Näin kaupassa kuhertelevan lesboparin. Hävettää myöntää, että vaivauduin. Olen transmies, jolla on tavallaan lesbotausta. Homoparin näkeminen ei oo koskaan aiheuttanut samaa tunnetta. Ehkä siinä on jotain, että se on liian läheinen asia. Mähän häpesin nuorena lesbouttani (vaikken sit lesbo ollutkaan).
Näin
5
533
Vastaukset
- aina näkeväni
Mä toivoin nuorena, et olisin nähnyt lesboja. Et olis ollut edes joskus jotain muuta ku pelkkiä heteroja. Mut ei koskaan. Tai homoja oli, mut ei ikinä lesboja. Sitä oli henkisesti tosi yksin. Kiroon joskus sitä, et kyllä niitä lesboja nyt olis näkyvillä, ku mä en enää oo...
- johanna555
Eipä monta kertaa ole lesbo tai homoja tullut vastaan vaikka toivoisin että tulisi.
Aika yksinäinen olo on aika välillä, semmoinen että tuntuu kuin olisi "the only gay in the village".
En tosin pidä juhlimisestä tai juomisesta joten mitkään DTMmät ei kiinnosta, joten on se vähän oma valintani että en ole oikein tavannut ketään... tuntuu että netissä vaan tapaa muita samanlaisia. - kumma, kuinka
johanna555 kirjoitti:
Eipä monta kertaa ole lesbo tai homoja tullut vastaan vaikka toivoisin että tulisi.
Aika yksinäinen olo on aika välillä, semmoinen että tuntuu kuin olisi "the only gay in the village".
En tosin pidä juhlimisestä tai juomisesta joten mitkään DTMmät ei kiinnosta, joten on se vähän oma valintani että en ole oikein tavannut ketään... tuntuu että netissä vaan tapaa muita samanlaisia.kadulla ja koulussa ja työpaikalla on vaan heteroja cisihmisiä, mutta sitten netissä on vaikka millasia... Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan.
Ettei kuhertelu nyt ole milloinkaan erityisen hyvällä katsottua. Se koetaan hyvin intiiminä asiana.
Mutta tiedän mistä puhut. Viime joulukuussa Teneriffalla kävelimme tuttuun tapaan käsi kädessä rantakadulla ja saimme huuteluja "are you friends" tai muuten katsottiin kieroon. Kuitenkin olemme jo kohta 13 vuotta avioliitossa ollut pariskunta, jolla on lapsi. Itse asiassa pariskuntana meitä ei tuijoteta niin paljon kuin silloin kun olemme liikkeellä perheenä.- Heviluuseri
En ole varma mutta aikoinaan näin omituisen naisen. Joku perveo se kai oli, mutta kun se oli pukeutunut naistenvaatteisiin. En ollut uskoa silmiäni. Mutta myöhemmin asiaa selvittäessäni kävi ilmi että kysymykssessä oli todellakin naisihminen. Eikä myöhemminkään ole tullut selville, se selitystä kyseiselle käytökselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025