ARVOSTELKAA

SPART

8

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkajumala123

      osa kuvista pahastti ylivalottuneita, mutta tuo mynämäen kirkko on kyllä varsin hieno kuva

      • fotowoman

        täällä, osa ylivalotettuja. Muutama hienokin kuva löytyy, kuten salama ja Mietoisten kirkko on aavemainen, vaikka onkin vähän liian sinertävä. Mynämäen kirkko on myös ok, kuten öinen hanhikuva. Kettu jäällä on kiva, mutta lisää millejä olisin kaivannut :) Jatka samaan malliin.


    • erinomaisia

      olivat hanhet 1 ja kasvihuone 1.

    • Immelmanni

      Jäi epäselväksi kumpaa piti arvostella, kuvankäsittelyä vaiko itse kuvausta... Joka tapauksessa, ei pöllömpiä.

    • hohhoijaa taas...

      Ainakin noissa koirakuvissa on tarkennus päin persettä, kuten myös sommittelu. Peukaloa ja muuta ylimääräistä näkyy kuvissa. Haukotutti enemmän kuin tuota koiraa kun nopeasti vilkaisin. Menee samaan kategoriaan kaikkien tuntemattomien serkunkumminkaimojen ristiäiskuvien kans: erittäin tylsiä.

      • minusta

        todella upeita: äijänkoski, thunderdome, hanhet 1 ja 3, maskun riviera, aallot lainehtii. Taivaat myös hienoja ja oksa 1. Koirakuvat OK, ei oikein kekseliäitä kuvia jos nyt noin sanoisi. Maisemakuvat valttisi!


    • Liikaa photaria. Jos tahtoo kunnon kuvia niin tekee ne jo kuvausvaiheessa eikä photoshopilla... Tekee kuvista luonnottomia. Muuten ihan hyvää settiä. Ja tietty tuo photarin käyttäminenkin on makuasia, kuka tykkää, kuka ei.

    • noista

      kuvista muokataan tuollaisia kuten esim. lapinnoita ja lapinvelho?
      Tai ne fismongerit?

      Kuvankäsittely ohjelma löytyy Corel Paint shop pro 2
      My house on myös mielenkiintoinen.

      Vastauksia kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe