http://www.contactmusic.com:80/news.nsf/article/prince lines up three shows in one night_1098361
Ensi viikolla julkaistaan LOtUSFLOW3R ja MPLSoUND kuukautta myöhemmin. Herra promoaa niitä pitämällä kolme show´ta saman päivän aikana ja esiintyy myös Tonight showssa.
PRINCELTÄ 2 UUTTA LEVYÄ
7
910
Vastaukset
- Daddy Pop
ja MPLSoUND... Jösses mikä kirjoitusasu näillä levyillä, onneksi en ole Princen äikänope :D
Lootuskukka tulee vissiin kuitenkin myyntiin vain siinä Target-kaupassa, jota Suomessa ei ole; mistähän sitä täällä saa? Ja onko MPLSoUND yhtä vaikeasti tavoitettava tuote? En nyt ihan Minneapolisiin tai Los Angelesiin saakka viitsisi lentää ihan vain levyostoksille ;) - Wrighto
jotain uutta ja takuulla hyvää musiikkia pukkaamassa markkinoille.
- Purple Dove
Nyt tonne pääsee rekisteröitymään. Mietin vaan kannattaako maksaa 77$ tosta sisällöstä, ku nei vielä tiedä mitä on tarjolla. Siihen hintaan saa ainakin imuttaa uudet levyt, mutta...
http://www.megastorefinland.fi/template/next,Product.vm?itemid=2103156 Täältä saa ennakkotilattua ton uuden levyn kohtuuhintaan.
btw
salasanat tonne Princen sivulle on 1986 ja los angeles.- Luffy91
Jos joku on ostamassa tuon albumin tuolta megastoresta, niin ottakaahan yhteyttä. Nähtävästi tuolta voi ostaa vain luottkortilla, mikä ei itsellä onnistu. Maksan toki välityspalkkiotakin.
sähköpostini: [email protected]
Levy on saanut paljon kehuja, mitä nyt olen fanisivustoja lueskellut; sitä on jopa kehuttu Princen parhaaksi tällä vuosituhannella! Odotukset ovat siis luonnollisesti korkealla. - Purple Dove
noista kolmesta lätystä. Se on kaikkein funkahtavin.
Jaksaiskohan sitä odottaa vielä muutaman viikon, niin noi levyt tulee myyntiin Ebayhin kohtuuhinnoin. - aawee
Luffy91 kirjoitti:
Jos joku on ostamassa tuon albumin tuolta megastoresta, niin ottakaahan yhteyttä. Nähtävästi tuolta voi ostaa vain luottkortilla, mikä ei itsellä onnistu. Maksan toki välityspalkkiotakin.
sähköpostini: [email protected]
Levy on saanut paljon kehuja, mitä nyt olen fanisivustoja lueskellut; sitä on jopa kehuttu Princen parhaaksi tällä vuosituhannella! Odotukset ovat siis luonnollisesti korkealla.Ostaminen onnistuu myös Visa Electron kortilla.
- Wrighto
mutta joutuu odottamaan levyn saapumista ainakin ensi viikkoon. Odottavan aika on pitkä. Tässä odotellessa on tullut kuunneltua Emancipationia. Alkaa vähitellen avautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000571930824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132395Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1851511Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221237- 71950
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41887Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72804Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57802En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41752Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75652