http://www.contactmusic.com:80/news.nsf/article/prince lines up three shows in one night_1098361
Ensi viikolla julkaistaan LOtUSFLOW3R ja MPLSoUND kuukautta myöhemmin. Herra promoaa niitä pitämällä kolme show´ta saman päivän aikana ja esiintyy myös Tonight showssa.
PRINCELTÄ 2 UUTTA LEVYÄ
7
920
Vastaukset
- Daddy Pop
ja MPLSoUND... Jösses mikä kirjoitusasu näillä levyillä, onneksi en ole Princen äikänope :D
Lootuskukka tulee vissiin kuitenkin myyntiin vain siinä Target-kaupassa, jota Suomessa ei ole; mistähän sitä täällä saa? Ja onko MPLSoUND yhtä vaikeasti tavoitettava tuote? En nyt ihan Minneapolisiin tai Los Angelesiin saakka viitsisi lentää ihan vain levyostoksille ;) - Wrighto
jotain uutta ja takuulla hyvää musiikkia pukkaamassa markkinoille.
- Purple Dove
Nyt tonne pääsee rekisteröitymään. Mietin vaan kannattaako maksaa 77$ tosta sisällöstä, ku nei vielä tiedä mitä on tarjolla. Siihen hintaan saa ainakin imuttaa uudet levyt, mutta...
http://www.megastorefinland.fi/template/next,Product.vm?itemid=2103156 Täältä saa ennakkotilattua ton uuden levyn kohtuuhintaan.
btw
salasanat tonne Princen sivulle on 1986 ja los angeles.- Luffy91
Jos joku on ostamassa tuon albumin tuolta megastoresta, niin ottakaahan yhteyttä. Nähtävästi tuolta voi ostaa vain luottkortilla, mikä ei itsellä onnistu. Maksan toki välityspalkkiotakin.
sähköpostini: [email protected]
Levy on saanut paljon kehuja, mitä nyt olen fanisivustoja lueskellut; sitä on jopa kehuttu Princen parhaaksi tällä vuosituhannella! Odotukset ovat siis luonnollisesti korkealla. - Purple Dove
noista kolmesta lätystä. Se on kaikkein funkahtavin.
Jaksaiskohan sitä odottaa vielä muutaman viikon, niin noi levyt tulee myyntiin Ebayhin kohtuuhinnoin. - aawee
Luffy91 kirjoitti:
Jos joku on ostamassa tuon albumin tuolta megastoresta, niin ottakaahan yhteyttä. Nähtävästi tuolta voi ostaa vain luottkortilla, mikä ei itsellä onnistu. Maksan toki välityspalkkiotakin.
sähköpostini: [email protected]
Levy on saanut paljon kehuja, mitä nyt olen fanisivustoja lueskellut; sitä on jopa kehuttu Princen parhaaksi tällä vuosituhannella! Odotukset ovat siis luonnollisesti korkealla.Ostaminen onnistuu myös Visa Electron kortilla.
- Wrighto
mutta joutuu odottamaan levyn saapumista ainakin ensi viikkoon. Odottavan aika on pitkä. Tässä odotellessa on tullut kuunneltua Emancipationia. Alkaa vähitellen avautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723