Ja taas Vuosikokoukset .
Hauska nähdä mihin isännöitsijät pysäköivät kulkuneuvonsa kun tulevat yhtiökokoukseen, taloyhtiön pihassa on pysäköinti ankarasti kielletty , niin osakkaaltakin kuin Omaishoitajilta, joka hoitavat vanhoja omaisiaan, niin miksei Isännältäkin, joka on olevinaan “terve”, eikä sairastu koskaan, mitä en todellakaan toivo, samaa lääkettä kaikille.
Kiitos
elämme
12
637
Vastaukset
- täällä,
Meillä on vähän samanlaista onkelmaa,kodinhoitaja ja joku toinenkin ns.parempi ihminen/osakkaan omainen saa pysäköidä pihassa(autot eivät ole kenenkään tiellä) mutta muut eivät saa,heille tulee armotta sakottaja(50€)paikalle, kuinka tämmösessä tilanteessa voisi menetellä, että saataisiin samat oikeudet Kaikille.....ISA?
- nimimerkki
Isännöitsijät ovat täysiä MULKKUJA(luulevat tosin muuta), tunnen näitä tarpeeksi monta, roskapöntöstä ovat löytäneet paskaset paperinsa, kaikki ovat aivan tumpeloita, joista ei ole muuhun työhön.
- äöläödd
Kukaan ei koskaan eikä missään pysty takaamaan sitä, että kaikki väärinpysäköijät saisivat parkkisakon. Valitettavasti.
- .................
nimimerkki kirjoitti:
Isännöitsijät ovat täysiä MULKKUJA(luulevat tosin muuta), tunnen näitä tarpeeksi monta, roskapöntöstä ovat löytäneet paskaset paperinsa, kaikki ovat aivan tumpeloita, joista ei ole muuhun työhön.
Susta ei taida olla mihinkään ammattiin,olet niitä ihmisiä jotka luulevat että kaikki ongelmat ratkeavat sormia napsauttamalla.Minäkin tunnen monia isännöitsijöitä työni kautta kun itse olen kiinteistönhoitaja ja mun käsityksen mukaan isännöitsijät ovat yleisesti ammattitaitoista porukkaa toki poikkeuksiakin löytyy mutta näinhän on joka ammatissa.Moni asia olisi varmasti paremmin jos ihmiset ajattelisivat myös hieman muita ihmisiä ennen kuin valittavat monesti täysin turhista asioista,ja nykyihmiset ovat monet todella uusavuttomia elikkä kaikki pitäisi olla valmiiksi tehty kun itse ei osata tehdä monia joka päiväisiä juttuja jotka ennen oli aivan itsestään selvää että ne tehdään itse eikä aina tarvitse valittaa että miksi on tuokin juttu tekemättä.Kaikkia asioita ei ehdi vaan tekemään aivan heti kun ei vaan voi olla monessa paikassa samaan aikaan.
- Kokouksessa istuja
................. kirjoitti:
Susta ei taida olla mihinkään ammattiin,olet niitä ihmisiä jotka luulevat että kaikki ongelmat ratkeavat sormia napsauttamalla.Minäkin tunnen monia isännöitsijöitä työni kautta kun itse olen kiinteistönhoitaja ja mun käsityksen mukaan isännöitsijät ovat yleisesti ammattitaitoista porukkaa toki poikkeuksiakin löytyy mutta näinhän on joka ammatissa.Moni asia olisi varmasti paremmin jos ihmiset ajattelisivat myös hieman muita ihmisiä ennen kuin valittavat monesti täysin turhista asioista,ja nykyihmiset ovat monet todella uusavuttomia elikkä kaikki pitäisi olla valmiiksi tehty kun itse ei osata tehdä monia joka päiväisiä juttuja jotka ennen oli aivan itsestään selvää että ne tehdään itse eikä aina tarvitse valittaa että miksi on tuokin juttu tekemättä.Kaikkia asioita ei ehdi vaan tekemään aivan heti kun ei vaan voi olla monessa paikassa samaan aikaan.
Kuinka monessa yhtiökokouksessa ? kyllä tuo on täyttä faktaa että isännöitsijät parkkeeraavat tullessaan kokouksiin, varmasti autonsa sen portaikon eteen mistä lyhin matka kokous paikalle.
Itsekkin olen luullut näitä isännöitsijöistä kertovia juttuja lähinnä provoiksi nyt olen itse joutunut yhtiökokouksissa käymään asioiden pimeä puoli on kirkastunut. - vähän noinkin
................. kirjoitti:
Mutta kuules Henriksson, ei sekään ole kivaa kun ajat autolla parikymmentä kilometriä hoitaaksesi syöpäsairasta vanhustasi, (heillä aika on kuitenkin vähissä)ja sitten et voikkaan pysäköidä autoasi taloyhtiön pihaan puoleksi tunniksi että laittaisit lääkkeet ja veisit roskapussin, niin jo On "rässihousu" laittamassa lappua auton ikkunaan, voi helvetti sentään noita ns. uskovaisia.
- täälki
on meil mulkkuja tääl Kouvolassaki, ei yhtään kummempii oo,ovat tosin olevinaan jotain,leiväst tekevät paskaa kuin muutkin, mutta sanovat että tähän ei sit köyhät pysäköi, mut Isännöitsijät ovat olevinaan, mut suoraan sanottunat He ovat täysiä kusipäitä. piste
- jdkjdekjjke
Toivottavasti elämäsi sujuu hyvin huolimatta aivan selkeästä kirjoitustaidottomuudesta.
Miksi muuten kirjoitat sanan "isännöitsijä" isolla kirjaimella?
Sehän kielii suuresta kunnioituksesta!
- Just234567
Kyllä sulla on huolet... Taidat olla juuri niitä kaikkien osakkaiden rakastamia unelma naapureita.
- sattunna
Älä vähättele, joillakin ihmisillä on todellinen hätä,,isännöitsijät ovat asia erikseen,heitä kaikkia ei voi sanoa edes ihmisiksi.
- piikkiin isännöitsijä
etsii autopaikkaa? Mittari raksuttaa koko ajan joten kannattaako maksaa siitä että isännöitsijä tulee puoli tuntia ennen etsimään parkkipaikkaa?
Yhtiökokouksia on 1-2 vuodessa joten kenen maailma tähän hajoaa?- säännöt kaikille
Jos sama herra sanoo että pihaan ei saa pysäköidä, niin sinne ei pysäköidä, luulisi sen koskevan myöskin häntä itseäänkin, kävelkööt kokoukseen vaikka Jumalan selän takaa, vaikka vain sen yhdenkin kerran vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774