Miksi en liity TOSiin

eräs henkilö

TOS ei opasta itsearvostukseen vaan kumartamaan korkeammalla arvolla olevia IHMISIÄ, minä palvelen vain yhtä HERRAa. Hail SET!

11

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhahhhei

      olette kaikki hiukan hassuja.

      • Annas Kun Arvaan

        Arvaus: et ole Huhhahhei vaan huono kopio

        Suositus: voisit silti painua idolisi tavoin todistamaan kerta toisensa jälkeen hihhulifoorumeille että paska todellakin haisee pahalta ihan kuin se olisi jokin uutinen kenellekään joka ei elä pyhä pyykkipoika nenässään. Hurahtaneita säälittävämpiä ovat ainoastaan tyypit, joiden ainoa oma juttu on kyttäillä toisten hurahtamisia.


    • Annas Kun Arvaan

      Olet ollut yhteydessä TS:n suuntaan, mutta yhteistä säveltä ei löytynyt koska olet kilari jauhopää ja päätit sitten ryhtyä oikeammaksi setiläiseksi kuin setiläiset.

      Koskahan te touhot oppisitte että TS ei ole kaikkia "jostain synkistä jutuista jee" kiinnostuneita varten vaikka se organisoituneena ja omalla sarallaan varmaan toimivana juttuna saattaa teitä houkuttaakin.

      Sinä päivänä kun Varjonen tms. kolkuttaa teidän ovelle ja kyselee pääsisikö sisään kuulemaan lisää teidän ajatuksista voitte alkaa esittämään omia vaatimuksianne siitä miten asiat hoidetaan mutta jos itse tuppaatte muiden torppaan niin kannattaa varautua pelaamaan heidän säännöillään.

    • infernal lord of dorkness

      KUNJOITAN!

      • "KUNJOITAN" :D

        Juuri näin! :D

        Santtuhan se siellä taas on tilittänyt kurjuuttaan. Voi voi.


    • ........

      olet edelleen perseestä.

    • taas hylkäys?

      Olisiko taas aika perustaa oma runkkauskerho jonkun alaikäisen kanssa ja kokeilla olisiko ToS tällä kertaa kiinnostunut liittymään sen osaksi?

    • eräs henkilö

      Tiedoksi että tiedän kenestä puhutte mutta en ole variksenhenki. Olen perehtynyt setiläisyyteen mutta päätän olla liittymättä TOSiin.

      • Selityksen merkit

        Ha ha!

        "Päätän olla" :D - eli sinua ei ole päästetty sisään. Muuten et tulisi tänne tilittämään katkeruuttasi ja kuvitelmiasi "setiläisyyteen perehtyneisyydestä". Jos sinut olisi hyväksytty jäseneksi, et tietenkään tulisi kertomaan siitä TÄNNE, keskustelun kaatopaikalle. Mutta itke vain virtuaalisesti, dum ass.


      • ihmeen puolustuspuhe?

        Vaikuttaa kyllä siltä, että SINUA EI SINNE PÄÄSTETTY.

        Mitä järkeä olisi tulla TÄNNE tosiaan tekemään tiliä, jos jotenkin itse olisit tullut siihen tulokseen, ettet hae jäsenyyttä (jos sellaista olet harkinnut). EI SINNE KENENKÄÄN OLE PAKKO HAKEA, taneli! Ihan kuin puolustelisit jotain, mikä suurimman osan mielestä olisi jotenkin erikoista. Aika moni muukin täällä käynyt ei ole hakenut jäsenyyttä, mitkä sitten ovatkaan olleet itse kunkin syyt. Joillekin ToS on hyvä paikka, joillekin joku muu. Tuo sinun rutinasi on selvästi vain katkeruutta, kun et päässyt jäseneksi vaikka olisit halunnut.

        Kerroppa saman tien, miksi olet päättänyt olla hakematta jäsenyyttä O.T.O.:oon, Church of Sataniin, Teosofien riveihin, tai paikalliseen keilakerhoon?


    • Kyllä lähtee

      Siis tuota noin, mitä järkeä tässä sinun horinassa on:

      "TOS ei opasta itsearvostukseen vaan kumartamaan korkeammalla arvolla olevia IHMISIÄ, minä palvelen vain yhtä HERRAa. Hail SET!"

      Ahaa :D

      Siis se on mainiota itsearvostusta kun palvelet jotain "herraa" (ihan sama mikä sen nimi on)?

      Sulla on kuule pahasti pasmat sekaisin. Vaihda se herrasi nimi Jehovaan, niin jo alkaa sulle homma toimia. Saat ymmärrystä muilta ja pääset viimein Santtu jäseneksi samanhenkisten ryhmään ja sitä rataa.

      Helluntaikirkossa vois olla just sulle sopivaa menoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe