No huh huh, kyllä kyyti tulee olemaan huisaa asuntojen hinnoissa ihan niin kuin automarkkinoilla. Satamat ovat täynnä eikä tavara liiku. Ja niin näyttää olevan asuntokaupoissakin. Jos marginaalit nousevat ei ostajia ilmaannu ja ylisuuri hinnoittelu jää myyjän märäksi päiväuneksi. Joten ainoa järkipelillä toimiva menetelmä on laskea asuntojen hintoja realitasolle - rohkea miinustus johtaa kaupoille, ja joka nyt myydä haluaa on ainoa keino laittaa punainen hintalappu asunnon kylkeen (ale-rea) = 33 % alle pyyntihinnan. Vain tämä menetelmä johtaa pankissa kaupan vahvistajan läsnäoloon. Joten toimikaa myyjät järkevästi jos edes omat haluatte. Ja samallahan se mielenrauhakin säilyy ja avioliitossakin pesää jaetaan taas uusin innoin. Toimikaa myyjät nyt: ALE = REA -33 % alle ovh ja avain vaihtaa omistajaa!
Nyt saunaan, hetivalmis kun on isännälle aina valmis.
Tuhnuilla sittenkikn pyyhkii
7
341
Vastaukset
- OmaKotiParempiIhminen
Valitse tuhnu oma nimimerkki! Sinä et ole parempi ihminen, kun sinulla ei ole omaa kotia!
Miten olisi VuokraLurkkiKuonienPohjasakka? Saa käyttää vapaasti!- OmaKotiParempiIhminen
Miten julkeat nimitellä toista kirjoittajaa "tuhnuttelijaksi" palstalla - - asuntojen hinnat laskevat. Eikö täällä pidä vallita harmoninen rauha, jossa keskustelu käy asuntojen hintojen tasapainon saavuttamiseksi. Rauhaa OmaKotiParempihminen - olen kaksonen ja sinä olet se toinen. Ihanaa, eikös ?
- IlmanLainaaParempiMieli
OmaKotiParempiIhminen kirjoitti:
Miten julkeat nimitellä toista kirjoittajaa "tuhnuttelijaksi" palstalla - - asuntojen hinnat laskevat. Eikö täällä pidä vallita harmoninen rauha, jossa keskustelu käy asuntojen hintojen tasapainon saavuttamiseksi. Rauhaa OmaKotiParempihminen - olen kaksonen ja sinä olet se toinen. Ihanaa, eikös ?
kun on kunnolla käteistä, kaikenlaista saa halvalla, osakkeita, autoja, asuntoja jne. mihin nyt rahansa haluaa laittaa.
Ihan vielä ei ole se hetki, mutta varsin pian tällä menolla. Osakkeiden ja auton kanssa olen odottavalla kannalla, ehkäpä jo tässä kevään aikana, jos tilanne näyttää sopivalta.
Asunnon kanssa täytyy vielä vuosi pari odotella, mutta eipä hätää, kun vanha suuri asunto tuli myytyä kuplan hehkeimpään aikaan, ostaja ei edes tinkinyt. Taisi kovasti haluta sen asunnon, vaikka pyynti oli todella suolainen ;)
Kyllä elämä on mukavaa!
- ei.
onkos jäänyt murrosikä päälle,
älä vain suunnittele asunto tai autokauppoja,- kirjoittaisi noin
ei ne ymmärrä aikuisten elämästä vielä paljoakaan, kirjoittelevat ihan niin kuin sinä, murrosikäinen.
- Murrosikäinen
Sinä taidat olla vähän tyhmä kun rupeat arvostelemaan tällä palstalla ihmisiä. Miksi ? Asuntoasioihin voit sen sijaan ottaa kantaa tai lueskele vain näitä mutta älä mollaa ihmisiä.
Sitä varten on ihan omat osastot. - pian eläkkeellä.
Murrosikäinen kirjoitti:
Sinä taidat olla vähän tyhmä kun rupeat arvostelemaan tällä palstalla ihmisiä. Miksi ? Asuntoasioihin voit sen sijaan ottaa kantaa tai lueskele vain näitä mutta älä mollaa ihmisiä.
Sitä varten on ihan omat osastot."Miksi ? "
minusta aloitus ei ollut asiallinen, tuollaisia ole hyvä kirjoittaa, alkaa jopa itse uskomaan eikä siitä hyvää seura.
Kaikkiala on vaaroja, tulee pelihimoisia, huumeen orjia, "satu-setiä", kaikkia em. elämäntapoja kannattaa varoa, niillä ei ole peruutusvaihdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219