Kertokaapa rakkaat palstalaiset, mikä siinä on, että joka juuttaan kerta kun käyn jossain viihteellä, niin aina löydän miehen, joka kertoo olevansa tosimielessä etsimässä elämänkumppania, hänellä on omakotitalo odottamassa emäntää ja tietysti mökki ja mersu. Avioliittoa aletaan ehdottaa jo ekana iltana, vaikkei oo toivoakaan vällyjeni väliin pääsemisestä. Onko tää vaan nykyajan tapa vai keräänkö kaikki epätoivoisimmat peräkammarinpojat, jotka on joskus näillä puheilla saaneet, ihailijoikseni?
Omakotitalo, mökki ja mersu
10
592
Vastaukset
- kaisa-tiina
ookko ihan varma et ei tuohon kuvioon kuulu muija ja mukulat. yleensähän jos vain on suhteeliseenkaan älykäs ja hyvän näköinen kimuli niin laidasta laitaan näitä on tarjolla.mut ja mut yleensä he ovat muuta kuin niitä sinun tapaamiasi peräkammarinpoikia. ainakin noilla ritereillä. mut olekkos ajatellut et et vain ite heille itteäs tyrkytä?heiän mukaan meitin ei tarvihe lähteä.
- toisen luo.
Voi kuule, sun täytyy ihan itse todentaa se asia.
Kyllä ne talot ja mersut voivat totta hyvinkin olla. Se onkin eri asia, mikä sinua kiinnostaa, mammona ja omaisuus vai odotatko yhä sitä suurta rakkautta, joka tuskin toteutuu muualla kuin haaveissasi?
Aika on nykyään niin hektinen, että kaiken pitäisi tapahtua äkkiä, jopa naimisiinmenonkin.
Jos ei pysy menossa mukana, saa olla yksin ja siitä voi syyttää vain itseään :) - varaton ja
velkainen ei varmaan naisille kelpaa.
Kun olin nuori jotkut kaverit kuulemma oli teettäneet käyntikortin jossa ammattina diplomi-insinööri. Ei kai tällaisia konsteja käytettäisi jos ei ne tehoaisi. Mitä se kertoo naisista? - ===---___.
No kun selkokielellä ei näköjään saa sanoa:
Parinmuodostuksessa kaikki keinot ovat sallittuja :))))))
=DW= - mitäkä mies
en ole koskaan vielä puhunut kenellekkään talosta,mökistä,ja mersua ei edes ole...hmmmm...olet törmännyt materialisteihin:))vaikka ihan samahan se on vaikka olis meset,mökit,talot,niin kuskiksi olisit varmaan joutunukin,onnea uusiin koettelemuksiin!!!
- mitäkä mies
on kyllä aikas hulluja mers-edes miehiä jos haluavat mennä uudelleen naimisiin,minä en tässä elämässä koskaan,ikinä menisi uudelleen avioon. oli pakko lisätä kun luin noi muut kommentit. talo,mökki,kulkuneuvo,yhdistelmästä päätellen he ovat olleet jo kerran tai useammin parisuhteessa...päätä seinään ja silleen.öh tietenkin minunkin mieli muuttuisi jos oikein namupala sattuisi kohdalle,ja tietty hankkisin vaikka eliitti-autonkin, osamksulla sitten:)
- vodko
Mielestäni tyhmyyden ylistys mikäli nuo luettelee ensimmäisenä iltana;)
- Keski-ikäinen nainen
Totta vie, tyhmältä kuulostaa, että mies elvistelee omaisuudellaan. Voihan se johonkin nuoreen tehota, mutta eikös tässä kultaisessa keski-iässä jokainen ole jo jotakin itsekin kasaan saanut, ettei moiseen halpaan mene. On vaan sattunut kohdalle enemmän kuin 1 tai 2 kertaa. Ja jos on yhdestä riippakivestä päässyt, niin ei kai sitä uutta ota, joten avioliittoehdotuksetkin on aika heikkoja iskuyrityksiä. Toisaalta, niinkuin joku tässä ketjussa mainitsikin, kaikki keinot on sallittuja, kun haluaa. Vanha totuushan on, että pi..u hallitsee maailmaa.
- Jermuxi tms.
sinne "Maajussille morsian" sarjan kuvauspaikalle...
- pitterman
Nuo kaikki, enkä varmasti asiasta mainitse etukäteen. Siitähän vain olettaisi, että nainen juoksee rahan perässä.
Terveisin,
Nykyisin vain viikonloppuisä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m523807Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163665Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813267Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363039Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582528- 502415
- 1032265
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142059Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182049