Tota.. joo..

*epätoivoinen*

Hieman nolo juttu mutta..
Oon 15wee jätkä on sellaset alle 1cm karvotukset.. Eikä oo kullikaa kasvanu mihkää :(
Mitä mun pitäis tehdä..
Tekis mieli mennä muijjan kaa panolle.. Muttakun en kehtaa.. Johan se nauraa mulle. Ja kertois taatusti kaikille mun luokkalaisille/koko koululle... Pliis jeesatkaa..

15

7959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persikka

      ...se sellainen muija on johon ei voi senkään vertaa luottaa?!!

      • *epätoivonen*

        Mut siis.. Emmä tiiä.. Mut oikeesti kelaa ny.. Mä meen senkaa sänkyy ja se näkee mun kullin.. Ni johan se vaan tirskahtaa nauruun ;(


      • persikka
        *epätoivonen* kirjoitti:

        Mut siis.. Emmä tiiä.. Mut oikeesti kelaa ny.. Mä meen senkaa sänkyy ja se näkee mun kullin.. Ni johan se vaan tirskahtaa nauruun ;(

        en teidä onko sulla oikeesti ongelma mutta usein pojat hössää ihan turhasta...

        No testaa mä voin kertoa että keskimäärin penis on seisoikissa 13 cm....huomioi että se on vaan keskimäärin...

        No onko paljonkin pienempi?!


      • *epätoivonen*
        persikka kirjoitti:

        en teidä onko sulla oikeesti ongelma mutta usein pojat hössää ihan turhasta...

        No testaa mä voin kertoa että keskimäärin penis on seisoikissa 13 cm....huomioi että se on vaan keskimäärin...

        No onko paljonkin pienempi?!

        8cm :(:(:( Ei sillä paljon tökitä eikä hurrata :(


      • surraan yhdessä
        *epätoivonen* kirjoitti:

        8cm :(:(:( Ei sillä paljon tökitä eikä hurrata :(

        mä täytän tammikuus 15 ja mullakaa ei oo alkanu edes siemensyöksyt :( Munan pituus sama. Runkkaaminenkaa ei tahdo auttaa tähän kiimaan ja enpä oo itekkää pitkä... oikeestaa on tosi lyhyt 152cm :( Mutta täytyy vaan odottaa.


      • *epätoivoinen*
        surraan yhdessä kirjoitti:

        mä täytän tammikuus 15 ja mullakaa ei oo alkanu edes siemensyöksyt :( Munan pituus sama. Runkkaaminenkaa ei tahdo auttaa tähän kiimaan ja enpä oo itekkää pitkä... oikeestaa on tosi lyhyt 152cm :( Mutta täytyy vaan odottaa.

        No eipähän oo munkaa siemensyöksyt alkanu :(


      • *epätoivoinen*
        *epätoivoinen* kirjoitti:

        No eipähän oo munkaa siemensyöksyt alkanu :(

        Mut en mäkää oo pitkä 156cm Mut vittu.. Tuntuu ankeelt runkata ku ei tuu nesteit ulos :(:(:(
        Ja sít viel kaiken lisäks jollai kahel sormel :/


      • kiiwi
        *epätoivonen* kirjoitti:

        8cm :(:(:( Ei sillä paljon tökitä eikä hurrata :(

        seksi on paljon muutakin kuin sitä tökkimistä.
        mun kokemuksen mukaan ns. "pieni vehkeisimmät" kavereit on parhaita rakastajia.... miksikö??? ovat käsittäneet, että naisen tyydyttämiseen tarvitaan muutakin kuin muna..... ;)
        ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kannattaisi odottaa vielä..... kyllä sitä ehtii vanhempanakin.... =)


      • Juippi
        *epätoivoinen* kirjoitti:

        Mut en mäkää oo pitkä 156cm Mut vittu.. Tuntuu ankeelt runkata ku ei tuu nesteit ulos :(:(:(
        Ja sít viel kaiken lisäks jollai kahel sormel :/

        Ei ne siemensyöksyt mullakaa alkanu ennen ku joskus 16-17 vuotiaana. Kyrpäki kasvo vielä 18 vuotiaana.


    • Jussi

      rauhassa ja kasva aikuiseksi.

    • äIJÄ90

      Siis ei millään pahal mut oon kolmetoist ja mul on seisokis 12cm ja karvatkin isommatku sul...
      Anna muijas mulle niin mä tyydytän sen tarpeet...

      • tonttu

        Siinä meille Mies isolla ämmällä!! Äijä taitaakin olla aikamoinen panomies=)

        Provo tai ei, niin kiitos päivän nauruista... buahhahaa=)=)


      • taavi-tonttu

        jaa että pano mies?? ja ikää on vasta 13.. ei hyvin mee.. jos muija oikeen välittää nii se ei sitä kokoa kato.. kyllä tunteet sen voittaa!! mut miks joku jätkä antais oman muijansa jollekkin joka luulee itsestään liikoja???


      • titta
        taavi-tonttu kirjoitti:

        jaa että pano mies?? ja ikää on vasta 13.. ei hyvin mee.. jos muija oikeen välittää nii se ei sitä kokoa kato.. kyllä tunteet sen voittaa!! mut miks joku jätkä antais oman muijansa jollekkin joka luulee itsestään liikoja???

        Oon 13 muija ja oon kerran harrastanu seksii! Tää jätkä jolla kävi onni oli mua 2 vuatta nuarempi eikä sillä ollu mitää karseet metrin lenkkii. Mua vitut haittaa minkä kokonen tai pitunen..Jos se sun muijas alkaa nauraa nii vittu tuki sen suulas suu jollai! vaikka kyrvälläs nii kyllä se siittä asettuu ;)


      • säälittävää
        titta kirjoitti:

        Oon 13 muija ja oon kerran harrastanu seksii! Tää jätkä jolla kävi onni oli mua 2 vuatta nuarempi eikä sillä ollu mitää karseet metrin lenkkii. Mua vitut haittaa minkä kokonen tai pitunen..Jos se sun muijas alkaa nauraa nii vittu tuki sen suulas suu jollai! vaikka kyrvälläs nii kyllä se siittä asettuu ;)

        oon 13 ja mua on pannu 11v. jätkä, ei helvetti...Onkohan toinu aivan järkevää...kannattasko kasvaa ensin, niin henkisesti kuin fyysisestikkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe