta nyt tuon sateen tultua se laantui ihan kivasti.
No todellakin sais sulaa, että pääsisi taas niihin töihin, jotka jatkuu syksyyn... issu56 kirjoitti:
on ollut täällä koko päivän, mutta nyt tuon sateen tultua se laantui ihan kivasti.
No todellakin sais sulaa, että pääsisi taas niihin töihin, jotka jatkuu syksyyn...taitaa riittää siinä hauskaa harrastamista yli puolen vuotta. Mä kattelin vaan pajukko vähän kaatosilmällä. ja noita ikivanhoja marjapuskia aion tänä vuonna suojella noilta pahuksen rastailta. Viime vuonna ihan riittävästi kenkutti, kun ehtivät juoda kaikki mun mehut :)
- issu56
hinski kirjoitti:
taitaa riittää siinä hauskaa harrastamista yli puolen vuotta. Mä kattelin vaan pajukko vähän kaatosilmällä. ja noita ikivanhoja marjapuskia aion tänä vuonna suojella noilta pahuksen rastailta. Viime vuonna ihan riittävästi kenkutti, kun ehtivät juoda kaikki mun mehut :)
marjapuskia pakotin nuorentumaan syksyllä aika radikaalilla kädellä, nähtäväksi jää miten onnistuin siinä, vai knääkähtikö ne jäljelle jääneet raipat.
Intohimo se on puutarhakin ja varsin ihan sellainen, eikä ole keneltäkään muulta pois. issu56 kirjoitti:
marjapuskia pakotin nuorentumaan syksyllä aika radikaalilla kädellä, nähtäväksi jää miten onnistuin siinä, vai knääkähtikö ne jäljelle jääneet raipat.
Intohimo se on puutarhakin ja varsin ihan sellainen, eikä ole keneltäkään muulta pois.tuolla tekniikalla listimään mun karviaiset :( Mutta nuo viinimarjat sen kun rehottaa kahta komiammin :)
- issu56
hinski kirjoitti:
tuolla tekniikalla listimään mun karviaiset :( Mutta nuo viinimarjat sen kun rehottaa kahta komiammin :)
on sitkeyden perikuva, joten miten ihmeessä onnistuit listimään?
issu56 kirjoitti:
on sitkeyden perikuva, joten miten ihmeessä onnistuit listimään?
mutta olen aina sanonut, ettei mulla ole viherpeukalon vikaa :)
- v.Kukkis:))))
hinski kirjoitti:
mutta olen aina sanonut, ettei mulla ole viherpeukalon vikaa :)
on sul ainaskii jauhopeukalon vikaa.
- v.Kukkis:))))))
hinski kirjoitti:
olevani ihan perinteinen poro...
myös poro,ainakin sillo,kun meneen Tallinnaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872