Perhanan LG

Nakertaa

Elikkä ostin tuossa eilen LG W2452T-PF 24" LCD-näytön Verkkokauppa.comista ja olen suhteellisen pettynyt.

Ensinnäkin ruudun keskellä on vihreä kuollut pikseli. Lg ei kuitenkaan vaihda sen perusteella takuuseen. Pitää olla NELJÄ kuollutta pikseliä.

Toiseksi näytön jalka on vänkyrä ja koko näyttö on vinossa vasemmalle. Tänään viedään takuuseen ja toivottavasti jalan perusteella saa vaihdettua uuteen.

EI ole kiva jos joutuu katsomaan ruutua joka on vino, ja jonka keskellä on vihreä pikseli. Tuntuu kuin olisi mennyt 315€ hukkaan

7

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostankin moiset

"oikean" tietokonekaupan hyllyltä.
      Jossa voin itse valkata ja testata juuri sen
      yksilön jonka ostan.

Etäkauppa tietty lähettää kaukoasiakkaalle mitä
      sattuu olemaan, koska harva rupeaa pikkuasioista
      sitten valittamaan kun se on niin vaikeaa.

• prosentin..

varmuudella et saa sitä monitoria mitä kaupassa katselet, myyjä hakee takahuoneesta laatikon jossa ties mitä paskaa. Kaikki ei voi saata esittely-kappaletta

• kdqwokd eok oqo

"ossa voin itse valkata ja testata "..

Kuinkas ajattelit testata...? Siis juuri sen jonka ostat...

???

• kiinni..
        kdqwokd eok oqo kirjoitti:

???

haluavatko purkaa myynti-paketin jotta voit testata.

• ostankin moiset
        kdqwokd eok oqo kirjoitti:

???

on kantapaikka josta olen 25 vuotta ostanut kamani.
        Kumartavat syvään kun astun sisään, tietävät että
        nyt tuli hyvä, uskollinen asiakas.
        Siis ihan totta, saan testata mitä ostan.
        Vastineeksi en urputa turhia.

• itse olen ostanut ja suositellut tutuille tietoasemaa, koska siellä on 100%:n pikselitakuu kolmeksi vuodeksi. sen firman oma takuujuttu. tosin se näyttö maksaa parikymppiä enemmän, mutta se on halpa hinta kolmesta vuodesta.

• nakertaa

Sain kyseisen näytön vaihdettua. Laiton 24 euroa välirahaa siihen päälle, niin ostin sitten Samsungin vastaavan näytön.

EI mitään vikaa tässä näytössä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      79
      4343
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      22
      2793
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2708
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2469
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      112
      2454
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      111
      2214
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      100
      2173
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      632
      2026
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1965
    10. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      32
      1836
    Aihe