Suomalaisista lehdistä vain 7 päivää lehdessä on sivumennen mainittu, että Elisabeth yritti karata isältään ammattikouluaikoina useasti. Viranomaiset pakottivat hänet takaisin "hyvän isän hellään huomaan". Toimiiko Suomen viranomaiset myös näin?
Fritzlin tytär yritti karata useasti!
6
373
Vastaukset
- nyt kuitenkin
että jokin vakavasti otettava media julkaisee asiasta tietoa.
Seiska ja muut roskalehdet kuten Katso, OHO, IL ja IS eivät hyvällä tahdollakaan edusta mitenkään luotettavaa uutisointia. - rrr
kun isä oli käyttänyt tytärtään seksuaalisesti hyväksi jo vuosia
- Ex- miehen ja poliisin vain...
Omat lapsen karkasivat monta kertaa isältään ja aina heidät palautettiin isälleen. Kukaan ei pohtinut miksi he karkailivat ja karkureissulta heidät vain palautetiin ilman "kuullusteluja"!!! Menetin huoltajuuden, koska kuulema manipuloin lapsia isää vastaan. Nyt ex:ni estää minua tapaamasta lapsiani ja sossu vaan "noudattaa oikeuden päätöstä".
- se sossu
muuta voi kuin noudattaa oikeuden päätöstä?
- tyrmistynyt!!!
se sossu kirjoitti:
muuta voi kuin noudattaa oikeuden päätöstä?
Luulisi sossun edes kuulevan lasta ja kysyvän miksi hän karkaa. Sossut myös kertovat lapselle, että kaikki mitä hän kertoo meneen vanhemmille tiedoksi ja joka tapauksessa kertoo hän mitä hyvänsä hänet palautetaan vanhemmille. Kun tämä kerrotaan ensin, onko ihme, ettei lapsella ole mitään halua kertoa seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Varsinkaa herkän nuoren, jolla ei ole välttämättä edes sanoja kokemilleen julmuuksille.
- Lastensuojeluun uskonsa men...
Itökeskuksen lastensuojelun lehdissäkin esiintynyt sosiaalityöntekijä Elina Kauhanen sanoin minulle, että lapsen lukitseminne yksinään "kotiin" poliisilukon taa on normaalia. Hän myös sanoi, että mikäli lapset yrittävät karata on normaalia, että isä hankkii kämppänsä kaikkiin välioviin ja keittiön oveenkin lukot, etteivät lapset karkaa tai ota veistä hänen nukkuessaan. Kyse on kuitenkin normaaleista ja ainakin ennen terveistä lapsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666