Joo tota oon dwarf rogue wowis ja lvl on kasi. nii et mul olis esim se bastard sword repus mut miten saan sen käyttöön. ku jos yritän niin se sanoo et "you dont have reguired profiency for that item" nii et mitä se meinaa pitäskö mun vaa lisää kasvattaa lvlii vai treenata jotenki?? siis sama ongelma on pyssyis ja haarniskoiset jos joku vois auttaa??
Apua aloittelijalle
3
401
Vastaukset
- Samuli93
Sanakirjalla tuosta selviää, sinulla ei ole oikeuksia kyseisen aseen kyttöön.
- no life
nii että kyllähän se oli arvattavissa ja olisihan voinu lukea sanakirjasta mutta ei se olisi kertonut miten saan oikeuksia et voisitko sen kertoa???
no life kirjoitti:
nii että kyllähän se oli arvattavissa ja olisihan voinu lukea sanakirjasta mutta ei se olisi kertonut miten saan oikeuksia et voisitko sen kertoa???
Rogue voi käyttää:
Leather ja cloth armoria, cloth on täysin turha joten jätä ne taikojille.
Aseina: Fist, Dagger, 1h Mace, 1h Sword, Bow, Thrown, Crossbow, Gun, puhu kaupungin weaponmasterille lisäinfoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805